Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 83 ... 88 89
robbinende

Vorig jaar met de heuvelklassiekers gigantisch de boot ingegaan, dus voor dit jaar mijn team geprobeerd hier meer op af te stellen en dat verschaft me toch wel een luxe positie gok ik.

Kopmannen voor AGR:
1. MvdP
2. Flipje
3. Twijfel tussen: Sagan, Lutsenko, Matthews

3e man twijfel ik nog over. Matthews kraakte flink in BP en Sagan is geen pijl op te trekken. Daarnaast nog GVA en Colbrelli maar die gok, ga ik na dit voorjaar sowieso niet meer nemen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Matthews veiligste keuze denk ik.

bakfiets

Ik heb 5 renners waaruit ik kan kiezen voor kopman: Alaphilippe, Valverde, Wellens, Matthews en Fuglsang. En dan heb ik nog woods. Die schat ik alleen minder hoog in. De eerste twee staan al wel vast. Nu nog kiezen tussen matthews, wellens en fuglsang.

Gids03

Ja dat heb ik met mathews en kwiatkowski wie ik op de 3e zet ๐Ÿ˜„

hartstikkebedankt

Omdat weinig mensen Schachmann zullen hebben overweeg ik zeer om hem als 2e of 3e kopman op te stellen.

Daarnaast ben ik niet zeker van Sagan als kopman omdat hij ook maar zo buiten de top 10 (of erger) kan vallen, ook al is dat met Matthews ook geen zekerheid (maar wil ze daardoor niet beide als kopman eigenlijk).

Momenteel heb ik daardoor staan:
1. Alaphilippe
2. Schachmann
3. Matthews
met Sagan, Wellens, Lutsenko en nog 6 andere starters daarachter.

Ab Normaal

Dit wordt toch weer een rotgok. Als Naesen 2e kan worden in MSR kan ie hier ook kort rijden.
Ik heb Alaphillipe, Valverde, Matthews, Sagan, GvA, Naesen, Trentin, Wellens, Colbrelli, EBH en Pasqualon aan het vertrek staan, waarvan enkel de laatste 2 zeker niet hoog gaan eindigen. En Trentin normaal gesproken ook niet, die lijkt me er wel doorheen te zitten.
Kopmannen is dus gewoon weer dom geluk.

Laatst gewijzigd
Kpenty

voor de heuvels heb ik Alaphillippe, Valverde, Wellens, Matthews en Lutsenko maar in de Amstel ga ik alles of niets spelen om het gat kleiner te maken. Met mijn 89,nogwat% moet ik risicoโ€™s nemen wil ik nog kans maken op top 10 (als dat al mogelijk is). De Amstel is nog de enige wedstrijd waarin je kunt gokken op andere renners dan de heuvelrenners, dus in de Waalse Pijl en Luik ga ik wel voor de heuvelmannen. Ik ga denk ik sowieso voor Gilbert en Matthews. Als 3e kopman zit ik nu aan Naesen te denken, maar een Van Avermaet zou ik ook nog weleens kunnen kiezen.

Ga in ieder geval sowieso weer supporteren voor Gilbert, dus voelt het ook een stuk fijner om hem als kopman te nemen.

Laatst gewijzigd
Jori

Er wordt hier wat afgegokt met namen als Sagan, Matthews, Schachmann en Gilbert :p

Rad

Matthews
Valverde
Sagan

Dat gaat hem worden (bij gebrek aan 'beter')

Marsthinaikos

GvA, Fuglsang, Lutsenko, Alaphillipe, Matthews, Valgren, Wellens.... keuzes ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

Rawolf

Verbaast me dat velen Kwiatkowski niet noemen, ik heb hem wel als kopman opgesteld.

Niels22

'@Random, dat zal wel komen omdat vele hem niet hebben. Was volgens mij aardig aan de prijs en rijdt niet al te veel koersen van het spel

Kling

Tien kanshebbers voor AGR heeft iedere serieuze deelnemer wel in zijn selectie. Het is in deze koers dus extra belangrijk om goed na te denken over de keuze voor je drie kopmannen.

Daarbij kun je het spelletje volgens mij op twee manieren zien. ร“f je gelooft in de drie renners die je uiteindelijk - op basis van alle denkbare factoren - selecteert en hoopt zondag op een mooi resultaat. ร“f je noemt de uitkomst nu alvast 'dom geluk'. Ik kies voor het eerste.

Laatst gewijzigd
arturo

'@Random, Kwiat inderdaad niet veel gekozen, vond ik ook opvallend, rijdt de Waalse koersen en MSR, voor 2 miljoen voor mij een zekerheidje. Alhoewel niet zo gunstig geprijsd als Schachmann, die slechts 750.000 was.

Kpenty

'@arturo Kwiat zou eerst geen MSR rijden. Wel had ik hem eerst in mijn team totdat Demare ziek werd. Toen heb ik Matthews Wellens en Lutsenko er uiteindelijk ingefietst en daar heb ik nog geen spijt van eerlijk gezegd.

hartstikkebedankt

Ik vond dat er met o.a. Matthews voor 3 mil die veel meer koersen reed, Wellens voor 1,5 mil die ook nog Strade reed en Schachmann voor 750K idd andere aantrekkelijke alternatieven voor handen waren voor koersen uit het drieluik (want daar hebben we het hier over, Kwiat zou geen MSR rijden).

TrEb

Ik ga voor een gokje met GvA als een van de kopmannen, daarnaast 2 veel genoemde namen waarin ik twijfel tussen valverde, Alaphilippe en Wellens. Nog even wachten op een briljante ingeving.

Rawolf

Aan de andere kant was Kwiato een stuk goedkoper als Valverde, die ik dan ook niet heb. Vooraf gezien reden zij dezelfde wedstrijden

DvH6

Valverde reed vooraf toch veel meer? RvV en dergelijke koersen waren ook gepland

Jori

Valverde heeft juist minder gereden dan gepland met het missen van Strade Bianche, Kwiat heeft juist nog een extra koers gereden met MSR die niet gepland was.

Sagan trouwens op voorlopige startlijst voor Waalse Pijl

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Inderdaad, Kwiatkowski zou enkel het drieluik rijden waar Valverde het drieluik + Strade Bianche + Milaan Sanremo + Dwars door Vlaanderen + Ronde van Vlaanderen zou rijden.

Bijzondere uitspraak dus. Zet onze eerdere discussie weer in een ander perspectief.

Rawolf

Ik had er vantevoren geen rekening mee gehouden dat Valverde dwars door vlaanderen en de ronde zou rijden.

Pietje beetje bijzondere reactie als iemand een foutje maakt, je doet je naam eer aan ingelkgeval

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Nouja, "foutje". 7 koersen vs 3 koersen. Dan heb je gewoon helemaal geen huiswerk gedaan.

Wat natuurlijk niet geeft. De รฉรฉn speelt het spelletje immers fanatieker dan de ander, maar dan is zo'n uitspraak vrij bijzonder.

arturo

De kopmannen voor vandaag:
1. Alaphilippe
2. Gilbert
3. Kwiatkowski

Daarnaast doen nog mee Schachmann, Lutsenko, Matthews, WvA, GvA, Colbrelli, Teuns, Naesen en Trentin.

BrackenRidgeCycling

Kopmannen: Bling Kwiat en Tim. Verder nog 6 man in koers. Hopen op Alexey, durfde hem geen kopman te maken

1 2 ... 83 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.