Tja dit zal niet in het voordeel werken van mensen die relatief veel AK opgesteld hadden. Ik zelf ook 4. In ieder geval staan de teampunten nog, maar het kost potentieel toch wel wat extra puntjes ja. Gewoon jammer dat het na de de-klassering van Viv nu al de 2e keer is dat de jury ons punten kost. Helaas kan je ze in beide gevallen niet veel kwalijk nemen.
Maar waar ik al vreesde dat ik vandaag weer wat zou verliezen t.o.v. de sprinters ploegen, wordt dat dus nu alleen maar erger. Beetje jammer. Kan alleen maar hopen dat Ackermann weer wint, dan is Majka leuk :) Dan Viv wel graag 2e want dat is mijn cap vandaag.
Wordt voor mij in de bergetappes misschien ook wel behelpen, waardoor ik ook renners als Masnada moet gaan opstellen. Heb Dumoulin, Izagirre en Pozzovivo. Goed, Dumoulin heeft nagenoeg iedereen dus die gaat het verschil niet maken, maar ik ipv de andere twee die ik noemde toch liever Mollema en Carapaz gehad. Heb hen er allebei pas vlak voor de start uitgehaald.
Verder laat ik me graag verrassen, want hierover oordelen zonder 1 serieuze berg gehad te hebben, is ook maar flink speculeren.
Ik verwacht een vlucht die het haalt in etappe 7, morgen zijn er nog teveel gegadigden
Viviani kopman en die word 19e, Cimolai waar ik meer van hard verwacht en Battaglin die niet meesprintte... Toch nog één lichtpuntje! Lobato met zijn eerste top 20 klassering, had hem niet opgesteld dat dan weer wel.
Mijn team is uitmuntend in etappes zoals die van morgen en overmorgen, Battaglin, Ackermann, Conti, Izagirre, Ackermann, Madouas zijn morgen allemaal potentiele top 20ers maar bij mij mogen ze op het bankje plaatsnemen
Ai een kopmanmisser (zoals velen). Viviani . Had aan schadebeperking moeten doen. Als Viviani deze giro (na zijn diskwalificatie) ziet dat hij niet kan winnen is zijn motivatie om door te sprinten weg. Zijn puntenklassement is immers naar de vaantjes. Dan krijg je dit resultaat. Voortaan kies ik voor de zekerheid van Ackermann, waarvoor ieder plaatsje telt.
Verder dacht ik dat Simion er nog niet klaar voor was. Dus wel. Goed te weten dat ik hem binnenkort bij een vlakke etappe wel met goed gemoed kan opstellen. Cimolai en Moschetti doen uitstekend wat ik van ze verwacht. Mogen morgen uitrusten. Verder wel Formolo opgesteld met het oog op 16 teampunten voor Ackermann, wat dan weer wel mooi is.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.