Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 16 ... 175 176
Cerebral36

Eerst maar even de definitieve schade afwachten alvorens hem meteen af te schrijven. Voorspelt in ieder geval niet veel goeds voor Ineos zo.

Valvuillerdemoz

Al mijn twijfelgevallen lossen zich vanzelf op zo. Nu Dumoulin nog definitief thuis blijven en ik heb mijn team rond! 🙃

Al hoop ik het voor de renners niet, natuurlijk! Ik puzzel liever nog even door.

Laatst gewijzigd
Pantano

'@fransvandermolen met Uran weet je het nooit idd, maar bij wie wel deze Tour. Kan maar weinig zekerheidjes opnoemen bij de klassementsmannen.

Maar is je goed recht om Uran niet mee te nemen. We spreken elkaar aan het eind vd rit als Uran top-5 is geëindigd 😉.

Sjonge Jonge

Dan gaat de stagiair Bernal 6 miljoen maken en Poels 3,5 a 4 miljoen.....

Cerebral36

'@Sjonge Ja dat vrees ik dus ook. Grote kanshebber op wit en geel dan....

Valvuillerdemoz

'@Sjonge jonge: Sjonge jonge ja, dat kan natuurlijk ook nog. En dan moet ik alsnog Viviani thuislaten om een enigzins fatsoenlijk AK-team te kunnen opstellen. Niet doen hoor, meneer de stagiair!

RobbinV

Grote kans dat de prijzen van team Ineos weer aangepast gaan worden. Hoeveel pech hebben ze dit jaar zo vlak voor de grote rondes.

Rawolf

Er is toch nog helemaal niks duidelijk over Thomas? Leken vooral wat schaafwonden, kon zich prima bewegen.

Cerebral36

Dat ze maar lekker van de prijzen afblijven. 4.5 mil voor Bernal is prima. Nog steeds de duurste AK renner dan, samen met Tom. Edit: @Random Inderdaad. Gewoon eerst de schade afwachten. Misschien valt het allemaal reuze mee en kunnen we weer lekker gaan dubben of we hem wel of niet meenemen :)

Laatst gewijzigd
michael rasmussen

De Haai voor de winst nu

danusz1986

Bardet is ook zo'n twijgelgeval. Het parcours ligt hem maar is niet zo in vorm en heeft niet een erg goede tijdrit. Dus twijfel nog tussen Bardet, Schachmann, Pasqualon of Nibali, Teuns en Ewan. Mocht Nibali voor eigen kansen gaan natuurlijk.

danusz1986

Kwiatkowski of Poels zijn nu wel interessante opties geworden.

Cerebral36

Vooralsnog staat Thomas nog gewoon aan de start. Castro 1.5 miljoen is wel wat hoog geprijsd niet? Als Thomas ook nog weg zou vallen wordt de TTT trein toch ook wat minder sterk. Het hele zwaartepunt van de Tour verplaatst een beetje zo. TTT wordt veel opener waardoor eigenlijk alles meteen opener wordt. Denk dat dit wel meer verschillende teams gaat opleveren en dat is altijd leuk.

arjenzvob

'@ Daan Dijkema: Wat bedoel je met Nibali die voor eigen kansen gaat? Ik hoop toch niet dat je denkt dat hij anders voor iemand gaat knechten. En zo ja, voor wie? Of bedoel je dat hij voor etappes/bergtrui gaat? Vooral dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Met alle respect, maar de bergtrui is niet voor grootheden als Nibali, als zijnde een doel. Natuurlijk winnen klassementsrenners die trui wel eens, maar puur omdat ze bergop aankomsten bij de eersten finishen. Ik zie Nibali niet in vluchten zitten als Ciccone, en de ballen uit zijn broek rijden voor een paar stippen op een truitje....

danusz1986

Ik bedoelde meer op het feit dat hij al een ronde heeft gereden en of hij dan nog voor dagwintsen gaat rijden. Nibali is niet echt een demerrage man. Meer van in het wiel zitten.

Gerardv

Als ik nu via de website kijk, is Asgreen toegevoegd. Kost maar 0 miljoen, dus het overwegen waard.

Rawolf

Dit is wel echt een hele moeilijk om te voorspellen qua aanvallers, normaal zou ik zeggen Teuns in topvorm voor 750k is een must have maar door gebrek aan plekken en veel budget kan ik net zo goed WvA meenemen die heel wat sneller is en voorspelbaarder om op te stellen

Nu sta ik op 23 miljoen uit aan sprinters, beetje veel maar het is lastig wie daar misbaar is

Laatst gewijzigd
Primavoormij

'@arjenzvob ik weet niet of je nu aan het trollen bent, maar zo niet, zoek dan even op met welke ambities Nibali deze Tour zegt te gaan rijden.

La Primavera

Ik heb precies hetzelfde Random. Teuns niet nemen omdat ik te veel geld en te weinig plek heb. Zeker nu ik Thomas en Dumoulin niet in mijn team heb. En twee 750k renners heb ik simpelweg de plek niet voor.

Cerebral36

Voor wat het waard is, eerste berichten zijn dat de schade mee lijkt te vallen. Met name vervelende snijwond aan het oog waar hij voor naar het ziekenhuis moest. Lijkt niets gebroken in eerste instantie. Definitieve uitslagen e.d. volgen natuurlijk later pas. Aldus de ploegleider in diverse media.

nasibal

Los van de (wel of geen) fysieke impact van de val van Thomas, zet dit sowieso een hele interessante dynamiek in werking. Gezien de prijs van Thomas vermoed ik dat een heel groot gedeelte van scorito'end Nederland rijkhalzend naar zijn prestaties in deze ronde van Zwitserland uitkeek. Nu wordt hij een nóg groter mysterie. Wie durft?

Persoonlijk durf ik vooralsnog. Bij mijn eerste teamselectie zónder Thomas hield ik 8 miljoen over.

arjenzvob

Ik troll absoluut niet en ik weet wat Nibali gezegd heeft. Maar dat is mijns inziens psychologisch spel waar Nibali meester in is. Op wat voor manier zou mijn post trollen moeten zijn? Vreemde beschuldiging.

Dee Snider76

Bob Jungels was niet klaar voor de Giro. Is hij dat wel voor de tour? 1 miljoen nu, niet duur.....

Cerebral36

Er staan op dit moment 12 renners van DQT :) Ik ga voor gratis Asgreen. Acht de kans klein dat Jungels start.

Rawolf

het mooie is dat scorito nu 12 namen van quickstep heeft maar eentje die waarschijnlijk wel de Tour gaat doen, Tim Declerq hebben ze nog steeds niet haha.

Sabatini, Devenyns en Jungels maar even verwijderen :p

1 2 ... 16 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.