Helaas is de top 10 van de Ardennen een stuk minder goed te voorspellen (wat mij betreft). Zeker met de renners onder de miljoen weet je niet hoe ze het gaan doen. Wellicht dat een Schachmann en Matthews nog enige zekerheid bieden zonder Flipje, maar drie keer 750.000 zou ik niet aanraden
Net doen alsof? Mwaha!
Nouja.... we zijn hier nog in overleg hoe we dit varken gaan wassen. Maar sluit niet uit dat deze klassiekers onder de radar gaan. Heb ook personele issues atm.
Maar even serieus, ik begrijp nog net zo weinig van deze game als een paar jaar geleden. Er zijn zoveel onzekere factoren. En dan nog, wie doet waar mee? Het is een hoop gedoe. Ik weet gewoon niet waar te beginnen. Maar goed, wie weet komt het nog op gang hier. We hebben nog even.
'@tjaanameistro Alleen Jungels, de rest laat ik zekers schieten ook om ruimte te maken voor andere renners die ik zeker wil hebben. Ik geloof dit jaar niet in het (over)heersen door DQS omdat andere teams sterker zijn geworden. Daarnaast denk ik dat jongere garde het stokje over neemt van de oude garde. Mijn team gaat dus afwijken van de rest als ik alles in dit forum zo lees.
Ik heb mijn team in principe klaar (je weet hoe het gaat natuuurlijk). Geen Flip, geen Sagan, geen Jungels, geen GvA, geen Zozo Noem. ;)
Benieuwd of het de 29e nog steeds zo is. Maar vooralsnog sta ik achter de selectie. Ik denk dat ik het weglaten van de mannen hierboven goed kan compenseren. Sagan is misschien nog wel een pijnlijke, maar ik kan hem er qua budget gewoon niet in krijgen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.