Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 48 ... 88 89
ditisdavid

'@Jori
Thanks, totaal over het hoofd gezien toen Stuyven en Ackermann wegvielen dat Venturini meedeed. Dan zijn er betere opties :p

Jori

'@ditisdavid: geen probleem, had zelf graag ook Naesen gewild, die komt na zo'n koers toch wel beter aan dan Venturini, maar ja. Ga nu voor het gokje met Lampaert, QS en LS kunnen er wel een leuke koers van gaan maken. En dan maar zien hoe Groenewegen overleefd, vorig jaar was het ook al erg pittig om Groenewegen nog weer terug te krijgen.

ivo001

M. Trentin 1
S. Colbrelli 2
E. Boasson Hagen 3
I. García
A. Lutsenko
L. Durbridge
J. Roelandts
N. Terpstra
S. Küng

Benieuwd of mijn renners een beetje potten kunnen breken vandaag.

dspiky

Uiteindelijk toch voor Philipsen gegaan i.p.v. Ackermann als derde kopman achter Trentin en Colbrelli. Vlak voor de deadline nog even gedacht aan Van Poppel. Er zijn er niet veel sneller dan hem en hij hoeft, als hij vooraan mee is, niet te rijden vanwege Groenewegen in de groep daarachter. Toch niet aangedurfd omdat ik de kans op 0 punten toch te groot acht.

jsprunk

Ik zou als Jumbo zijnde me niet het snot voor de ogen gaan rijden voor Groenewegen als Van Poppel wel vooraan rijdt na de heuvels. Opvallend dat 34% hem als eerste kopma heeft vandaag. Al is het nog opvallender dat er mensen zijn met Groenewegen in hun team die hem géén eerste kopman maken.

Gladiool

Ik vond 1 miljoen sowieso wat gortig voor een sprinter die één koers meedoet en dan nog maar mee moet komen met dit weer. Van de andere kant 16% Stuyven als kopman en 8% Démare.

Primavoormij

Volgend jaar toch maar mijn hele team volgooien met QS renners...

Martijn Sollie

Haha helemaal mee eens. Ik dacht ook dat ik quickstep er wel uit kon laten dit jaar. Valt vies tegen.
Benoot en colbrelli allebei in mn team en allebei gevallen. Gaat lekker...

kevinraar

ik sta nu op 63.7 procent wel mooi dat ik stybar gisteren 1ste kopman had en hij wint vandaag heb ik deze kopmannen

1 groenewegen
2 ackerman
3 trentin

steefje9

Zuur dat ik ackermann als 2e kopman heb gewisseld voor colbrelli

ditisdavid

'@Jori
Misschien ga ik toch mijn bedankje intrekken :p

Primavoormij

Toch wel erg zuur dat Colbrelli is gevallen, had zeker in deze groep gezeten.

ditisdavid

Wordt dat een DSQ voor Trentin? :(

Edit: Daar lijkt het wel op. Nul kopmanpunten dan waarschijnlijk, het is dat ik Jungels heb, dus mits die het haalt heb ik nog iets...

Edit: Hoewel, Lampaert...

Laatst gewijzigd
JimKro

Het is weer een ouderwets drama qua uitvallende kopmannen, maar wat een koers!

Primavoormij

Wat een drama vandaag, man man man

EDIT: Greipel (mijn 3e kopman) gelukkig nog 8e, een kleine meevaller.

Was Trentin nou gediskwalificeerd of gewoon leeg door die inspanning?

Laatst gewijzigd
La Primavera

Het zag er zo mooi uit met Cort en kopman Naesen in de aanval met daarachter kopmannen Trentin en Ackermann. Nu toch een triestig dagje zo.. Politt was er ook klaar mee en dacht ik wil niet opgeven dan maar een DSQ...

Poeksel

Toch Barbero kopman moeten maken vandaag.

Zadelpen

Het zijn wel tovenaars he, bij Quickstep. En grote klasse van Jungels.

Over grote klasse geproken, dat kan je niet van mijn eerste twee voorjaarsdagen zeggen. Wij starten in mineur de achtervolging.

04398

Vertrouwen in mijn team is toch echt naar het vriespunt gezakt, de ene val naar de andere. Maar we blijven hoop houden Frankfurt is nog ver...

M@thijs

1e bericht op dit forum, voor spelstart wel stilletjesaan meegelezen. Moet zeggen het werpt zn vruchten af met 21e op scorito en 3e op wf.
En dat hoewel ik heel eigenwijs de grote 4 van qs, valverde en de grote 3 in mn team heb. Bedankt mannen.

Rawolf

Quick step is net als valverde, elk jaar denk je t zal nu wel minder worden en elk jaar gaat t alleen maar beter

Gladiool

Haha drama. Ook hier quickstep volledig onderschat. En het zag er nog zo mooi uit halverwege. Captains Trentin, Philipsen, Greipel voorop met Debusschere, Naesen en nog een 6e man mee. Kom je thuis zie je dit. Tranen.

kevinraar

ik sta na 2 wedstrijd op 88.4 valt niet tegen nu vast houden

kevinraar

rijd sagan strade bianche

voor kopmannen heb ik deze renners valverde alaphlippe wellens stybar en sagan als die mee doet

wat zouden jullie doen?

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

'@ kevin als je deze site volgt dan weet je allang het antwoord op die vraag

1 2 ... 48 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.