Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 51 ... 88 89
hartstikkebedankt

Weet iemand hoe het inmiddels met Benoot is gesteld?

Heb Benoot en Wellens maar zie ik deze koers beide eerder in de modder winnen dan met mooi weer.

Jasperdewaal11

GvD Valverde!

siets

Valverde zonde idd.. was toch wel een zekerheid voor een top5 plek en daarmee zeer geschikte kopman.
Wellens reed toch ook prima in Ruta del Sol.. is zeker een van mijn kopmannen zaterdag.

BrackenRidgeCycling

'@siets niks is een zekerheid mate

KennyvHummel

Ook geen MSR voor Bala volgens sporza

Rad

Daar waar vorig seizoen alles meezat, zit nu alles tegen. Valverde was een vd zekerheidjes in mijn team en moet nu wel heel goed gaan scoren in het restant wil hij z'n geld waard zijn.

Nu kom ik ook een (sterke) pion tekort in SB..

Primavoormij

Zal ik het Scorito Giro 2019 topic alvast starten?

Laatst gewijzigd
Gladiool

Doe maar Klassiekerspel 2020. Kunnen we alvast gaan poulen wie er dan ziek worden.

Karperdrol

'@prima

heel graag!!! dit is ongekend!
iedereen is ziek of valt van zijn fiets... het is niet te geloven. kijk nu al uit naar de Giro

Rebellin

Een echt goede scoritospeler belt dan ook van te voren met de moeder van de renner die hij wil selecteren. Daar kun je belangrijke vragen stellen als: "Hoe staat het met de weerstand van uw zoon?" en "Heeft hij tijdens de kerst niet teveel gegeten?"

Mocht je geïnteresseerd zijn in het telefoonnummer van de moeder van Alejandro: PB!

Ajvenema

Niet zo zeuren Alejandro, in Milaan kun je toch wel gewoon weer aan de start staan als je nu een beetje ziek bent?
Anders moeten we maar eens kijken of 'wielerflits-gem' roelandts het gaat doen voor Movistar.

ivo001

Gaat nog niet echt lekker met mijn team door afmeldingen en niet finishes van Demare, Trentin, Colbrelli, Valverde en Van Baarle...

Dan ga ik als kopmannen nu maar voor
1. Alaphillipe
2. Van Aert
3. Van Avermaet

Laatst gewijzigd
kevinraar

valverde doet helaas niet mee dan maar deze kopmannen
1 stybar
2 wellens
3 alaphlippe

ik lees dat hij helaas ziek is

Laatst gewijzigd
KennyvHummel

Benoot gaat zijn titel verdedigen zaterdag. Volgens zijn ploeg is de wond aan de knie volledig hersteld. Bron: nieuwsblad.be

Yskoud

Ik kijk met vertrouwen uit naar zaterdag

Alaphillipe, GvA, Stybar, Moscon, Wellens, Lutsenko, Gaviria, Van Poppel, Philipsen zullen het voor mij moeten gaan doen

kevinraar

Wat verwachten jullie van pogacar in strade bianche goed genoeg voor de top 20?

snoek1974

Valverde is idd een aderlating , maar de volgende renners moeten voor de punten zorgen

1 Stybar
2 Gva
3 Benoot

Gaviria
Philipsen
Lutsenko
Moscon
Alaphalippe

TrEb

Genoeg renners die voor mij de punten moeten binnenharken; nu nog de kopmannen selecteren...twijfel tussen GvA, Alaphilippe, Stybar, Wellens en Durbridge. Daarnaast nog Lampaert, Kung

BrackenRidgeCycling

Hopelijk een sloot aan punten halen met : Wout, Tiesj, Alexey, Tim, Greg, Zdenek, Gianni and Fernando.
Nu nog de juiste kopmannen selecteren

Starlynk

Nou, Valverde zijn geld dus al niet meer waard.. Had ik toch beter Stybar er in kunnen houden..

Dan moet ik het maar met de volgende 3 doen, die ook zomaar alle 3 buiten de top 20 kunnen eindigen.....

1. Alaphilippe
2. Van Avermaet
3. Wellens

ben_pronk

Ook SKA kunnen we helaas afstrepen, is nog niet beter, Hirschi vervangt hem

Kpenty

'@starklynk sorry hoor maar hoe kun je nu al zeggen dat Valverde zijn geld niet waard is? Hij mist nu 1 koersje. Als hij als je 2e kopman in de waalse pijl en luik top 3 eindigt is die alsnog zijn geld waard en dan rijdt hij ook nog eens 3 andere koersen waar hij bij 2 daarvan al laten zien heeft dat hij daar top 10 kan rijden.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Ooh fijn, kon er ook nog wel bij lol.

Starlynk

'@KPenty: Strade is Scorito technisch na de Waalse Pijl Valverde's meest interessante koers. Die valt nu dus weg. 4m voor eigenlijk alleen een kopman voor de Waalse Pijl vind ik te veel geld en had ik hem niet meegenomen in mijn team (zeker aangezien de alternatieve kopmannen voor WP 1m zijn: Woods, Teuns). Voor AGR en LBL heb ik ook nog wel andere opties die net zo goed top3 kunnen rijden als Valverde.

bakfiets

Ik ga voor kopmannen: 1. stybar, 2. alaphillipe en 3. Wellens. Verder nog GVA, Benoot, Fuglsang en Gaviria zoals het er nu naar uitziet. Ik gok dus op 2 QS in de top 5 boven een Van Avermaet.

1 2 ... 51 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.