Waarom naar huis? De Tour uitrijden is al een prestatie op zich voor menig debutant.
Morgen is weer een hele grote kans voor de Sunweb mannen. Een goeie Arndt heeft zoiets al eerder succesvol afgerond maar ook Soren Kragh Andersen en Hirschi moeten wel wat kunnen uithalen op zo'n parcours.
Nieuwenhuis ook benieuwd of hij is meegaat, lijkt de bergritten makkelijk te overleven. 54e in de koninginnenrit.
Hirschi gaf vanmorgen zelf aan dat vandaag nog een mooie kans was en daarna de blik op het WK zou gaan. Verwacht niet dat ie morgen of zaterdag nog van plan is uit te gaan pakken. Uitrijden zal ie vast wel doen lijkt me. Wel zonde van die val. Ik denk niet dat Carapaz en Kwiatkowski hem eraf hadden gekregen en dat ie de bollen hier had gepakt.
Hirschi naar huis sturen heeft niet veel zin. Er zijn nog 3 etappes waarvan 1 tijdrit en 1 rustige rit naar Parijs. Daar komt nog bij dat Hirschi een aantal "rustige" dagen in de bus met sprinters heeft gehad.
Benoot verwacht ik niet in de tijdrit. In deze ploeg zijn normaal gesproken Arndt en Kragh de betere tijdrijders. Arndt lijkt mij sowieso kansloos op dit parcours maar die wil zich wellicht uittesten voor het WK. Kragh kan wellicht verrassen maar als ik het parcours bekijk lijkt winnen er niet in te zitten (al hoop ik dat ik er volledig naast zit). Wellicht dat zijn vorm en frisheid een goed resultaat op kunnen leveren.
Dan kan ie voor een hattrick gaan ;) Al zal 't morgen wel max top 10 zijn met die aankomst. Maar wat een geweldige Tour van hem zeg. Had wel gerekend op een rit na die geweldige beurt in de rit waar Cees had kunnen/moeten winnen. Maar dit is wel bovenverwachting. Topfavoriet voor BinckBank ook in deze vorm.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.