Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 168 ... 175 176
Sjas Patatje

Never change a winning team! Wederom start ik met Pinot (c), Alaphilippe, Bernal, Kruijswijk, Buchmann, Landa, Bardet, Nibali en Benoot.

53% kiest voor Bernal als kopman. Terecht na gisteren, maar ik hoop op Pinot vandaag. En natuurlijk "onze" Kruijswijk, alhoewel hij meer aanklampt dan aanvalt.

arjenzvob

'@Tompot: kijk je mee. Martin in de kopgroep haha. Al zegt het nog niks...

Sjas Patatje

Daar gaat Pinot......... Ai ai ai!!
Die blessure heeft hij goed verborgen gehouden?

Ab Normaal

Ai, mijn kopman voor vandaag

Jeffrey81

Wat een drama zeg.... geen idee hoe of wat nog, maar wat ontzettend sneu dit.

Ook voor mijn team trouwens, maar dat was al drama, dus dat maakt niets uit.

Soprox

Tja pinot. Hard voor hem maar ook voor mijn poule met hem als kopman vandaag.

Jeffrey81

'@Tompot: knappe diagnose.....wonderdokter?

Sjas Patatje

Hij heeft zijn blessure goed geheim weten te houden? Of heb ik iets gemist? Gegokt en verloren... Althans, zeker wat betreft kopman punten vandaag.

Ragnar Lolbroek

Twijfel of Pinot ooit nog een tour rijdt. Hij had al een haat-liefde verhouding met dit rondje.

Jeffrey81

Dan is hij de wonderdokter ;-)

Al begrijp ik inmiddels dat zijn gok wel schijnt te kloppen.

Threeohthree

En nu?

hartstikkebedankt

Heerlijk dit, Barguil was natuurlijk nooit 3e geworden vandaag

Sjas Patatje

Hartstikkebedankt, dit had NIEMAND kunnen voorspellen.
Eerst valt mijn kopman weg en vervolgens wordt de koers gestaakt. Kan het erger? Met een voorlopige plaats 203 als gevolg..

Kruijswijk en Alaphilippe zullen wel verschrikkelijk balen, aangezien ze nog kans zagen dichterbij te komen in de afdaling. Dat pakt toch even anders uit.

Gids03

Wat is dit scoritoo mag toch deze punten nooit geven ???????

hartstikkebedankt

Ach ja, overmacht. Je doet het altijd fout als organisatie maar met terugwerkende kracht een lijn trekken doet geen recht aan de koers.

JapieJapo

Wat moet Scorito dan?

ditisdavid

Zowel de winnaar van deze Tour als van deze Scorito gaan wrs een sterretje achter de naam krijgen. Het stuwt mij zoals het nu staat naar 97.7% maar kan niet zeggen dat ik er blij of trots mee ben...

Gids03

Gewoon iedereen 0 punten lijkt me het eerlijkst of aleen de trui punten geven maar toch niet zo ik heb zelf bernal ook cap maar vind dat scorito hier aleen de truipunten moet geven of 0 punten iedereen .

Gerardv

Scorito volgt gewoon de officiële uitslag, dus daarop zullen ook de punten gebaseerd worden.

Sebelius

WvA had fluitend door die sneeuw/modderstroom heen gepeddeld.

ditisdavid

Voor Scorito is het sowieso oneerlijker als de punten van vandaag geheel geschrapt worden, want de sterkere bergteams pakken nog steeds bijna allemaal terreinwinst, zoals het zou moeten zijn. Beter een enigszins scheve, maar in grote lijnen acceptabele verdeling van de punten dan geen punten, lijkt me.

Jeffrey81

Gids03: je kunt zelf wel wat meer punten (en komma's) gebruiken ;)

Sjas Patatje

Iedereen 0 punten? Flauwekul! Gewoon de uitslag aanhouden aan de top van de laatste berg. Hebben maar 8 renners de top gehaald? Volgens zat Landa er nog vlak achter.

De rit van vandaag heeft al met al slecht uitgepakt voor mij. Balen.

Jeffrey81

Ze zeggen nu net bij de NPO dat is bevestigd dat er geen winnaar komt. Dan zal er dus ook wel geen officiële daguitslag zijn, en dus verwacht ik dat Scorito alleen maar truipunten uit zal delen.

ditisdavid

Cadeautje voor de mensen met een zwak bergteam dit. Vooral omdat die meer truipunten opgesteld zullen hebben, en dat wel lijkt te tellen.

1 2 ... 168 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.