Spel: De Wielervisionair 2020

1 2 ... 10 ... 14 15
erveedeeee

Volgens mij zit Wienk er boven

hartstikkebedankt

De la Parte gaat lekker iig!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Van mij hoef je niet verder te gaan sleutelen aan de spelregels.

Arry1337

Hey allen, even on a sidenote - sorry voor de spam?

Ik organiseer een spel dat loopt over een aantal eendagswedstrijden, verspreid over het seizoen waarbij je als deelnemer slechts de dag vóór de wedstrijd mij in een PB de top 15 (of top 17, 2 reserves) die jij verwacht van de wedstrijd moet sturen.

Overall topic:
(https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/fan-flandrien-2020-editie-i/)

De Omloop het Nieuwsblad is de eerste in het klassement, en ik dacht dat enkelen van jullie misschien wel mee zou willen doen.

Hier is de link naar het spel:
https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/fan-flandrien-omloop-het-nieuwsblad

Ab Normaal

UAE Tour afgelast.
Wordt wel heel erg lastig zo voor het spel.
Tenzij de organisatie dit als eindstand aanmerkt.

Peter Post Forever

Niemand rijdt hem uit dus iedereen begint op 0 bij de omloop zaterdag, als die al doorgaat want er zal vast veel meer afgelast/gestopt gaan worden

zeewolde

Eindklassement lag wel vast toch? Gewoon mee rekenen 😋

Rawolf

'@peter post, mooie vinding haha

Als de omloop nog wel doorgaat... niet te geloven

Laatst gewijzigd
SvenVDB

De eerste punten kunnen geteld worden ;)

Het eindklassement is bekend: Organisatie UAE Tour roept Adam Yates uit tot eindwinnaar - https://www.wielerflits.nl/nieuws/organisatie-uae-tour-roept-adam-yates-uit-tot-eindwinnaar/

vernis

Geen verliezer en 2 uitvallers in omloop?

Ab Normaal

Nee, dit is het eindklassement dus gewoon de combi maken zoals eerder afgesproken.

jappe666

Dat is inderdaad wat ik zal doen, de uitslag van gisteren is meteen ook de einduitslag.

jappe666

Ik heb via PM een terechte opmerking doorgekregen van een deelnemer (die zelf al vrij safe zit door de uitslag in UAE), die aangeeft dat doordat de UAE en Omloop samengeteld worden, het eigenlijk niet fair is dat er op basis van de uitslag in de UAE nog wissels doorgevoerd worden voor de Omloop.

Als iedereen ermee akkoord is zou ik dus willen voorstellen dat er geen wissels zijn toegelaten voor de Omloop (in mijn eigen nadeel trouwens, want mijn renner start niet... ).

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zou ervoor kiezen gewoon de UAEtour te schrappen en dan juist gaan voor de omloop

Wienk33

'@erveedeeee
Ik heb het even na berekend en je hebt gelijk inderdaad. Had CQ ranking op current staan ipv op 2019 ...
Jappe zal ik nu direct een wissel doorvoeren om dit onder de 7600 te brengen?

SvenVDB

Waarom niet gewoon vasthouden aan de vooropgestelde regels.. ipv elke dag weer iets te veranderen.

De transfer regels zijn voor iedereen dezelfde dus, waarom zou het niet toegestaan zijn om nu een transfer te doen? Dat is een stuk van de tactiek van het spel.

Ik zou gewoon alles laten zoals het was en de einduitslag van de UAE tour samentellen met die van de omloop en de transfers gewoon toe te laten.

Ceramiche Ariostea

Persoonlijk denk ik dat je nu niet meer de toezegging van de wissels in kan trekken midden in een proces van twee wedstrijden die van belang zijn voor het afvallen. De spelers met de Plus hadden hier op gerekend en vind het niet fair om dit nu nog een dag voor het nieuwsblad in te trekken. Wat mij betreft blijft het dus ongewijzigd.

Ab Normaal

Eens.
Er zouden toch alleen nog sprintetappes verreden worden, het klassement stond al vast.ik zou niet weten waarom je niet zou mogen wisselen.
En dat zeg ik dus niet voor mezelf, ik sta er niet heel slecht voor.

Peter Post Forever

Ik beleef het wel morgen, ga ook niet wisselen en hoop op mijn renner, denk dat top 10 mogelijk moet zijn met Drucker.

Teams met Froome en Strakhov lopen natuurlijk ook nog risico naast de teams met De Plus.

jappe666

Ok, we houden het bij het oude, wissels toegestaan tot 23u59 vanavond.

jappe666

De waardes van alle teams zijn toegevoegd op de beginpagina.

@Wienk: Kan je inderdaad zo snel mogelijk een wissel doorvoeren in je team zodat je binnen het budget blijft? Thanks!

jappe666

Teams voor Omloop:

Ab Normaal DILLIER Silvan
Arry1337 VAN GESTEL Dries
Erveedeeee KEUKELEIRE Jens
Gerrit Glomser VAN POPPEL Danny
Hartstikkebedankt ROELANDTS Jürgen
Jappe666 HOLLMAN Juri
Joske47 VALGREN ANDERSEN Michael
KimJungPoels KRAGH ANDERSEN Søren
Mithrandir VAKOC Petr
Park111982 DILLIER Silvan
Peter Post Forever DRUCKER Jempy
Rahimns DRUCKER Jempy
Rawolf KEUKELEIRE Jens
SammySosa ROWE Luke
Silent Hill ROELANDTS Jürgen
SvenVDB DRUCKER Jempy
Vernis STYBAR Zdenek
Wienk33 DE VREESE Laurens
Zeewolde ROELANDTS Jürgen

Gerrit Glomser

Weer een unieke renner voor mij... Al kan ik met mijn keuze voor Zakarin in de UAE tour zeker niet ontevreden zijn. Hoop hiermee eigenlijk al zeker te zijn van de volgende wedstrijd.

Ab Normaal

'@Jappe
Kun je ook nog bij de teams aangeven hoe vaak er al gewisseld is? Vind ik ook wel belangrijke info.

jappe666

Rawolf, Vernis en ikzelf elk 1 wissel

1 2 ... 10 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.