Team Sunweb 2020

1 2 ... 16 ... 24 25
$kedel

Over virussen, trojans en cyber frauds gesproken ^^

ForzAZ67

Dik verdiende overwinning voor Team Sunweb. Het collectief rijden heeft vandaag een mooie overwinning opgeleverd van klasbak Hirschi.

ChefSpijker

Deed denken aan de opzet in Parijs-Nice toen Tiesj won. Ook een soortgelijke finale, bijna zelfde tactiek (SKA had nu nog een extra mannetje) en een afmaker in topvorm.

Laatst gewijzigd
n92

Ik heb echt genoten van de ploeg vandaag. En Hirschi had het echt verdient wat mij betreft!

Wildebert

Hoge gunfactor! En dit kon de ploeg zeer goed gebruiken met al die vakantie-ellende.

FritsvanHoefelen

Als Matthews meegedaan had, dan hadden ze waarschijnlijk veel defensiever gereden in veel etappes. Blij dat jij er niet bij is.

Nog 9 dagen om te vermaken en er misschien nog wat bij te scoren.

ChefSpijker

Weet ik niet. In Parijs-Nice koersten ze toch juist ook erg aanvallend? Toen won Matthews de sprint achter Benoot. Die rit gingen ze ook niet afwachtend koersen en speculeren op zijn sprint.

deharderpeter

Toch een wereld tour deze ploeg. Eerst iedereen over je heen krijgen met, wat voor ploeg sturen jullie (lees zonder kelderman oomen en matthews) en nu gewoon 2 ritten en nog een hele reeks 2 en 3e plekken. Kamp werk!

FritsvanHoefelen

Wat een heerlijke show weer. Je zag ze tot 30km voor het eind rustig met z'n allen achterin peddelen.

Heel fijn als je zo kan vrijbuiten en ook nog beloning haalt.

PatLef zou er een naam als Wolfpack voor bedenken

FritsvanHoefelen

De wissel Pedersen voor Sutterlin in de Tour is wel een goeie geweest, hè?

Rawolf

Voor de sprinttrein wel, een goede Sutterlin kan zoiets als Pedersen vandaag doet ook wel denk ik.

FritsvanHoefelen

Pedersen is ook al een keer 5de geweest.

Tiesj niet goed genoeg. Rug?

FritsvanHoefelen

Moet Hirschi naar huis of de Tour uitrijden in de hoop op de superstrijdlust?

Rawolf

Waarom naar huis? De Tour uitrijden is al een prestatie op zich voor menig debutant.

Morgen is weer een hele grote kans voor de Sunweb mannen. Een goeie Arndt heeft zoiets al eerder succesvol afgerond maar ook Soren Kragh Andersen en Hirschi moeten wel wat kunnen uithalen op zo'n parcours.

Nieuwenhuis ook benieuwd of hij is meegaat, lijkt de bergritten makkelijk te overleven. 54e in de koninginnenrit.

FritsvanHoefelen

Gevallen en volgende week een WK

ChefSpijker

Hirschi gaf vanmorgen zelf aan dat vandaag nog een mooie kans was en daarna de blik op het WK zou gaan. Verwacht niet dat ie morgen of zaterdag nog van plan is uit te gaan pakken. Uitrijden zal ie vast wel doen lijkt me. Wel zonde van die val. Ik denk niet dat Carapaz en Kwiatkowski hem eraf hadden gekregen en dat ie de bollen hier had gepakt.

Laatst gewijzigd
user26777

Ik vermoed dat Soren Kragh Andersen zich morgen koest houdt, hij is in staat om zaterdag een goede tijdrit neer te zetten...!

Rawolf

Misschien kan Benoot daar een Haga tje doen

ChefSpijker

Benoot? Sinds wanneer kan die tijdrijden.

n92

Hirschi naar huis sturen heeft niet veel zin. Er zijn nog 3 etappes waarvan 1 tijdrit en 1 rustige rit naar Parijs. Daar komt nog bij dat Hirschi een aantal "rustige" dagen in de bus met sprinters heeft gehad.

Benoot verwacht ik niet in de tijdrit. In deze ploeg zijn normaal gesproken Arndt en Kragh de betere tijdrijders. Arndt lijkt mij sowieso kansloos op dit parcours maar die wil zich wellicht uittesten voor het WK. Kragh kan wellicht verrassen maar als ik het parcours bekijk lijkt winnen er niet in te zitten (al hoop ik dat ik er volledig naast zit). Wellicht dat zijn vorm en frisheid een goed resultaat op kunnen leveren.

Rawolf

'@Chefspijker, dat dachten we van Haga ook niet :p

Kragh lijkt me van Sunweb op papier de beste optie voor de tijdrit inderdaad.

ChefSpijker

Dan kan ie voor een hattrick gaan ;) Al zal 't morgen wel max top 10 zijn met die aankomst. Maar wat een geweldige Tour van hem zeg. Had wel gerekend op een rit na die geweldige beurt in de rit waar Cees had kunnen/moeten winnen. Maar dit is wel bovenverwachting. Topfavoriet voor BinckBank ook in deze vorm.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Soren Kragh Andersen heeft lang tegen de top aangetikt, nu heeft ie t bereikt.

Gaat ook een hoofdrol spelen in de klassiekers en tijdritten de komende jaren.

S. Morgenstern

Mooie definitieve doorbraak van Krak! Sinds die eerste kennismaking tussen de wereldtop op jonge leeftijd in Gent Wevelgem is het een hobbelige weg geweest, maar het komt er deze Tour echt helemaal uit. Leuk!

user26777

Rawolf heeft gewonnen, mijn verdediging is dat SKA aan het trainen was voor morgen...
Koersinstinct en Kraght, prachtige zege!

1 2 ... 16 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.