Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 11 ... 100 101
joern00

'@Treenert, Spijtig, voor 500k had ie beter in mijn team gepast. Nu hoef ik hem niet meer :D

TomTriomfeertTour

Helaas is de top 10 van de Ardennen een stuk minder goed te voorspellen (wat mij betreft). Zeker met de renners onder de miljoen weet je niet hoe ze het gaan doen. Wellicht dat een Schachmann en Matthews nog enige zekerheid bieden zonder Flipje, maar drie keer 750.000 zou ik niet aanraden

Zadelpen

Ik kom er nog niet echt lekker in.... snak nu al naar de grote rondes. Is toch meer mijn ding. Doe hier mee voor de leuk, maar verder.... denk niet dat het iets wordt.

Vind dit zo een lastig spel. Zonde om daarvoor veel budget voor in te zetten met zo een belangrijk pooljaar voor de deur.

Poeksel

Je gaat toch wel net doen alsof Team Zadelpen het spel gaat domineren zoals DQS de klassiekers van vorig jaar, hoop ik?

Zadelpen

Net doen alsof? Mwaha!

Nouja.... we zijn hier nog in overleg hoe we dit varken gaan wassen. Maar sluit niet uit dat deze klassiekers onder de radar gaan. Heb ook personele issues atm.

Maar even serieus, ik begrijp nog net zo weinig van deze game als een paar jaar geleden. Er zijn zoveel onzekere factoren. En dan nog, wie doet waar mee? Het is een hoop gedoe. Ik weet gewoon niet waar te beginnen. Maar goed, wie weet komt het nog op gang hier. We hebben nog even.

Florian

'@cerebral36 neem je me in de maling :) ?

Tjaanameistro

Wie moet erin mannen jungels flip stiby of lampie

hartstikkebedankt

Neem ze lekker allemaal anders

Ludi

Asgreen, evenepoel, ballerini en senechal. bespaar je meteen een hoop ;)

Florian

Flip, Stybar en Senechal

John Berger

'@tjaanameistro Alleen Jungels, de rest laat ik zekers schieten ook om ruimte te maken voor andere renners die ik zeker wil hebben. Ik geloof dit jaar niet in het (over)heersen door DQS omdat andere teams sterker zijn geworden. Daarnaast denk ik dat jongere garde het stokje over neemt van de oude garde. Mijn team gaat dus afwijken van de rest als ik alles in dit forum zo lees.

Laatst gewijzigd
Florian

Zozo, noem is een voorbeeld

Jeffrey81

Wie is "Zozo Noem" nou weer? En waarom is hij een voorbeeld?

(sorry mensen, ik ben er ook weer... ;) )

Laatst gewijzigd
Florian

Heb je je grapjas aan? Wat een intellectuele grap zeg. Ik geef je een 7,8 voor de gestolen grap.

Platje

Dat is een veel hoger cijfer dan dat ik jou geef voor jouw gestelde vragen 😉

Florian

Hahaha, touché. zo is het wel weer genoeg 😜.

Platje

Om weer naar het spel te gaan: ik heb hetzelfde dilemma als velen van jullie, durf ik het aan om een aantal dqs-renners links te laten liggen.. het gaat toch een keer een minder jaar worden zou je denken

Tjaanameistro

Wat denken jullie hoe barguil het gaat doen hij rijd ook vier klassiekers waarvan 3 heuvel als ik het goed heb

SvenVDB

En wat met Evenepoel die ook de vier Waalse ritten aandoet.. Toch ook wel iets om rekening mee te houden om al dan niet voor Alaphilippe te kiezen.. Minder kans voor hem om te winnen omdat ze mss Remco zullen uitspelen?

Cerebral36

'@Sven Als Flip er echt maar 5 rijdt, lijkt het me dat ze die ritten gewoon lekker samen gaan bazen :)

Jeffrey81

Ik heb mijn team in principe klaar (je weet hoe het gaat natuuurlijk). Geen Flip, geen Sagan, geen Jungels, geen GvA, geen Zozo Noem. ;)

Benieuwd of het de 29e nog steeds zo is. Maar vooralsnog sta ik achter de selectie. Ik denk dat ik het weglaten van de mannen hierboven goed kan compenseren. Sagan is misschien nog wel een pijnlijke, maar ik kan hem er qua budget gewoon niet in krijgen.

Florian

Hahaha, maar hoezo geen GVA? Hij wint niet meer zo veel als in 2017 maar alsnog is het een goede puntenpakker. Hoe zie jij dat?

Platje

GVA en Trentin.. beide goede uitslagen vorig jaar voor hun prijs maar wel in bijna dezelfde ritten en nu dus ploeggenoten.. maakt ze als team waarschijnlijk sterker maar wie moet voor wie werken en in welke etappe?

Rawolf

Wat denken jullie van Tiesj Benoot en Tim Wellens? Beide interessante renners die t vlaamse en waalse combineren.

Tjaanameistro

Iemand

1 2 ... 11 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.