Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 21 ... 100 101
Nopper

Voor een miljoen minder had ik Fuglsang overwogen maar zie hem die vier ritten ook niet allemaal winnen waarin die mee doet.

Laatst gewijzigd
acb

Geldt ook voor Mezgec, nog iets beter denk ik.

GlennTour

Fulsang is gelijk Alaphilippe of MVDP...je denkt: ze gaan echt niet alles winnen...dan laat je eentje thuis en wat gebeurt? Ze winnen 3 van de 4 ritten..:D

Jofferde

Op een schaal van 1 tot 10, hoe stom is het om Teuns niet te pakken?

Risje89

11, zo'n beetje de enige die in de loop der dagen altijd in mijn team is gebleven.

Platje

Een 3 waarschijnlijk, heeft altijd wel 1 (soms 2) goede uitslag maar wanneer? Dus kopman maken zal ik niet zo snel doen en dan heb ik betere keuzes

Florian

Teuns ja?

De Tourminator

Voorlopige DQS volgens PCS:
Alaphilippe 5x, Stybar 6x, Lampaert 5x, Jungels 6x, Asgreen 4x, Senechal 7x.

Dan is de vraag wat er nog bij gaat komen bij deze 6 rijders....

De Tourminator

Interessante uitslag in Algarve:
Jakobsen erg gemakkelijk voor Viviani, Trentin en Kristoff. Jakobsen rijd volgens PCS alleen KBK en EF.

kevinraar

hoeveel wedstrijden gaat evenpoel rijden?

Sjonge Jonge

Ik verwacht Jakobsen ook nog wel in Brugge de panne

JimKro

Ik merk toch aan mezelf dat ik het niet helemaal vertrouw om Fuglsang of Lutsenko te kiezen...

Sjonge Jonge

'@ Tourminator:

https://www.wielerkrant.be/nieuws/2020-02-12/organisator-driedaagse-brugge-de-panne-rekent-op-majestueuze-sprint-hem-verwacht-ik-ook-aan-de-start

Treenert

Viviani: https://www.youtube.com/watch?v=fJG1o4GqBQE

Jakobsen: https://www.youtube.com/watch?v=_CnKkt-x0fM

Kristoff: https://www.youtube.com/watch?v=chgyGycZ2a0

en uiteindelijk wint DQS, Trentin wel erg kort, die is goed.

Treenert

Veel snelle mannen in Driedaagse Brugge - De Panne
Dylan Groenewegen, Fernando Gaviria, Mark Cavendish, Nacer Bouhanni, Tim Merlier en Pascal Ackermann tekenen normaliter al zeker present.
Maar Johan Van Hecke rekent ook nog op Jakobsen en Ewan: "En ik verwacht eerlijk gezegd ook Viviani, die nu bij Cofidis zit", aldus de event-samensteller tegen Het Nieuwsblad.

In dit veld, en mogelijk ook nog de Trentins en Kristoffs van deze wereld, krijgt Merlier bij deze geen support van Treenert.

Laatst gewijzigd
Asguil12

volgens mij is het duidelijk dat je fuglsang moet pakke ga denk ik gewoon 5* top 5 rijden. alla vind ik twijfel niet in topvorm en gaat nooit beter doen als vorig jaar.

vind jacobson ook moeilijk met zo'n goede ploeg wanneer gaat die nu echt sprinten met al die kanonen.

sws wordt MS zeker geen sprint als alla en mvdp gaan knalle op de poggio. ik zie met het nieuwe pacours van KBK ook geen sprint zeker omdat groenewegen niet mee doet.

wie je van quick mot pakke vind ik lastig evenepoel pak ik zeker maar voor de rest?

wat vinden jullie van Keukeleire rijdt bijna alles en vorig jaar volgens mij 5 keer top 15. opzich een leuke optie

Cerebral36

'@Asguil Fuglsang is nog verre van zeker dat hij er 5 rijdt en Flip rijdt geen MSR. DQS zal voor de meesten een lastig parket zijn. Ik heb er zelf maar 2. Keukeleire vorig jaar zeker leuk. Andere ploeg nu. Staat nu nog op de shortlist.

La Primavera

'@Asguil12 Tot nu toe staat Fuglsang bij 4 koersen op de startlijst, kan inderdaad de goedkopere Alaphilipe worden dit jaar. Jakobsen rijdt er twee, waar ik hem in Kuurne toch weinig kansrijk inschat en dan blijft Frankfurt over waar hij nou ook niet direct topfavoriet is. 2 miljoen voor Jakobsen is in mijn ogen geld weggooien.

Met Quickstep zit je over het algemeen vrij goed, of je nou Lampaert, Stybar of Jungels pakt. Uiteindelijk zal daar het verschil niet op gemaakt worden denk ik. De Asgreens, Senechals en Ballerinis van vandaag kunnen leuk uitpakken maar krijgen misschien minder kansen.

Keukeleire staat er bij mij al sinds dag 1 in. EF lijkt mij een mooi team voor hem waarin hij op meerdere vlakken kan gaan vlammen. Rijdt een mooi aantal koersen en doet het altijd goed in een sprint om de posities.

TrEb

'@dermeister, welke theun bedoel je?

user27296

Wat denken we van Sarreau, tot nu de sprinter die de meeste wedstijden rijdt. Heeft verleden jaar in Vuelta getoond verschillende keer top 10 te kunnen sprinten. Bouhanni rijdt toch minder wedstrijden

mvg
Stijn

Laatst gewijzigd
Florian

Sarreau neem ik mee, naar Bouhanni heb ik nog niet goed gekeken. Ben benieuwd wat anderen van hem denken en wat zijn programma is.

acb

Keukeleire rijdt veel en ook nog bij een betere ploeg dan vorig jaar. En hij leverde vorig jaar bijvoorbeeld al meer op dan Bettiol. Punt is wel dat het ook bijna niks kan worden. Kijk maar naar 2018. Heel veel beter dan vorig jaar zal hij ook niet snel scoren. Als je het spel wil winnen, is het misschien beter om erop te gokken dat iemand als Pedersen een topjaar heeft.

Jofferde

'@Treb ik bedoel Dylan Teuns

kevinraar

Me team is toch niet af heb maar 19 renners Heb nog 2 miljoen over wie doen ackermann of Jakobsen?

BrackenRidgeCycling

Ackermann

1 2 ... 21 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.