Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 103 ... 175 176
nasibal

Wie riep ook alweer Teunissen?

Ik. Maar kan door de val van Dylan nu natuurlijk niet de volledige credits opeisen.

04398

Gisteren nog in mijn team vanmorgen toch maar eruit geknikkerd en vandaag wint ie, het zit ook niet altijd mee.

Rawolf

Hahaha wat een spel is dit ook, 2 weken puzzelen en in 5 seconden ligt Groenewegen op de grond en was het allemaal voor niks

danusz1986

Ik had ook Teunissen, maar veranderd in Lutsenko.

Jeffrey81

Onwaarschijnlijk verhaal dit....

F*ck Scorito ook. WE HEBBEN DE GELE TRUI MENSEN!!!

ditisdavid

Viviani captain, had erger gekund...

Sloddies

Geel voor Nederland inderdaad. Super! De vraag is overigens of Groenewegen gewonnen zou hebben, gezien hoe Viviani er niet aan te pas kwam. Aankomst 500 meter a 5% is dus inderdaad voor de pure sprinters vrij lastig. Voor mij zonder Groenewegen maar als schadebeperking WvA als 9 man een prima scenario.

La Primavera

Rollercoaster van emoties. Groenewegen op de grond. KUT. Teunissen wint en scorito boeide me echt even helemaal niks meer. Wat een prachtige overwinning voor Teunissen en Visma.

marconeuvel

Wat een bizarre ontknoping vandaag. Voor m'n scorito niet geweldig (Groenewegen in m'n team, maar wel ingezet op ritwinst Jumbo). Als wielerliefhebber wel geweldig. Ben benieuwd of Groenewegen nog herstelt.

Treenert

'@nasibal NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeffrey81

Ik had Groenewegen trouwens sowieso alleen mee voor de teampunten. Had ik al eerder gezegd toch? ;)

tvm

Ewan kopman. En terecht blijkbaar. Freewheelend derde vandaag.

Sjas Patatje

Buchmann kun je ook gelijk een streep onder zetten. Meer dan vier minuten aan zijn broek.

De grote winnaar naast Teunissen? De haai, Nibali. Pakt meer dan een minuut op zijn concurrenten. En Bahrain kan ook aardig tijdrijden.

Wat een begin, welkom in de Tour!!!

BarryE1

Tijdverschil telt toch niet?

JANTHEMAN

Alleen bij de valpartijen in de laatste 3K (alles rondom val Groenewegen dus)

Zadelpen

Drie weken niet kunnen slapen door het puzzlewerk. 1ste etappe en ja hoor..... daar ligt mijn kopman weer. Doodziek van.

Elke ronde hetzelfde. Pfffff

Wegens omstandigheden is de ploegenpresentatie van team Zadelpen verplaatst.......

Valvuillerdemoz

Hoe komen die anderen op 3 minuten binnen dan, of zelf ruim 4. Ook Thomas op 1.52, bv. Is dat tijdsverschil dan nog voor de valpartij ontstaan?

Gerardv

Groenewegen staat ook nog op bijna 6 minuten, dus dat zal nog wel aangepast worden. Op het moment dat ik dit schrijf, heeft iedereen ZT gekregen.

skylimit

tijdverschillen zullen nog wel gecorrigeerd worden, denk niet dat de uitslag al definitief is.

Rawolf

Heeft iemand de rekensom van Avermaet gedaan? Is het voordelig om hem morgen op te stellen als je bedenkt dat CCC tussen de 6e en 10e plek eindigt en een andere renner bv 4e word met zijn ploeg

Imbatido

Teunissen heeft bij mij de selectie ook net niet gehaald. Maar ik ben hem wel dankbaar dat hij mijn 3x Jumbo-Visma redt. Dan valt de schade nog wel mee.

michelb6

De bookies weten ook niet wat ze kunnen verwachten morgen. Ineos bij morgen favoriet (waar ik zelf overigens aan twijfel). Maar als tweede bij Betway staat JV op 2,75 terwijl Unibet ze op 6,00 heeft en Sunweb op 8,00 bij Unibet en 2,75 bij Betway.
Zeg het maar....

Laatst gewijzigd
embargo

Op het laatste moment nog geschoven en zowel de budgetpoule als mn echte scorito en om 12:22 nog snel Teunissen erin geklikt.
Ik heb weleens slechtere last-minute wijzigingen gemaakt :)

La Primavera

1. Jumbo Visma
2. Ineos
3. EF Education First
4. Mitchelton
5. Quick Step
6. Bora
7. Sunweb
8. CCC
9. Bahrein
10. Astana

Aldus mijn glazenbol voor morgen.

Gerardv

Ik denk dat je Bahrein nogal onderschat.

1 2 ... 103 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.