Scorito - Tour de France 2019

« 1 2 3 4 ... 175 176
hartstikkebedankt

En we kunnen weer...

Starlynk

De forum poule is alvast weer aangemaakt!

https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2019/wielerflits-forum-poule?code=497301aa-ea79-40b3-b47d-56af837248fd

Starlynk

Thomas 6m?! :o

hartstikkebedankt

Kennelijk waren Froome en Thomas allebei 6 miljoen. Dit gaat het rekenen nog wel waard zijn, net als bij de sprinters waar toch ook aardig verschil zit tussen een Groenewegen en andere sterke sprinters. Valverde voor 2,5 mil zal wel het laagste ooit zijn trouwens.

Jasperdewaal11

Tejay 1 Mil ;) nou het overwegen waard. En ik twijfel voor het eerst (uitgezonderd het klassiekerspel waar ik hem dit jaar ook niet had) over Sagan.....

DKrikk

Dat wordt weer heerlijk een aantal weken puzzelen.

Prijskaartje van Thomas is meteen een twijfel als je vergelijkt met hoeveel AK mannen er aan de start staan...

Rawolf

Groenewegen wel duur tov de andere sprinters. Thomas neem ik sowieso niet

Koopjes zoeken is niet meer nodig als zelfs Van Avermaet! Maar 1 mil is lol

Laatst gewijzigd
vevie

Ja, idd, prijskaartje van Thomas is fors. Zal hoogstwaarschijnlijk wel podium rijden of winnen maar dan neem ik liever 2 man die ook top 10 kunnen rijden van 3 mil, zoals Kruiswijk en Pinot.

steefje9

Yes, we mogen weer!! Pff Thomas wel erg hoog geprijsd. Veel renners mooi geprijsd. Succes alvast!!

Rawolf

Ik heb letterlijk snel een team samengesteld met dure kopstukken als Bernal, Groenewegen en Sagan. 9 miljoen over 😅

Lassayd

budget is veel te ruim.
Van mij mogen ze het ons wel wat moeilijker maken.

04398

In tegenstelling tot afgelopen Giro, bij de eerste samenstelling toch weer groot aandeel voor DQS. Verder Thomas indd vrij duur maar gaan de mannen die min. 1.5 goedkoper zijn dat gat kunnen opvullen? Leuke puzzel weer

StijnvanA_

Astronomisch budget inderdaad.

Jasperdewaal11

Dat word de gele brigade selecteren :)

La Primavera

Eerste team alweer redelijk makkelijk geklikt.

Jumbo en Quickstep voeren mijn team aan met 3 aan de start bij beide.

Rawolf

Hoe werkt de puntentelling voor de ploegentijdrit, zijn daar veel punten te verdienen?

vevie

'@04398: waarschijnlijk niet, maar als ze dan wel .eindigen in de top 6, dan zit je al goed

Jasperdewaal11

'@ Random:

PUNTEN PLOEGENTIJDRIT
Positie ploeg / Per renner
1 40
2 32
3 28
4 24
5 20
6 16
7 12
8 8

bakfiets

Bij de voorbeschouwing staat ook altijd een stukje over het kiezen van een dark horse. Scorito opent met iedereen zal wel tom dumoulin en geraint thomas kiezen. Daar denk ik toch anders over........

steefje9

Sagan begint me nu al hoofdpijn te bezorgen. Slecht voorjaar, maarrrr het blijft sagan..

Ludi

Gelukkig kunnen we de ronde van Zwitserland afwachten en zien wat ie daar doet

Marsthinaikos

Waarom altijd zo'n hoog budget? Die 53M is toch echt 7M teveel, misschien zelfs 10. Jammer, nu zullen er weinig echte keuzes gemaakt moeten worden in de teams.

04398

Als Tom misschien de Tour niet gaat rijden, omdat zijn knie nog niet goed genoeg aanvoelt is Matthews inplaats van Sagan ook een leuke optie die zal dan waarschijnlijk weer lekker mee gaan sprinten en in punch etappes kan je hem altijd gebruiken.

ditisdavid

Thomas en Groenewegen zijn belachelijk duur vergeleken met de concurrentie, maar weet niet of dat uit gaat maken met zo'n budget...

raymankapeens

Ik zie het koopje al :P
Porte maar 3 miljoen

« 1 2 3 4 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.