Sorry Jappe, ik had ook in mijn gedachte dat de Omloop de eerste koers van dit spel was. Ik dacht dus ook nog een week de tijd te hebben.
Ik heb net een renner doorgestuurd voor de UAE tour.
Is het oké als ik de rest van mijn ploeg vanavond doorstuur? Ik moet nu namelijk vertrekken naar de voetbal.
Nogmaals mijn excuses!
'@Jappe
Als mensen geen team inleveren zou ik die als eerste af laten vallen. Als je ze niet meer mee laat spelen heb je te weinig deelnemers ook voor de volgende blokken.
Gewoon laten beginnen met een team van nul.
Dan kunnen ze gewoon meedoen met de andere twee blokken.
Eens met vernis. Nog even afwachten, er is vandaag een vlakke rit, er zal niet veel gebeuren in het klassement.
Wel jammer voor degenen die flink geinvesteerd hebben in de eerste races om niet direct af te vallen.
Zelf heb ik een gokje genomen door niet al te zwaar in te zetten op de eerste races en dan aan het eind als ik er nog in hoop te zitten wat favorieten te kunnen nemen.
Ab, met die 'twee uitvallers' bedoel je Homme en Zenzyvdb ? Met Park111982 erbij starten we dan met 19 effectieve spelers aan de Omloop. Bedoel je zo'n scenario ?
Verder mogen de renners voor deze ronde inderdaad wel gepubliceerd worden. Héél benieuwd naar ! Al zou het niet zoveel uitmaken als niemand afvalt. Voor de eer dan.
Er was toch al gezegd dat bij te weinig deelnemers de eerste rituitslagen samen geteld zouden worden. Die regel nu nog aanpassen lijkt me niet echt fair. Het was juist daarom dat ik het vroeg, want dan had ik ook wel durven gokken op te weinig deelnemers en een renner van 1 cq punt of zo nemen. Met het uitvallen van de plus lijkt de deadline me ook wel definitief voorbij om toch nog in te schrijven, die voorkennis lijkt me te cruciaal. Ploegen kunnen dan bekend gemaakt worden denk ik?
Hier geen De Plus. Al had ik ‘m wel overwogen.
Ik weet dat er gezegd is twee koersen optellen, maar dat lijkt me praktisch nog best lastig omdat je geen punten geeft aan een plaats in een koers en je met een heleboel mensen gedeeld onderaan komt te staan.
Denk dat de Plus zo’n beetje de duurst gekozen renner gaat zijn. Diegene die hem hebben eindigen dus gedeeld laatste. Zijn er misschien wel 6.
Maar goed, dat kan jappe beter beoordelen aan de hand van de teams. Ik heb die nog niet gezien.
Ik bedoelde idd het scenario wat jij opschreef Silent Hill.
Lijkt me namelijk het meest eenvoudige.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.