Team Sunweb 2020

1 2 ... 19 ... 24 25
Rawolf

Je doet nu net of als je in dezelfde kamer ligt je gelijk besmet bent en anders nooit, Kelderman heeft ook gewoon zelf met Matthews in de bus en aan tafel gezeten en dichtbij gefietst. Het risico is er altijd.

S. Morgenstern

Nee, ik doe niet alsof je dan gelijk besmet bent. Sunweb deed toch ook niet alsof Benoot gelijk besmet was door een uur naast Bakelants te zitten? Ik stel dat de kans heel groot is en dat je nu daarom beter Kelderman kunt beschermen. Het risico is er inderdaad altijd (en niet bijna niet, zoals je eerder zei), maar dat risico komt niet in één maat.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Rawolf
Sunweb gaat met een sterk team naar de RVV
Quote: “We brengen een sterk team aan de start van de Ronde van Vlaanderen. Met Casper Pedersen wonnen we Parijs-Tours, Joris Nieuwenhuis werd er derde. Het komt er in de Ronde op aan een hele dag met volle focus te koersen en mee te zijn met een belangrijke uitval voor de finish”, geeft sportdirecteur Michiel Elijzen mee.
Ik heb nog enkele andere renners achter de hand om uit te spelen in volle finale”, aldus Elijzen."
Ik ga bijna denken van had TJV maar zoveel opties om uit te spelen in de finale van de RVV.
In de GW zag 't nog niet zo uit, want daar kwamen zij niet in 't stuk voor.

S. Morgenstern

Ja, je zou nog wat kunnen leren van de positiviteit van Elijzen. Wellicht iets te, maar zo kun je ook naar een selectie kijken en kansen zien.

Rawolf

Er worden een aantal namen genoemd maar ik reken toch vooral op Benoot en SKA (mits herstelt van die valpartij)

Pedersen en Nieuwenhuis lijken me voorlopig nog renners voor de lichtere klassiekers zoals Gent Wevelgem.

Weet niet echt wat er met Eekhoff aan de hand is? DNF in GW heb m daar ook niet gezien. Normaal wel iemand die een rol kan spelen in de prefinale kijkend naar Dwars door het Hageland en Bretagne Classic

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Benoot en Krak zijn inderdaad het koppel dat je in de finale mag verwachten. Eekhoff sowieso lijkt wat over zijn vorm piek heen. Hij werd in de BinckBank Tour ook al eerder ingezet dan Sutterlin. Pedersen en Nieuwenhuis zou ik in Vlaanderen ook niet in de finale verwachten. Daarvoor een leuke rol spelen zou al een mooie stap zijn voor die gasten.

Rawolf

Sutterlin staat er trouwens niet op voor de Ronde, lijkt me dan zeker voor de Vuelta.

Voor de Vuelta heb je dan dit team:

Sutterlin
Storer
Roche
Power
Dainese
Stork

dat 6-tal lijkt me wel zeker. Aangevuld met een tweetal met talenten of broer van. Wie weet is zelfs Matthews nog een optie.

S. Morgenstern

Arensman stond er volgens mij ook al bij, net als dat Vlaamse talent.

FritsvanHoefelen

Het lijkt wel of Sunweb voorgeselecteerd heeft op afgelasting Vuelta. Lijkt een restantenploeg

kelderfan

In de Giro doet Kelderman nog steeds goed mee. Jai Hindley en vandaag ook Chris Hamilton hebben hem goed beschermd en dat was wel nodig in dit hondenweer.
Tegenvaller lijkt mij Sam Oomen, die met Martijn Tusveld over de streep komt op grote achterstand.

marilise

'@ Kelderfan Sam Oomen heeft enkele gekneusde ribben opgelopen in een val eerder in de Giro. Dat werd gemeld in de podcast van Laurens ten Dam, liveslowridefast

n92

Op achterstand binnenkomen zegt niet zo veel zodra iemand gelost is het gewoon rustig naar de streep zolang je binnen de tijd blijft. Als ik het goed zag was Oomen overigens als allereerste van de ploeg gelost.

Wat betreft de vuelta selectie zal het vooral leuk zijn om te zien wat deze jonge mannen allemaal kunnen laten zien. Ik kan er ook wel van genieten als je jonge renners hebt die (soms volledig onopvallend en buiten het zicht van het "grote publiek" ) leuke dingen laten zien. En na Pogacar weet je het maar nooit met de jongeren haha!

Laatst gewijzigd
FritsvanHoefelen

Vuelta-ploeg waarbij de oudste renner 25 is...

Gemiddeld 21,9 jaar

Rawolf

https://twitter.com/TeamSunweb/status/1317035054439301120?s=20

dromertje

Weet iemand ook wat de uitslag is van de hertest (derde test) van Matthews?

kelderfan

'@Marilise
Bedankt, dat heb ik kennelijk gemist.
@Fritsvan Hoefelen
Dit is wel een erg jong team. Als dat maar goed gaat. Het is aan Storer en Roche om er nog wat van te maken.

n92

Casper Pedersen zal de Ronde van Vlaanderen niet rijden vanwege zijn val in de Scheldeprijs lees ik op zijn instagram. Dit omdat er mogelijk sprake is van hersenschudding staat hij langs de kant. Erg jammer. Ik was wel benieuwd hoe ver die zou komen na die mooie overwinning van zondag.

Ik vrees ook dat er niet echt een vervanger komt aangezien er maar een zeer minimaal aantal renners beschikbaar is en we nog steeds met alle corona maatregelen zitten. En mocht er al iemand zijn dan zal diegene niet echt dezelfde rol als Pedersen hebben.

Edit 1: Wat betreft Matthews: geen idee. Maar volgens mij heeft de ploeg sowieso nooit zelf iets naar buiten gebracht sinds zijn DNS. Edit 4: Matthews heeft zowel een negatieve sneltest als een negatieve PCR-test nadat hij vanwege de positieve test de giro heeft verlaten. Maar de ploeg benadrukt dat dit niet bewijst dat het een vals-positieve was.

Edit 2: Ook Romain Combaud is nu aangekondigd. Beter 2 Romains dan 1 romain zullen ze gedacht hebben!

Edit 3: Roche gaat de vuelta niet te rijden vanwege een blessure aan zijn pols. Voor hem is het uitkijken naar volgend seizoen.

Hopelijk zijn ze nu klaar met al het nieuws..... Ik blijf maar aanpassingen maken!

Laatst gewijzigd
Poeksel

Jammer van Roche, reed vaak goed in de Vuelta.

@dromertje Meer details: https://www.indeleiderstrui.nl/giro-ditalia/316614/update-ook-tweede-hertest-matthews-negatief-eerste-test-blijft-betrouwbaar

Laatst gewijzigd
dromertje

'@Poeksel. Bedankt!

user26777

"Ook tweede hertest Matthews negatief"

Maar goed dat Sunweb de oren niet heeft laten hangen naar al die hypocriete BOE-Roepers hier....!

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ja? Het risico dat zijn kamergenoot ook besmet was, was inderdaad heel klein...

Onbegrijpelijk wat voor raar spelletje sommige figuren van dit soort onderwerpen maken.

FritsvanHoefelen

Je zal maar naar huis gegaan zijn..

user26777

Inderdaad Frits, de teleurstelling dat SUNWEB zich niet teruggetrokken heeft zal bij sommige randfiguren groot zijn, wat een afgang!
Even met de mest emmer rammelen en de eerste meldt zich direct!

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dit is juist goed nieuws, voor iedereen. Verandert echter niets aan de afweging met Hamilton en het risico dat ze daar hebben genomen. Maar dat is waarschijnlijk niet zo relevant voor het kinderachtige spelletje dat wordt verkozen boven een normale discussie.

n92

Ik word moe van de speculaties rondom Corona. Het lijkt wel alsof elk nieuwtje zijn eigen leven gaat lijden. Het is al 10 keer gezegd dat ze doorfietsen maar in het commentaar van Eurosport gaat het elk half uur over de mogelijkheid dat de Giro op zondag eindigt. Of de belgen bij Sporza die nu al over de Ronde van 2021 praten omdat deze door zal gaan als het zondag goed gaat. Het mooiste is dat ze daar ook speculeren over het einde van de Giro maar het doodnormaal vinden dat de Ronde gewoon doorgaat. Italië is momenteel veiliger dan België.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 19 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.