Bizarre finale, weer veel grote namen die het laten afweten en een beroerde uitslag voor mij geloof ik.
Edit: min of meer gelijk gebleven net boven de 90%, dat was drie man in de topvijf geweest als Van der Poel niet iedereen die voor hem reed nog terugpakt. Zorgwekkender is dat Valverde en Wellens helemaal nergens zijn, als dat de komende week ook zo is kom ik met verder Ala en Schachmann een kopman tekort...
Hahahaha, wat een spelletje spelen we ook. Hier heb je nou anderhalve maand van tevoren een selectie gemaakt, (voor tactische overwegingen is vooral pagina 1 van het forum nog wel interessant), klopt je selectie van tevoren voor elke race en tot slot krijg je een geweldige AGR waarbij je je pouletje op het eind maar zo snel mogelijk wegklikt :p
Lutsenko nog valpartij, jammer, die had ik wel kort verwacht
Valverde heeft lopen worstelen met de hitte
https://www.marca.com/ciclismo/clasicas-ciclismo/2019/04/21/5cbca096e5fdea62398b459d.html
En Wellens heeft het er traditioneel ook moeilijk mee, al wou hij daar niet de schuld aan geven
https://www.dhnet.be/sports/cyclisme/wellens-abandonne-a-l-amstel-une-mauvaise-journee-pour-laquelle-je-n-ai-pas-d-explication-5cbc99c27b50a602944ddfec
Gelukkig woensdag zal het stuk kouder zijn en zelfs een kans op regen, dat heb ik wel even nodig!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen morgen! Gaat het weer eindelijk eens heftig zijn en haar invloed hebben op de koers? Hoe fit zijn de favorieten en wie kunnen we onder het sterke deelnemersveld als favoriet aanwijzen?
Hier mijn kopmannen alweer opgesteld, ik blijf toch vertrouwen houden in Flipje (zal ook wel moeten want mijn medespelers in de subpoule hebben flipje niet gekozen). Als 2e kopman wordt het Kwiat (voornamelijk om dezelfde reden). De 3e kopman wordt nog lastig, waar gaan we voor? Teuns, Matthews, Lutsenko, Vanendert?!
Ik denk dat de veilige keuze Matthews (vorig jaar 5e) is...
Daarnaast de 91% algemeen ingevlogen de laatste 2 koersen, streef nog om naar de 95% door te stijgen. Ik heb nog wel wat kanshebbers in de komende 3 koersen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.