Religie

1 2 ... 13 ... 28 29
Gesloten
Klootje Kriekeljon

Hier kun je een thuistest voor de echte IQ-test bij mensa doen. http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest

Als je na het invullen niet onderstaande tekst krijgt (en nog iets er na) moet je misschien zelf even een toontje lager zingen bij het diskwalificeren van alle PVV-stemmers als niet intelligente mensen. Dat is namelijk ook de fout die de politiek zelf maakt.

Beste kandidaat,

Jouw resultaten van de Mensa-onlinetest waren erg goed. Het blijkt dat jouw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt, hetgeen betekent dat je bij de bovenste twee procent van de bevolking zou behoren.

Overigens zegt dit nog steeds niet zo heel veel. Bij sommige personen mag het IQ namelijk best hoog zijn, de emotionele intelligentie daarentegen...

Had het forum niet een heel mooi verkiezingstopic?

Laatst gewijzigd
Stelvio-fan

'@kk: ik was te dom volgens Mensa (a) Gelukkig noem ik mezelf dan ook geen hele grote slimmerd :)

Scotty

'@klootje, jeuh "waarschijnlijk bij de slimste 10%"!

En nu?

Stelvio-fan

'@Scotty: inlijsten! Ik verhuis maar naar een site over voetbal of naar de PVV-website; met mijn IQ hoor ik daar thuis :p

Klootje Kriekeljon

Sorry Stelvio, dan ben je volgens 'LL Pooh h' helaas te dom om te mogen stemmen, misschien zelfs sowieso om een mening te mogen hebben over iets.

Dat het je dan toch elke keer lukt om Wielerflits terug te vinden waar je het achterliet is wel indrukwekkend! ;)

ti-raleigh

Gecondoleerd Scotty, ik ook. :-)

Don Hamstre

Pfew, ook een christen als ik kan nog bij de 10% horen ;)
De discussie van vandaag vond ik weer erg leuk, mijn argumenten zijn helaas ook al door anderen verkondigd, dus ik laat het voor nu hier even bij.

LyndaLid

Je loopt weer als vanouds lekker de boel tegen me op te stoken, klootje. Ik heb toch niets in die trand gemeend, of wel soms? Volgens mij ben jij trouwens zelf degene die hier meerdere malen heeft geschreven dat de Telegraaf de krant voor dom Nederland is. Maar dat is natuurlijk wel ok, als het van de grote Kloot komt.

Je gedraagt je voor een volwassen vent verdomd vaak als een klein kind zeg. Zelf met een iq test komen om dan te zeggen dat ik iets met die uitslag doe..

Laatst gewijzigd
Hakkie2

'@Don: ik had hetzelfde resultaat als klootje, als christen. Maar IQ testen zijn natuurlijk onzinnig, zo weet ik uit eigen ervaring na 3 officiële iq-testen.

Stelvio-fan

Uhm, volgens mij zijn we wel een beetje van het onderwerp van het topic afgedwaald (Religie) maar blijven we wel bij geloven... geloven in jezelf iig. Volgens mij ontbreekt het op dit forum zeker niet aan mensen met een hoog IQ, maar ik vraag of hun IQ in de juiste verhouding met hun EQ staat... :)
@LL: ik mag je best hoor, als je een keer in de buurt van Bergambacht komt, kom gerust een kop koffie drinken! :)
@hakkie2: ja, m'n ma zei altijd: die verderfelijke testen! Kwam er uit de test dat ik vwo+ moest doen, maar uiteindelijk met veel moeite athaneum gehaald...

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

'@ stelvio
Heb je ook wel weer gelijk. Ik durf best te bekennen dat mijn eq niet zo hoog is als mijn iq. Als ik mijn liefdesleven bekijk, pfff. Gelukkig is het nu eindelijk al een paar jaar windstil :-)

Stelvio-fan

'@ti-raleigh: Gelukkig is het nu beter dan! Ik lees je bijdragen in ieder geval met interesse, en als jij je aandacht niet meer aan WielerFlits kunt besteden, verlies ik een zeer gewaardeerd mede-WielerFlitser :(

Olifanto

Man plans, God laughs.

Romāns Vainšteins

Mijn beeld barstte iop het moment dat het resultaat bekend gemaakt zou worden, wat betekent dat?

*verzonden vanaf zo'n moderne k*ttelefoon*

albertooo

'@RV
Hoger dan het 106e percentiel? Bonuspunten als je het op zo'n pielschermpje doet.

ti-raleigh

'@ stelvio
Thanks. Is wederzijds.

Lamme Frans

Ik zou aan die test niet te veel waarde hechten. Ik had 2/3e ingevuld en drukte voor de grap op inleveren en toen behoorde ik ook al tot de beste 10% van Nederland volgens die gasten.

Ab Normaal

'@Lamme
Dan zou ik er juist heel veel waarde aan hechten ;)

Lamme Frans

Wat me doet afvragen hoe we zo off topic zijn geraakt. PVV stemmers en IQ testen? Als je in simpele oplossingen gelooft of liever wilt dat er niets verandert in Nederland is PVV een hele goede partij om op te stemmen.

albertooo

'@Lamme Frans
Is er in Nederland een reële kans dat er iets gaat veranderen? Huidige kabinet zit altijd met de lasten van de vorige, dus de manieren van handelen zijn grofweg hetzelfde. Als dit doorbroken moet worden, moet er een partij vanuit het niets een meerderheid van de kiezers achter zich krijgen.

Lamme Frans

Ik heb ook geen groot vertrouwen in het probleemoplossend vermogen van de andere partijen albertooo. Allesbehalve. Daarom stem ik al een hele tijd blanco. Maar zij erkennen wel dat de werkelijkheid complexer is dan de PVV doet voorkomen. Daar begint het toch mee.

Ik kom wel weer terug als het weer ontopic is hier.

Klootje Kriekeljon

http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inrichting/woonaccessoires-spiegels/m971657848-grote-spiegel.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Janjanssen98765

Die hele verkiezing is voortaan toch meer een soort idols verkiezing geworden.
Degene die de populairste dingen roept komt in aanmerking voor de publieksprijs maar uiteindelijk is het allemaal kut want ze kunnen de beloftes meestal toch niet waarmaken.
Laatst tijd de algemene beschouwingen gezien en soms dat vragenuurtje en het enige wat er gebeurt is proberen elkaar op woorden te pakken en lekker populair te scoren.Dingen oplossen is er niet bij.

Het absolute dieptepunt was wel dat die geblondeerde clown dacht dat je met de grenzen sluiten het vluchtelingenprobleem zou oplossen, dan vraag ik mij altijd af of hij nou werkelijk zo dom is of dat hij zulke dingen gewoon roept om zieltjes te winnen bij mensen die werkelijk zo dom zijn om te denken dat het zo simpel is.

Om maar even on topic te reageren, met religie heb ik echt niks, het is een van de grootste oorzaken van ellende in de wereld.
Mensen die elkaar de koppen inslaan over een 99,9% zeker fictief verhaal, veel gekker ga je het niet krijgen.

achtpuntzes

hmm, wat mensen hebben in het verkeerde topic gepost, er is ook een politiek topic. en mijn IQ weet ik al, geen noodzaak dat nog eens te doen.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Terug on topic dan, voor de twijfelaars of diegenen die het leuk vinden om eens te doen:

http://www.findmyreligion.com/

Laatst gewijzigd
1 2 ... 13 ... 28 29

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.