haha Richard, je hoeft mij in het Klassiekerspel niet in de gaten te houden hoor :P Daar eindig ik waarschijnlijk ergens in de middenmoot ;) Omloop was weer drama. Enigszins ingecalculeerd wel, want net als Sep heb ik mijn piek wat later in het spel gelegd, maar net als Sep was het toch wel een stukkie slechter dan ik verwacht had
Zal er vandaag vanaf hangen of renners als Colbrelli, Trentin, EBH/Nizzolo, Debusschere de schifting overleven. Zitten die er (bijna) allemaal achter, dan heeft Jumbo (en Cofidis, en Bora, mocht Ackermann fit genoeg zijn) in principe genoeg hulp om het bij elkaar te brengen. Zo niet, dan mag een man of 20 het gaan uitmaken lijkt me. Kans op een massasprint is zonder Jakobsen, Démare en wellicht ook Ackermann alvast een stuk kleiner...
Kopmannen vandaag: Trentin-Colbrelli-Naesen.
Naesen kopman vind ik wel gedurfd, gezien Venturini ook is gestart en als die er nog bij zit, ze waarschijnlijk voor hem gaan. Trentin is trouwens gister ook gevallen, maar lijkt geen schade en is vooral boos op ploegleiders die met de auto's bewust gaten hebben laten vallen wat hem extra energie kostte.
Trentin en Colbrelli durf ik wel vast te laten staan, als 3e kopman twijfel ik nu tussen Bouhanni, Greipel, Roelandts en Lampaert. Lampaert is ook niet vies van een sprintje en hij en Roelandts zijn toch beter geschikt voor een zwaardere Vlaamse koers dan Bouhanni, terwijl Greipel aangaf in Oman nog iets te ontbreken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.