Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 42 ... 88 89
steefje9

Zo, toch nog sagan erin gefietst ten koste van Gilbert en een downgrade in de sprinters. Even wat anders, wie worden jullie kopmannen vandaag?

Poeksel

Die laatste uitspraak heb je vast niet gecontroleerd voordat je 'm postte, donkeywong?

Valvuillerdemoz

Kopmannen vandaag: GvA, Trentin, Valgren.
Morgen: Groenewegen, Ackermann, Trentin

kevinraar

kopmannen vandaag stybar valgren Terpstra
kopmannen morgen groenewegen trentin dupont twijfel voor 2de en derde kopman kan ook nog debusschre of ackerman daar neerzetten

RobbinV

'@Valvuilldemoz jij durft het aan met Valgren? Las op de vorige pagina dat hij niet fit is (lees: ziekjes) . Daarnaast kies ik zelf ook voor Trentin, GvA en Naesen. Morgen wordt het Colbrelli, Stuyven, Trentin

steefje9

Iemand die bouhanni overweegt? Heb hem nu staan als 2e kopman morgen.

Poeksel

'@Robbinv: Op dezelfde pagina waar stond dat GvA ziek is, zeker?
@steefje9: Ik ook.

Laatst gewijzigd
04398

iedereen is ziek op dit moment dus dat maakt ook al niet meer uit

RobbinV

Ik heb Valgren zelf niet. Maar dacht ergens een link met een artikel te zien. Tenzij iemand verwarring probeerde te zaaien met een oud artikel?

Primavoormij

'@steefje9 Bouhanni al vanaf moment 1 een zekerheidje bij mij.

Zit nu te twijfelen om Kittel en Bennett in mijn team op te nemen zodat ik in ieder geval 1 'zekerheid' heb in SP en EF. Probleem is echter dat SP wellicht kan eindigen in waaiers, waardoor ik liever bijvoorbeeld iemand als Jakobsen zou willen hebben. Het wegvallen van Jakobsen in KBK bezorgt me erg veel problemen. Weet het even niet meer.

kevinraar

wie zouden jullie morgen kiezen als 2de en derde kopman ik heb keuze uit trentin dupont ackerman dubusschre en naesen

steefje9

Ik zou voor ackermann en trentin gaan Kevin

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik zou even vandaag afwachten, kevin.

raymankapeens

Last minute stress
Sep of Benoot

steefje9

Verdorie zeg, door de laatste dillema's van mijn definitieve selectie gewoon de start van de kaart verkoop vergeten van mijn favoriete cabaretier jochem meijer. Te laat nu! Forum gebruikers veel succes met de laatste wijzigingen. En een fijne rit toegewenst vandaag!

bakfiets

Ik heb voor vandaag. 1. Van avermaet, 2. Stybar. 3. Trentin. Vandaag is de captain selectie een loterij. Iedereen succes!!

jort101

Sep.

kevinraar

niemand die terpsta overweegt kopman te maken?
ik heb nu trentin als 2de kopman inplaats van valgren

Laatst gewijzigd
Platje

Twijfel.. naesen matthews en vanmarcke.. 2 man daarvan

Marsthinaikos

Boasson of Dylan Teuns, lastig lasitg

Primavoormij

'@platje matthews vanmarcke @zico teuns

Jori

Pfft Demare levert toch wel veel problemen op. Vanmarcke rijdt betrekkelijk weinig en lever ook nog automatisch minder punten op in GW. Neig nu toch wel naar Sagan erin te puzzelen, maar het is wel o zo duur....

jsprunk

Bouhanni bij mij ook in het team, ja. Morgen wellicht 3e kopman.

Lassayd

Heb 500 over maar geen idee wat ik moet upgraden. Voelt zo zonde het niet te gebruiken

Primavoormij

Misschien twee renners van 750k voor twee van 1 miljoen?

1 2 ... 42 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.