Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 47 ... 88 89
Zadelpen

Ik heb zo een bedenkelijke score dat je gaat twijfelen aan de spelregels. Zo een fraaie selectie, en zo weinig punten?

Verdacht!

Desalniettemin... zeer veel vetrouwen in de rest van het seizoen, want nog altijd geldt; wie goed scoort in de omloop bakt er voor de rest niks van.

Poeksel

Goedzo Zadelpen. Frankfurt is nog ver! Als je het maar blijft proberen moet linkerrijtje een keer lukken!

Gladiool

Greg bakte er twee jaar geleden niks van inderdaad :p. Maar ik hoop met je mee.

Platje

Ben ook wel benieuwd naar de status van ackermann.. Hopelijk vind ik er nog wat over. Demare start niet

Laatst gewijzigd
Jori

Ik vrees vanuit scorito oogpunt vooral voor QS dat geen sprinter heeft en dus eigenlijk gewoon wilt koersen, wat lastiger kan zijn voor mijn kopmannen Trentin, Colbrelli en Ackermann. Regen, wind, dit kan nog weleens een lastige race worden. Maar dat maakt het juist leuk om morgen te kijken!

Kpenty

Kan morgen helaas niet kijken door carnaval. Wat vervelend zeg. Maar ik ga net als vorig jaar gewoon vol op de sprint. 1 Trentin, kan eventueel met harde koers ook goed scoren. 2. Greipel. 3. Bouhanni.

Niels22

Genietend van mensen die andere teams afschrijven wegens geen goede verdeling, ergens bedoelen ze niks anders dan ik doe het (nog) slecht, maar jullie hebben geluk

Gladiool

Nou Ja, een team dat nu bovenaan staat en 1 sprinter heeft zal in 5 of 6 koersen niet veel punten halen. Maar of je 3 of 5 sprinters en of heuvelrenners hebt, kun je pas van bepalen of het goed is op het eind.

Cormet de Roselend

Zelfde captains als jij Jori en ook nog in die volgorde. Kan niet misgaan 😉

RichardKouwie

'@gladiool, ik sta eerste maar heb evengoed 4 sprinters en de nodige heuvelrenners haha. We gaan het zien!
Hou in ieder geval @starlynk goed in de gate, net als met match duel nl en match duel be, de rivaal!

HF2013

Demare gehele openingsweekend niet, Van Baarle wellicht operatie... niet ideaal.

Gladiool

'@Richard: bedoelde ook die specifieke gevallen. Jij het vooralsnog prima voor elkaar dan ;-)

Starlynk

haha Richard, je hoeft mij in het Klassiekerspel niet in de gaten te houden hoor :P Daar eindig ik waarschijnlijk ergens in de middenmoot ;) Omloop was weer drama. Enigszins ingecalculeerd wel, want net als Sep heb ik mijn piek wat later in het spel gelegd, maar net als Sep was het toch wel een stukkie slechter dan ik verwacht had

Yskoud

Nu Ackermann niet start lijken de kansen voor Groenewegen verder af te nemen. Niemand is nu mog gebaat om met dit weer er een sprinterskoers van te maken.

Stybar toch maar als derde kopman genomen.

Gladiool

Ach. Ackermann start wél en ik kan zo 8 ploegen oplepelen die een sprint wel zien zitten. Zal wel meevallen.

hupske

Wel apart dat Schachmann hier ook aan de start staat. Of is het vast ritme opdoen voor de Waalse klassiekers?

YungNikopolidis

'@Yskoud
Ackermann staat gewoon aan de start

@hupske
Schwarzmann start voor BORA, niet Schachmann

hupske

Was dan een foutje van Scorito :P Die melde even dat hij zeker van start ging.

dvansteenis

Is een gehavende ackermann nog verstandig als kopman? Naast trentin en colbrelli zou ik nog naesen bouhanni ebh kunnen nemen. Wordt weer een last minute call! Gisteren goed uitgepakt met kopmannen GVA, trentin en naesen

Rawolf

Ik heb ackermann nog ff kopman af gemaakt wegens schade, nu trentin 1 colbrelli 2 ebh 3

JimKro

Tja er valt een hoop weg voor deze race. Nu maar Bouhanni als 3e kopman genomen ipv Ackerman, die ik een iets te groot risico vind met z’n knie.

ditisdavid

Zal er vandaag vanaf hangen of renners als Colbrelli, Trentin, EBH/Nizzolo, Debusschere de schifting overleven. Zitten die er (bijna) allemaal achter, dan heeft Jumbo (en Cofidis, en Bora, mocht Ackermann fit genoeg zijn) in principe genoeg hulp om het bij elkaar te brengen. Zo niet, dan mag een man of 20 het gaan uitmaken lijkt me. Kans op een massasprint is zonder Jakobsen, Démare en wellicht ook Ackermann alvast een stuk kleiner...

Kopmannen vandaag: Trentin-Colbrelli-Naesen.

Laatst gewijzigd
Gladiool

Trentin, Greipel, Philipsen en nog Naesen, Debusschere, Ackermann en Roelandts achter de hand. Hup hup!

Jori

Naesen kopman vind ik wel gedurfd, gezien Venturini ook is gestart en als die er nog bij zit, ze waarschijnlijk voor hem gaan. Trentin is trouwens gister ook gevallen, maar lijkt geen schade en is vooral boos op ploegleiders die met de auto's bewust gaten hebben laten vallen wat hem extra energie kostte.

Trentin en Colbrelli durf ik wel vast te laten staan, als 3e kopman twijfel ik nu tussen Bouhanni, Greipel, Roelandts en Lampaert. Lampaert is ook niet vies van een sprintje en hij en Roelandts zijn toch beter geschikt voor een zwaardere Vlaamse koers dan Bouhanni, terwijl Greipel aangaf in Oman nog iets te ontbreken.

donkeywong

Heb ook ackermann maar kopman af gemaakt voor vandaag en neem een gokje met Naesen, blijft toch allemaal koffiedik kijken zoals zo vaak bij het klassiekerspel.

1 2 ... 47 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.