'@Tjaanameistro.... Geduld is niet je sterkste kant geloof ik he?
Ik heb nu VdP, Sagan, Flipje,en GvA en toch lijkt het uitgebalanceerd. Ook gewoon 4x Quickstep, en nee niet de Keisses van deze wereld.
Sprinters wordt echt een dingetje, lastig! Programma's vergeleken, en ook naar die van vorige jaren gekeken, maar daar moet ik echt nog goede research voor doen. Sowieso wil ik er 2 die echt om de knikkers meedoen, en dus aardig wat van mijn budget gaan afsnoepen.
Nog heel wat puzzelwerk te verrichten, maar dat is juist leuk!
Ik betrap mezelf erop dat ik momenteel zo tevreden ben met mijn team dat ik er gewoon naar kan blijven staren. Stuk voor stuk renners ook die ik normaal ook zou kunnen supporteren. Naast dat mijn team de gunfactor heeft, heeft het ook de X factor.
Alleen voor de Panne ben ik er nog niet helemaal uit. Misschien dat Merlier daar gaat vlammen, maar de pure sprinters zijn mijn inziens te duur om daar een keuze in te maken. Je gaat toch geen 2 miljoen betalen voor een Viviani die nu bij Cofidis zit?? De enige die ik overweeg is Ackermann eigenlijk maarja waar ga ik dat budget vrij maken.
Sprinters verdienen net zo veel punten als het geworstel rond al die kassei- en heuvelkleppers. Waar ik mee wil zeggen, wie zegt mij wat de beste keuze in die wedstrijden is, terwijl je met de sprinters mijns inziens toch iets veiliger gokt. Benieuwd hoe jullie daarover denken.
'@Florian: ik denk dat GvA zeker nog altijd een goeie puntenpakker is. Trentin ook trouwens. Beide mooie renners. Maar ik zie voor hun prijzen vergelijkbare renners die ik beter in mijn team kan inpassen. Wat ook meespeelt is dat ik denk dat GvA het beste wel achter zich heeft liggen, al is hij welkom om me het tegendeel te bewijzen.
Sprint is een lastige ja. Ik heb momenteel wel gewoon Ackermann erin gezet en ga daarnaast voor sprinters die op meerdere vlakken meespelen (kasseien).
Wellens heb ik wel erin, Bennoot ben ik niet zo overtuigd van.
Ik snap trouwens niet waarom iedereen struikelt over hetgeen dat GvA en Trentin in 1 team zitten, omdat ze twijfelen over kopman schap. Dan ondertussen wel 4 quickstep renners nemen die veel dezelfde ritten rijden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.