Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 20 ... 100 101
Cerebral36

'@DerMeister Normaliter wel denk ik. Maar Viv bij Cofidis. Ik weet het niet.Dat maakt de 2 mil weer net iets te gortig voor hem denk ik.

Ab Normaal

Heeft CCC inmiddels al iets naar buiten gebracht over de rolverdeling binnen de ploeg, buiten het bericht in Augustus toen Trentin werd aangetrokken?

Jori

Is er ooit een renner geweest die goed was in zijn eerste jaar na DQS? Daarentegen gaat Viviani wel aardig goed over de heuvels, kasseien en moeilijke omstandigheden. Gent-Wevelgem en DDV moet hij wel extra aankunnen, MSR ook als het sprint wordt en EF en de Panne ook nog op schema.

Ackermann heeft het toch stuk lastiger met Sagan in zijn team. Zou me niks verbazen mocht hij enkel voor eigen kans mogen gaan in De Panne en EF.

Ajvenema

'@dermeister ik neem Ackermann soweiso mee om eerder genoemde redenen. Bij Viviani heb ik toch minder het gevoel dat ie sowieso podium rijdt. Vind hem ook niet echt goed gestart nog dit jaar.

-Wielerfan

'@snoeppoepie
Als San remo niet word gewonnen door een sprinter zal het waarschijnlijk een solo of een klein groepje worden die na de finish rijden. Dan heb je evengoed kans dat er alsnog een sprint volgt.

Gent-Wevelgem kan ook uitdraaien op een sprint.

En bij eschborn & Panne zullen je topsprinters normaliter hoog eindigen.

Mij lijkt het niet slim om geen pure (top) sprinters mee te nemen.

Jofferde

'@Cerebral Viviani 1 keer winst en 1e kopman is wel al 300 punten...

Jofferde

Bovenstaande geldt ook voor @Ajvenema. In 6 ritten moet hij toch wel minimaal 2 keer op het podium kunnen komen?

Cerebral36

'@DerMeister Zeker, maar ik zie Viv dus minder snel een race winnen in dit Cofidis team. Vandaar Acky wel en Viv (voor nu) niet. En dat is met name budgettair gezien.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@dermeister: Vorig jaar viel Elia me tegen in de klassiekers, al reed ie er toen maar 3.
Milaan san remo is denk ik te zwaar voor hem.
De Panne heeft een ontzettend heavy deelnemersveld
Gent wevelgem, ZOU kunnen, als de koerst niet te hard is. Hij werd natuurlijk al eens tweede.
In de ronde en dwars door verwacht ik 'm niet
En voor Frankfurt zou ie wel weer kunnen, maar volgens mij zijn het daar vaak de wat sterkere sprinters die erbij blijven.

Ik denk dat ie in de panne en Frankfurt top 5-10 rijdt, en verder niks. Ook een beetje afgaand op zn uitslagen Down Under.
Dat ie nu voor cofidis rijdt zegt me eerder dat ze geen betere opties hebben voor die koersen, dan dat ie echt kans maakt.
Maar ik kan er ook best naastzitten hoor;)

Karperdrol

'@Cerebral36,

Welke andere Sprinters heb jij dan wel?
Bouhanni, Ewan, Gaviria?

Cerebral36

'@Karper Momenteel Acky Merlier en een 750ker die nog definitief moet worden. Maar verder dan ook Kristoff Matthews Trentin en Stuyven als meer allrounders,

Jofferde

'@Ajvenema ik vraag me dus echt af of hij veel minder punten zal pakken dan een Wellens of Stuyven bijvoorbeeld

TrEb

'@ajvenemar als je elia hebt, maak je hem captain in de sprintetappe's en dan pakt hij meer punten dan bijvoorbeeld een stuyven. (die in meer klassiekers punten sprokkeld)

Jori

'@ AJVenema: scorebordjournalistiek! Jij mag je onderzoek nog wat beter doen omtrend Elia.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@jori, ja hij is natuurlijk gevallen Down under. In die schwalbe classic was ie inderdaad in orde.
Maar vorig jaar kwam ie ook al niet uit de verf in de klassiekers.
Het kan best goed uitpakken hoor, maar vooralsnog maak ik andere keuzes;)

Ik zou hem niet snel captain maken in andere koersen dan de Panne en Frankfurt, en ik zie hem in allebei niet zo hoog scoren als Ackermann. Die dus mn main man is in de sprints:)

Ajvenema

'@treb ik overweeg hem ook wel, maar hoop dat ik iets beters kan vinden voor minder geld;) Of iets zekerders voor 2miljoen.

kevinraar

Ik heb nu een team gemaakt ben er best tevreden mee

TrEb

'@ajvenema, wat dacht je van een Poppel?

Ajvenema

'@treb:
Danny staat er (nog) niet zo vaak op, en Boy hoef ik geloof ik niet per se:)

La Primavera

Goed bezig Kevin! Welk bekertje mik je dit jaar op?

Ajvenema

Kevin!!!!

acb

Poppel is een prima optie denk ik.
Sarreau rijdt ook best veel. Wil niet zeggen dat je er iets aan hebt. ;) Zeker niet als cap.
Bettiol is een gokje. Leek wel weer in orde in Besseges. Team ook iets sterker dan vorig jaar, als is het jammer van blessure Langeveld.

Jeffrey81

Sarreau is best een interessante in zijn prijscategorie...

kevinraar

Uk zie het wel hoop top 100 ben al tevreden met 90 procent

TomTriomfeertTour

Zal je altijd zien. Net besloten dat Fuglsang toch te duur is voor die vier ritten en dan wint hij op zo'n overtuigende wijze in Andalucia.

1 2 ... 20 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.