Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 65 ... 88 89
Starlynk

Hier 4 potentiële kopmannen voor E3: Naesen, Sagan, GVA en Lampaert.

Ook nog Trentin, Vanmarcke, Kristoff, Cort & Colbrelli aan de start vooralsnog, maar die schat ik toch wat lager in dan de 4 potentiële kopmannen. Vooralsnog heb ik Lampie er naast staan, maar gelukkig nog een paar dagen om daar over te twijfelen ;)

Voor Scheldeprijs heb ik alleen Ackermann, Kittel, Philipsen en Lampaert op de voorlopige startlijst, maar dat is waarschijnlijk meer dan gemiddeld :p

Mr10B

Ik hoop in de Scheldeprijs op een Debuschere of Boasson Hagen nog als deelnemers naast mijn QS sprinter + Ackermann

Starlynk

Debusschere staat wel op de voorlopige startlijst, maar dan moet je vooral hopen dat Kittel niet start of uitvalt denk ik. Boasson Hagen heb ik ook nog (waarom?!?), maar ga er niet vanuit dat die gaat starten.

Mr10B

Boasson Hagen hebben we waarschijnlijk omdat hij een TT won, goedkoop was en in de scheldeprijs en EF top 10 kan rijden. En met wat geluk pakt hij nog ergens anders op de keien ook nog wat punten. Vind het nog steeds wel een prima keuze

Jori

Na de TT werd hij ook snel ziek (geloof Algarve?), dus was ook de goede vorm wel direct weg. Hagen is zo'n renner waar de gevoelswaarde enorm voor is, maar als je hem indeelt naar prestaties op de kasseien afgelopen jaar, viel hij toch wel tegen. Maar wil hier niet de grote weet-het-allemaal-snob uithangen, immer heb ik de gelijke broer ervan direct geselecteerd en nooit meer losgelaten (Roelandts) :p. En voor Boasson (en Valgren) geldt dat hij nog een excuus heeft dat hij ook niet goed uit Parijs-Nice is gekomen (ziek, daarom ook MSR geskipt). En met Danny van Poppel nog zo'n gelijke coureur te pakken, hoewel die een veel minder palmares heeft natuurlijk. Achteraf is het toch allemaal een stukje makkelijker.

Starlynk

Mijn dark horse Durbridge rijdt ook nog tegen een paaltje in De Panne. Het is een mooie afspiegeling van mijn Klassieker Scorito team dit jaar.. volgend jaar maar weer gewoon 4x Quick-Step er in klikken en niet te veel over nadenken :p

EDIT: ach ja, Ackermann ga er ook nog ff bij liggen :p

Laatst gewijzigd
Jori

Wie heb jij nog meer in je selectie? kan ik daar ook alvast een streep door zetten, Ackermann ben ik niet zo blij mee :p
Ook omdat hij nog in G-W moet starten en idealiter ook nog Sagan sprint punten moet wegsnoepen

Laatst gewijzigd
Starlynk

Danny van Poppel heb ik ook en jij ook geloof ik dus die kun je ook doorstrepen ;) Maar ik heb Sagan wel, dus dat kan dan weer positief voor je uitpakken :p

hartstikkebedankt

Ackermann is niet echt gevallen maar werd gewoon opgehouden

Mr10B

Ah damn ik heb Sagan ook :p

Jori

Laat DvP dan maar winnen en Sagan een mooie koers rijden en afsluiten op plek 21 ;)

Ackermann was idd meevaller. Leek in eerste beeld hard te vallen, maar in herhaling zag je dat het net voor hem gebeurde en hij er in soort van slow motion overheen rolde, maar niks ernstigs. Keukeleire ook gevallen, Starlynk heeft zo'n dag dat elke renner die hij noemt, binnen 24 uur gaat vallen :p

bakfiets

Ik ga vrijdag voor 1. Naesen 2. Avermaet en 3. Stybar. Verder heb ik nog benoot, jungels, trentin en vanmarcke als mogelijke kopman.

steefje9

Ik verwacht morgen ook veel van Naesen. Daarom ook mijn kopman nr1. Met als 2 sagan en 3 GVA. Succes allemaal!

ivo001

Turbo Durbo out :(

Ajvenema

@kevin wat denk jij er eigenlijk van voor vrijdag?

Laatst gewijzigd
jelle013

Oei mensen gaan vol voor Naessen vanwege zijn laatste klasseringen neem ik aan? Ik maak hem zeker geen kopman aankomend weekend... Er zijn teveel andere alternatieven waar ik meer van verwacht. Daarnaast fietst hij niet voor QS en zal hij dus niet winnen ;)
Hier wordt vol ingezet op Stybar aangevuld met GVA en een darkhorsje.. De uitslagen van Sagan in de E3 zijn ook niet om over naar huis te schrijven..

Succes en veel plezier dit weekend allemaal!

jsprunk

Naesen is in bloedvorm en de E3-prijs ligt hem goed.
Op basis van resultaten in de E3 van de afgelopen 2 jaar zou hij de beste kopman moeten zijn na GvA en Gilbert.

jsprunk

Iemand iets over Debusschere kunnen vinden?
Ineens van de starlijsten van E3 en GW verdwenen, maar ik kan uit de selectie van Katusha daar geen reden voor bedenken.

Rawolf

Naesen zal best een goede uitslag rijden maar ik zie in hem niet direct een winnaar, 2e kopman bij mij

DKrikk

Volgens Het Nieuwsblad krijgt Debusschere rust in E3 voor GW. Startlijst van GW heeft voor het laatst 22 maart update gehad. Even afwachten of Debusschere daar nog op komt. Anders goede miskoop voor 2m....

Jori

Als ik Kittel zo zielloos zie rondrijden, zou Debusschere nog best de sprinter kunnen worden van Katusha :p
Wel bijzonder om Debusschere wel de panne te laten rijden en E3 over te laten slaan, al is G-W wel meer zijn koers. Misschien heeft het ook wel te maken met zijn dochtertje, maar dat heb ik nog niet verder gezien.

Van mij had DvP ook wel rust mogen krijgen, eerst de pannen, nu e3, dan ligt pieken in G-W niet echt voor de hand waar ik hem wel serieuze punten (top 10) zag halen.

Naesen moet nog iets meer verstoppertje leren spelen en krachten sparen. Alaphilippe zie je ook de traditionele Franse gebaartjes maken, om vervolgens de rest stof te laten happen. En Greg zie je ook zelden nutteloos op kop beuken en kom je pas laat achter hoe goed hij eigenlijk is. Bij Naesen straalt dat er gewoon van af. In Omloop en Kuurne was hij niet veel minder dan in MSR, maar had hij al nodeloos met krachten gesmeten, wat hem later dus opbrak.

EDIT: kies ik net definitief (dacht ik) voor 1. greg 2. naesen 3. Lampie, zegt Lefevre dit:
Lefevere: "Wie er vandaag wint? Stybar"
Bij Deceuninck-Quick Step draait de zegeteller ook dit seizoen weer op volle toeren. Ook in de E3 Harebeke heeft Patrick Lefevere wel meerdere kaarten in handen: Gilbert, Jungels, Lampaert, en Stybar zijn de mannen om in het oog te houden. "Ik hoop op een snelle wedstrijd", vertelt Lefevere bij MNM. "Om dan de tegenstand langzaam dood te knijpen. Wie er wint? Stybar."

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Vandaag doen we:

1. GVA
2. Sagan
3. Benoot

Terpstra gaat deze jongens in de sprint er niet opleggen dus die neemt op de bank plaats.

DKrikk

GW heeft update van de startlijst online gezet. Debusschere staat er nu wél op.

https://www.gent-wevelgem.be/sites/default/files/pdf/gw2019-elite-men-startlist.pdf

TrEb

'@hartstikkebedankt geen Deceuninck-renner?? gewaagd!

hartstikkebedankt

'@TrEb Ik heb alleen Jungels dus de smaken zijn snel op

1 2 ... 65 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.