Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 49 ... 88 89
RobbinV

'@kevinraar Sagan rijdt de Strade Bianche niet.

Lees je ook de berichten op Wielerflits of alleen dit forum?

Laatst gewijzigd
kevinraar

ok heb deze 4 top renners die meedoen valverde wellens stybar en alaphlippe
is dit wat
kopman 1 valverde
kopman 2 wellens
kopman 3 twijfel tuassen stybar en alaphlippe

M@thijs

'@kevinraar Ik zou
1 Sagan
2 Alaphilippe
3 Valverde

arturo

Lieve Kevin,

De SB is een cross die cyclocrossers goed ligt. In je team zit een voormalige veldrijder die in het verleden niet onverdienstelijk heeft gereden in de Strade. Ook recent heeft deze meneer in Belgische dienst goede resultaten laten zien.

Fijn voor je dat je zo hoog staat, ga zo door!

kevinraar

ik ga dit doen
1 valverde
2 stybar
3 wellens

Quintana10

Vrijdag dacht ik dat mijn team even flink ging scoren de komende dagen, het pakte een klein beetje anders uit met vandaag een waanzinnige 132 punten.

Trentin, Vanmarcke, Stuyven, EBH, Colbrelli en Benoot. Het valt allemaal een beetje tegen.

Volgend jaar neem ik het team van @kevinraar maar over.

bakfiets

Greipel red een beetje mn dag. Die heb ik op vrijdag als allerlaatste in mn team gezet. En jungels had ik stiekem meegenomen omdat ik dacht dat hij het Vlaamse werk goed kan. Alleen die had ik nooit als captain geselecteerd dus daar baal ik niet van. Verder veel uitvallers. Maar daar heeft iedereen last van.

Jori

Hier ook gemixte gevoelens, maar toch wel overwegend tevreden. Lampaert bleek als 3e kopman nog een goede zet, terwijl Trentin en Colbrelli toch vooraf meest zekere namen waren.

Jungels en ook in heel vroeg stadium Senechal had ik al eerder in mijn team, maar moest er uit omdat ik echt de 4 andere QS'ers (Viviani, Ala, Styby, Lampie) als grotere must zag.

Enige pijnlijke is dat de renners die ik er last-minute besloot er toch niet in te wisselen, na 1 weekend eigenlijk al (veel van) hun prijs hebben terugverdiend: De Buyst, Keukeleire en Teuns. Maar die renners zouden nog icm Sagan, Valgren, Ballerini tegenover Valverde, Vanmarcke, Gaviria, Ackermann, DvP/Lutsenko en Roelandts gaan. Dus eigenlijk kan je nog helemaal geen balans ervoor opmaken, behalve dat je meer punten had gehad en binnenkort ook nog Sagan erbij.

Toch sta ik 91.8%, terwijl ik 1x 0 punten kopman 1 heb, 1x0 punten kopman 2, 1x0 punten kopman 3. Maar ook geen Sagan, dus daar ook een voorsprong heb die ik vanaf MSR kwijt ben.

Strade Bianche een luxe positie qua kopmankeuze met Valverde, Alaphilippe, Wellens, Stybar, Greg.

ervee

Roelandts zou een koopje zijn voor 1.000k.. Na 2 koersen baal ik ervan dat ik dit forum zo vaak lees!

siets

Wat niet is kan nog komen! Hoewel ik hem wel vooral dit weekend en in GW (had) verwacht.

Rebellin

'@ervee

Hebben ze je er toch ingeluisd. Dit forum is dan ook met name bedoeld om andere deelnemers zand in de ogen te strooien. Sommigen hier lukt het zelfs om anderen Sagan uit hun team te laten halen.

En dat terwijl er drie scoritoregels zijn: Altijd sagan, altijd quicksteppers, nooit renners uit het team van Vaughters.

Primavoormij

4. Altijd Valverde
5. Nooit Porte

TrEb

Blij met m'n team alleen nu nog sleutelen om de juiste kopmannen te selecteren. Gisteren blij dat Lampaert bij mij 3e kopman was. Op het laatste moment Gilbert en Wisniowski eruit en Jungels met Naesen erin. 97,1% maar dat zal nog wel zakken.

Ab Normaal

'@primavoormij
Precies de aanvullingen die ik ook had.

hartstikkebedankt

Een van de weinige goede dingen die ik voorlopig heb gedaan is toch Jungels er in klikken. Kwam helaas 0,5 miljoen te kort voor Stybar die ik eigenlijk wel had gewild maar goed Terpstra zit er ook aardig bij. Stuyven en Vanmarcke voorlopig een fikse teleurstelling.

Ajvenema

Respect voor iedereen die zonder Quickstep aan de start heeft durven komen. Misschien volgend jaar!

Starlynk

Tsja, op vrijdag nog Stybar en Jungels uit mijn team gehaald.. Hopelijk kunnen we nog enigszins herstellen, maar ik vrees weer voor een klein drama voor de Scorito index dit jaar, want de mannen die ik wel heb waren niet bepaald hoopgevend..

Primavoormij

Die Index van mij gaat ook een klap krijgen. Mijn doel is om eerste te worden in de wielerindex, sta nu op 99%. Hopen dat ik nog op de 85 a 90% kan komen met de klassiekerpoule.

TrEb

En nu wachten op de voorbeschouwing van Strade Bianchi. Twijfel nog bij mijn derde kopman tussen Valverde en Alaphilippe.

Gladiool

'@ primavoormij: Die illusie had ik ook. Met een 75% Klassiekerspel stond ik 16e in de cycling index voor dit weekend. Needless to say dat ik met mijn huidige 32% flink ben gezakt..

Treenert

Mijn team, met GVA - Sagan - Valverde - Ala - en veel sprinters, zo ingericht dat het er vooral moet staan vanaf SB. Daarom niet ontevreden met een kleine 90 procent. Zo zie je maar hoe belangrijk de kopmankeuzes zijn. Zul je zien dat het tegen die tijd misgaat met kopmankeuzes.
Wel blij met Lutsenko zaterdag en 3e kopman Lampaert en 500k renner De Buyst gister. Die is zijn centen nu al waard en gaat ook nóg wel wat (team)puntjes pakken her en der.

Laatst gewijzigd
Marthijn

Is het al bekend of Lotto voor Wellens of Benoot gaat?

Rawolf

Van benoot is nog niet eens bekend of die tijd, zullen samen kopman zijn denk ik zo

Treenert

Inderdaad, twee paarden

Jasperdewaal11

Ja word toch wat met SB (een van de mooiste koersen), keuze tussen de kopmannen:

- GvA
- Stybar
- Alaphillipe (als het lekker weer is)
- Valverde
- Wellens

En aangezien het kopmanschap cruciaal is.......toch maar een paar nachtjes nadenken. Neig wel naar Stybar en Valverde als zekerheidjes.

1 2 ... 49 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.