Al twee dagen achter elkaar ongeveer 200 plekken gestegen en nu weer bij de beste 1000 haha. Nog 5 dagen....
Genieten deze GIRO! Je weet gewoon niet waar je moet kijken. Heerlijk!
Sprinters die ik nog heb: Démare, Ackermann, Cimolai en wellicht Haller of Battaglin.
Vandaag Lopez als captain, maar Nieve opgesteld en Démare was gelukkig net op tijd!
Haha mooi om alles hier te lezen.
Ik heb Demare, Ackerman, Cimolai nog. Maar sprinters heb je vanaf nu niet meer nodig gok ik.
Keurig opgeschoven naar plek 226. Als ik zie dat ik vandaag 326 puntjes pak en de gehele top 10 rond de 200 punten zit dan ga ik zeker nog opschuiven. Landa als kopman kon niet beter! Vreemd dat weinig hem als kopman hebben gekozen, stond niet bij de 5 meest gekozen kopmannen in ieder geval op scorito.
Morgen ga ik voor Carapaz
Ik heb als sprinters nog Ackermann, Cimolai, Consonni en Gibbons in koers.
Helaas heel veel foute afwegingen gemaakt van het type achteraf is het mooi wonen. Carapaz, Landa, Lopez en Roglic zullen mij in de top 90% moeten dragen, dan ben ik na deze ronde tevreden.
Kopman Carapaz beviel overigens goed, doen we morgen weer rustig over :D
Nare conclusie is dat waar ik dacht vanaf nu echt goed te gaan stijgen het er op begint te lijken dat ik juist elke dag meer en meer zal dalen. Het niet hebben van Demare, 3 klimmers die zijn weggevallen, de achteraf stomme keuze om geen Movistar mee te nemen. Degene die ik wel heb gaan goed, maar zie ik nog wegvallen. De Mollema's en Formolo's onder andere. Althans zie ze beiden onder de Movistars eindigen. Hopen dat we in ieder geval hoger eindigen dan vorig jaar :) Morgen geen Landa of Carapaz cap kunnen doen is best auw haha. Denk dat ik maar weer een Lopezje probeer morgen en hopelijk dit keer een pechloze rit graag.
Even door z'n resultaten gescrolld en zie dat zn beide overwinningen in de TdF zijn na een afdaling met vervolgens een klim. Solo overwinningen. Maar kan deze etappes niet zo gauw meer voor de geest halen.
Ik twijfel ook om Majka captain te maken, maar misschien ook maar gewoon Sivakov of Jungels. De keuze tussen Démare en Ackermann wordt ook interessant. Wie gaat de tijdslimiet halen en wie niet?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.