Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 60 ... 88 89
Primavoormij

Ik ga voor

1. Sagan
2. Viviani
3. Gaviria

Verder heb ik nog o.a. Colbrelli, Trentin, GvA, Bouhanni, Alaphilippe, Valverde, Stuyven en Matthews. Wordt hopelijk een goede dag voor mij (eindelijk).

Hoe zit het eigenlijk met Matthews, was hij nou geblesseerd of niet?

user26813

Ga denk ik voor

Alaphilippe
Gaviria
Trentin

Maar twijfel nog of ik Colbrelli dan wel stuyven nog moet promoten ten koste van Gaviria

BrackenRidgeCycling

Gaviria Kristoff en Cort moeten het voor mij doen

Gids03

Ik ga voor alaphillipe trentin valverde en laat gaviria viviani styuven groenewegen sagan bankje zitte

Jasperdewaal11

Ik heb Gaviria, Colbrelli, Trentin, Flipje, Valverde, Stuyven, GvA in de aanbieding.

MSR blijft toch een Italiaanse koers en dan spreekt tot de harten van elke Italiaan dus daarom neig ik ook naar Colbrelli en Trentin. Dan is de logische 3e keuze een Gaviria of een Flipje (die on fire is) bij het ontbreken van Viviani in mijn selectie.

Dan lijkt mij toch dat Flipje het moet doen aangezien die Quicksteps iedereen naar de moeder rijden.

Jori

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/algemeen-nieuws/219437/viviani-over-milaan-sanremo-ga-alaphilippe-vragen-niet-aan-te-vallen

edit: https://www.wielerflits.nl/nieuws/favoriet-viviani-alaphilippe-mag-aanvallen-in-milaan-san-remo/

en voorlopige startlijst is nu ook vrijgegeven, nadat vele teams al definitieve selectie hebben gegeven :p
http://www.milanosanremo.it/en/news/110a-milano-sanremo-annunciati-gli-iscritti/

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@ Jori:Haha ik wilde net hetzelfde bericht toevoegen. Maar goed, we zullen dus zien of Flipje gaat aanvallen of niet. Zou Viviani aan de Gazetta de eche tactiek prijsgeven of aan de Telegraaf? Of aan beide zand in de ogen strooien? Je weet het nooit met die Quicksteppers, behalve dat er eentje gaat winnen uiteindelijk.

Laatst gewijzigd
JimKro

Woeps foutje

Maar grappige artikels Jori!

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik ben eruit kristoff word 1ste kopman is altijd goed in milaan san remo 2de kopman word sagan 3de kopman word alaphlippe

Jori

Alaphilippe gaat gewoon op de poggio met oa Sagan, Valverde en paar die nog zullen proberen (Naesen, Nibali, Mohoric, Calmejane, Clarke etc.). Zal verder geen zware kopbeurten doen, omdat hij Viviani achter zich heeft en QS zal zich daardoor niet op kop peloton hoeven zetten, omdat ze mannetje vooraan hebben. Verder zullen ze het koersverloop laten, geen krachten verspillen en weer met maximaal resultaat vertrekken, hetzij door Viviani, hetzij door Alaphilippe, hetzij door een waanzinnige truc van bijv. Lampaert of Stybar ;)

LeoR 16

Hmm, vreemd, geen EBH op de voorlopige startlijst voor MSR. Was ziek na Algarve, maar kwam in Parijs-Nice toch al terug in competitie (met onder meer een 13de plek in de zware tijdrit). Benieuwd wat de reden van zijn eventuele afzegging zou zijn.

Edit: blijkbaar ziek uit PN gekomen: https://sykkelmagasinet.no/aktuelt/boasson-hagen-star-over-klassiker/

Laatst gewijzigd
Rad

'@kevinraar; Dus jij denkt dat Gaviria niet de vooruitgeschoven pion is bij UAE?

Ab Normaal

Tssssk.
Al mijn renners zijn ziek, gevallen, zwak of misselijk.
Sagan fit genoeg om te kunnen winnen?

kevinraar

rad dat was ik even vergeten heb het nu veranderd
1 sagan
2 alaphlippe
3 kristoff

daan_zeelen_811806

Bouhanni sleutelbeentje tijdens Nokere koers, let maar op!

JANTHEMAN

MvdP mogelijk ook

hartstikkebedankt

Dit is denk ik einde voorjaar voor MVP dat zag er niet goed uit

Jori

Pfft, Bouhanni inderdaad sleutelbeen gebroken als je de beelden ziet. Standaard renner op grond en linkerhand naar rechterschouder. Zonde, die leek gewoon goed genoeg om te presteren in MSR.

MvdP leek nog redelijk ok en toen knalde er nog een renner op. Vervelende beelden, Walscheid mogen ze ook wel een jaar schorsen, levensgevaarlijk om je zo te laten uitzakken

EDIT: Kleine update: Het is niet Bouhanni maar Chetout, volgens een Frans forum. Bouhanni ook op 1 minuut binnengekomen, verder nog niet meer bekend

Laatst gewijzigd
JANTHEMAN

MvdP zou volgens de ploeg geen breuken hebben. Dan heeft hij betrekkelijk geluk gehad. Die van CCC klapte er vol boven op...

Kpenty

'@kevinraar je weet dat Sagan ziek is geweest en geen rit in de TA heeft gewonnen terwijl Alaphilippe wel een massasprint gewonnen heeft?

M@thijs

Sagan stuyven kristoff gaviria.groenewegen gva valverde alafilip of toch gilbert.
Geen idee wie ik kopman moet maken te veel keus

kevinraar

kpenty hoe zou jij dan mij kopmannen verdeling doen ik heb keuze uit deze renners
sagan
alaphlippe
kristoff
terpstra
groenewegen
naesen
matthews
valverde
gasparotto

Jasperdewaal11

'@Kpenty ja ga het hem nog even voorkauwen. Leert hij veel van.......

Jori

Kpenty is gewoon net zo'n trol als Kevinraar, gewoon onzin laten spuien en niet op reageren.

Ab Normaal

Leuke is van deze koers dat er over alle favorieten en mogelijke scenarios wel iets te zeggen is. Zowel pro als con.
Daarom wordt het toch weer een gevoelskwestie voor iedereen en moet je het lekker zelf bepalen ipv te laten voorkauwen.

1 2 ... 60 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.