Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 81 ... 120 121
Rawolf

Dit besluit heeft te maken met de weersomstandigheden en het is dus volkomen logisch dat ze dat tijdens de etappe pas kunnen beslissen

ditisdavid

Hier ook vier klassementsrenners ter opvulling, ten koste van Senechal, Haller en Battaglin, en geen van vieren gaat teampunten pakken vandaag...

@Random, het was aan de start ook al pokkenweer dus al dan niet neutraliseren had vanochtend ook al besloten kunnen worden.

Laatst gewijzigd
Gerardv

Denken jullie nou echt dat de organisatie van de Giro rekening houdt met de Giro pools?

Pietje Precies

Nee, maar dat schreef ik ook niet. Ik zei dat ik het vervelend vond.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Tja dit zal niet in het voordeel werken van mensen die relatief veel AK opgesteld hadden. Ik zelf ook 4. In ieder geval staan de teampunten nog, maar het kost potentieel toch wel wat extra puntjes ja. Gewoon jammer dat het na de de-klassering van Viv nu al de 2e keer is dat de jury ons punten kost. Helaas kan je ze in beide gevallen niet veel kwalijk nemen.

Maar waar ik al vreesde dat ik vandaag weer wat zou verliezen t.o.v. de sprinters ploegen, wordt dat dus nu alleen maar erger. Beetje jammer. Kan alleen maar hopen dat Ackermann weer wint, dan is Majka leuk :) Dan Viv wel graag 2e want dat is mijn cap vandaag.

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Wordt voor mij in de bergetappes misschien ook wel behelpen, waardoor ik ook renners als Masnada moet gaan opstellen. Heb Dumoulin, Izagirre en Pozzovivo. Goed, Dumoulin heeft nagenoeg iedereen dus die gaat het verschil niet maken, maar ik ipv de andere twee die ik noemde toch liever Mollema en Carapaz gehad. Heb hen er allebei pas vlak voor de start uitgehaald.

Verder laat ik me graag verrassen, want hierover oordelen zonder 1 serieuze berg gehad te hebben, is ook maar flink speculeren.

Cerebral36

'@Marco Dumou zal inderdaad bijna iedereen last van hebben. Ion heb ik ook. Is wel gevallen maar is toch goed mogelijk dat hij de bergen gewoon lekker mee kan? Of heb ik iets gemist aangaande zijn valpartij. Pozzo is dan wel weer een extra gemis ja.

ditisdavid

Godzamme Viviani. Beroerde dag dit.

Rawolf

Viviani kopman, ofcourse

Mr10B

Hophop Ackermann als captain, en simion voor het eerst van de bank naar de basis gehaald, dat betaalt zich ook lekker uit.

Laatst gewijzigd
Jori

Lol, dacht heerlijk te gaan scoren, bleken het gibbons en biermans ipv Nizzolo en haller te zijn

marconeuvel

'@cerebral nee ik weet verder niets van gevolgen van zijn val, maar zijn tijdrit was ook al (veel) minder dan verwacht.

marconeuvel

Twijfel gehad vanochtend. Keuze voor Viviani als kopman tov Ackermann pakt duidelijk verkeerd uit. Leek me geen beste sprint van Viviani; niet goed gepositioneerd achter Sabatini. Verder ook weinig sprinters. Minder dan 50% in het klassement, totaal rond de 75%.

04398

Toch een goede keuze op de laatste selectie dag gemaakt om Viviani te ruilen voor Demare om zo de Plus nog te upgraden. Voorlopig de top 10 binnen gedrongen, hopen dat de lijn zich doortrekt.

arjenzvob

Viviani kopman.... tja.... op naar morgen!
Lastige etappe morgen. Mooie aankomst waarbij ik verwacht dat heel veel sprinters er niet zullen zijn. Wel een aantal klassementsmannen en punchers.

Jori

Morgen dan eindelijk een vlucht? :p

Rawolf

Ik verwacht een vlucht die het haalt in etappe 7, morgen zijn er nog teveel gegadigden

Viviani kopman en die word 19e, Cimolai waar ik meer van hard verwacht en Battaglin die niet meesprintte... Toch nog één lichtpuntje! Lobato met zijn eerste top 20 klassering, had hem niet opgesteld dat dan weer wel.

Mijn team is uitmuntend in etappes zoals die van morgen en overmorgen, Battaglin, Ackermann, Conti, Izagirre, Ackermann, Madouas zijn morgen allemaal potentiele top 20ers maar bij mij mogen ze op het bankje plaatsnemen

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Wat een luxe, jij hebt gewoon 2 Ackermans!! :) Maar als dat je bank is ben ik benieuwd wie er basis staan :)

Sloddies

Ai een kopmanmisser (zoals velen). Viviani . Had aan schadebeperking moeten doen. Als Viviani deze giro (na zijn diskwalificatie) ziet dat hij niet kan winnen is zijn motivatie om door te sprinten weg. Zijn puntenklassement is immers naar de vaantjes. Dan krijg je dit resultaat. Voortaan kies ik voor de zekerheid van Ackermann, waarvoor ieder plaatsje telt.
Verder dacht ik dat Simion er nog niet klaar voor was. Dus wel. Goed te weten dat ik hem binnenkort bij een vlakke etappe wel met goed gemoed kan opstellen. Cimolai en Moschetti doen uitstekend wat ik van ze verwacht. Mogen morgen uitrusten. Verder wel Formolo opgesteld met het oog op 16 teampunten voor Ackermann, wat dan weer wel mooi is.

Benzardi

Gelukkig wat gestegen in het klassement.
Helaas kwam er geen revanche van Viviani , omdat hij Sabatini niet kon volgen.
Die ik uiteraard kopman had gemaakt.
Ik ben tevree voor vandaag. :-)

Jori

Sabatini kopman? Gedurfd :p

Elpiedro

Het gemis van Ackermann en falen van Viviani begin ik nu wel te voelen. Mijn AK mannen hebben in week 3 veel goed te maken...

Drossard Kudus

Toch al 3/5 etappes een karrevracht aan punten misgelopen met kopmanpunten. Dat is ook mijn grootste euvel voor morgen, een kopman selecteren, want met de selectie ben ik wel tevreden.

kevinraar

275 punten gehaald gestegen van 946 naar 477
Moelijk keuze voor morgen heb keuze uit deze renners
Roglic
Yates
Nibali
Lopez
Mollema
Gallopin
De plus
Ulissi
Battaglin
Oomen
Masnada
O connor
Ewan

Welke 4 zou ik op de bank zetten?

Laatst gewijzigd
pirazzi

De Plus, Battaglin, O' Connor en Ewan zou ik op de bank zetten.

1 2 ... 81 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.