Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 66 ... 88 89
Pietje Precies

Als je vandaag echt luxe in de kopmannen zit (zoals ik) is geen Deceuninck niet gewaagd, maar verstandig.

TrEb

Zelf erg getwijfeld wie van de Wolfpack ik als kopman maak (naast GvA en Naessen) de keuze was Stybar, Lampaert en Jungels. Hoop tevens weer een goede Stuyven en Boasson te zien.

arjenzvob

Gegaan voor:
1. Naesen
2. GVA
3. Sagan

Geen qs. Benieuwd of t goed uitpakt

Mr10B

Ik ben gegaan voor
1. Sagan
2. GvA
3. Trentin

De laatste lijkt mij wel eens de verrassing van de dag te kunnen worden. Rijdt al een tijdje goed. En mocht hij de slag missen van de eerste groep, zal hij bij de 2e groep bijna altijd meesprinten voor de overige ereplaatsen.

Treenert

Beetje een gok maar als die goed uit pakt ben ik spekkoper

1. Benoot
2. Sagan
3. GVA

Laatst gewijzigd
Rawolf

Zoveel zonder quickstep als kopman, dit word een goede dag voor mij haha

Jori

Teampunten gaan niet x2 a 3 he ;) beste man zonder teampunten is Alaphilippe, daarna al Wout van Aert. En die heb je ws niet, dus moet je toch gaan vrezen!

Jasperdewaal11

Hier:
1) GVA
2) Stybar
3) Trentin

user26858

'@Jasper.

Over Walen gesproken. Deze is voor Phil. Voor GVA, die zich warm gaat fietsen voor de Ronde. Oliver is een leuke renner, maar geen winnaar, lekker derde worden is prima voor onze meest recente forumhype.

Mr10B

Niet alleen een forumhype. Bij de bookies stond Naesen samen met Sagan ook als favoriet genoteerd. (en bij Sporza ook)

Ajvenema

'Must have' Roelandts gaat het vandaag doen. Toch?

DKrikk

1) GVA
2) Sagan
3) Stybar

@Mr10B. Trentin leek mij ook een mooie, maar na zijn actie in MSR vertrouw ik zijn koerstactiek niet meer. Die gaat Durbridge ook missen.

ivo001

Ik heb gekozen voor:
1. Sagan
2. van Avermaet
3. Trentin

Verder in de race vandaag:
Garcia Cortina
Démare
Laporte
Roelandts
Terpstra
Boasson Hagen
Küng
Moscon
Colbrelli
van Aert

hartstikkebedankt

Mijn keuze voor Vanmarcke ipv Naesen kan zo wel heel duur uitpakken..

Mr10B

Aantal reacties in dit topic toen er door een aantal leden werd gesuggereerd dat ze overwogen om Jungels mee te nemen:
- Te wisselvallig
- Je kan beter Moscon nemen
- Jungels neem ik zeker niet mee
- Staat bij DQS te laag in de pikorde om te kunnen winnen
(- Andere Quicksteprenners zijn interessanter en je mag er maar 4)

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Stybar-Alaphilippe-Jungels-Lampaert is het dreamteam om in Scorito te hebben qua Quickstep. Een van niet al te veel dingen die goed uitpakken voor me :p

Jasperdewaal11

2 kopmannen bij de voorste 5 C'mon

Jori

Tja, wie zijn kont brand, moet op de blaren zitten.
Lefevre voorspelde Styby, ik hield als 3e kopman vast aan Lampaert. Toch uiteindelijk op 96.7% blijven staan, maar enkel door uitvallen Sagan wat velen veel punten kostte. Met de uitvallers Matthews en Vanmarcke en zonder Sagan wordt het nog zwaar, al geloof ik crescendo te gaan vanaf Scheldeprijs door goede evenwichtige bezettingen daar qua kopmannen.

EDIT: Reden dat ik geen Jungels heb en ook geen Jakobsen is simpel: ik had er al 4.
Vond Alaphilippe onmisbaar, Stybar en Lampaert reden alles als kopman, ook een must. Viviani wou ik per se vanwege ontbreken Sagan, maar daar heb ik nu wel spijt van :p

Laatst gewijzigd
Niels22

Hier ook helaas niet de baas van de ploeg gevolgd en Gilbert 3e kopman gemaakt. Wel twee hele plekken in AK gestegen.

Zondag hopelijk een verrassende Groenewegen voor een leuke bonus, maar eerst eens afwachten wat het weer doet

Mr10B

Ik heb het gewoon voor elkaar gekregen om te zakken vanaf 49 maar 40%. Gaat echt verschrikkelijk.

Zondag zou ik dan wel weer een goede slag kunnen slaan. Ik heb 15 man aan de start en mijn team is nogal heftig gericht om mannen die na een zware koers een sprintje kunnen rijden (met als logica, als die in groep 2 of 3 zitten dat ze dan ook nog wat punten kunnen pakken). Dus ik heb aan de start (voorlopig):

Sagan
Demare
Trentin
Colbrelli
Van Poppel
Debusschere
Demare
Stuyven
Boasson Hagen
Kragh
Jokobsen
Viviani
Ackermann
GvA
En last en zeker least Boom

Ik zal gezien het verloop van het klassiekerspel wel ongetwijfeld de verkeerde mannen kopman maken (nu staan daar Sagan, Demare en Trentin) (Oorspronkelijk was Viviani hier als kopman gepland, maar heb niet het geloof dat hij momenteel in een dusdanige vorm steekt dat hij bij de eerste groep gaat aankomen)

Laatst gewijzigd
Jori

TJa, G-W geeft mij ook een lastig parket. Oorspronkelijk hier gedacht 1. Viviani, 2. Gaviria, 3.Trentin.
Kijkende naar QS hebben die ook hier weer volledig de koers bepaald. Dus als Lefevre enkel over Viviani begint, houd ik daaraan vast. Maar als hij over Gilbert, Styby of Lampie begint en gaat lachen over hoe goed ze wel niet zijn net als bij MSR en Alaphilippe, dan ga ik wel richting 1. Trentin 2. Colbrelli 3. V Avermaet of Naesen

TrEb

Weer mazzel gehad met de 1e kopman Stybar en 2e kopman GvA, gestegen naar een mooie 30e plek. Maar ik vrees Gent Wevelgem. Hopen op een goeie Boasson en Colbrelli

@kevinraar wat waren jou kopmannen?

Rikaya

Volgens mij had den beste Kevin deze volgorde:
1 terpstra
2 stybar
3 naessen
Mijn top drie was 1stybar 2naessen 3gva, heeft me mooi de top 10 binnen geloodst.

Wie worden het voor zondag Kevin?

Jori

'@ Rikaya:
3x had jij je hoogst geklasseerde renner als kopman 1, 2x had jij je 2e hoogste renner als kopman 1.
Gezien je verdere scores van andere jaren in ronden en klassiekers, ben ik vooral benieuwd naar jouw keuzes. Jij lijkt immers dit jaar een gouden pik te hebben, om maar met de woorden van A. Robben te spreken

arturo

Vanmarcke out voor morgen volgens Wielerkrant. Rijdt wel DDV als test voor de Ronde. Gaat lastig worden met gekneusde ribben.

1 2 ... 66 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.