Dat ze maar lekker van de prijzen afblijven. 4.5 mil voor Bernal is prima. Nog steeds de duurste AK renner dan, samen met Tom. Edit: @Random Inderdaad. Gewoon eerst de schade afwachten. Misschien valt het allemaal reuze mee en kunnen we weer lekker gaan dubben of we hem wel of niet meenemen :)
Vooralsnog staat Thomas nog gewoon aan de start. Castro 1.5 miljoen is wel wat hoog geprijsd niet? Als Thomas ook nog weg zou vallen wordt de TTT trein toch ook wat minder sterk. Het hele zwaartepunt van de Tour verplaatst een beetje zo. TTT wordt veel opener waardoor eigenlijk alles meteen opener wordt. Denk dat dit wel meer verschillende teams gaat opleveren en dat is altijd leuk.
'@ Daan Dijkema: Wat bedoel je met Nibali die voor eigen kansen gaat? Ik hoop toch niet dat je denkt dat hij anders voor iemand gaat knechten. En zo ja, voor wie? Of bedoel je dat hij voor etappes/bergtrui gaat? Vooral dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Met alle respect, maar de bergtrui is niet voor grootheden als Nibali, als zijnde een doel. Natuurlijk winnen klassementsrenners die trui wel eens, maar puur omdat ze bergop aankomsten bij de eersten finishen. Ik zie Nibali niet in vluchten zitten als Ciccone, en de ballen uit zijn broek rijden voor een paar stippen op een truitje....
Dit is wel echt een hele moeilijk om te voorspellen qua aanvallers, normaal zou ik zeggen Teuns in topvorm voor 750k is een must have maar door gebrek aan plekken en veel budget kan ik net zo goed WvA meenemen die heel wat sneller is en voorspelbaarder om op te stellen
Nu sta ik op 23 miljoen uit aan sprinters, beetje veel maar het is lastig wie daar misbaar is
Voor wat het waard is, eerste berichten zijn dat de schade mee lijkt te vallen. Met name vervelende snijwond aan het oog waar hij voor naar het ziekenhuis moest. Lijkt niets gebroken in eerste instantie. Definitieve uitslagen e.d. volgen natuurlijk later pas. Aldus de ploegleider in diverse media.
Los van de (wel of geen) fysieke impact van de val van Thomas, zet dit sowieso een hele interessante dynamiek in werking. Gezien de prijs van Thomas vermoed ik dat een heel groot gedeelte van scorito'end Nederland rijkhalzend naar zijn prestaties in deze ronde van Zwitserland uitkeek. Nu wordt hij een nóg groter mysterie. Wie durft?
Persoonlijk durf ik vooralsnog. Bij mijn eerste teamselectie zónder Thomas hield ik 8 miljoen over.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.