Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 70 ... 100 101
Ajvenema

'@sjongejonge: ja, super veel zin in de giro! Klassiekers lijken een beetje het kind van de rekening te worden, maar alsnog leuk. Benieuwd of er tegen het einde van de vuelta een moeheid optreedt:)

Is er al iets over 2021 bekend? Worden dan in principe weer de ‘normale’ data aangehouden?

Ludi

Min 2 koersen voor MvdP, hm

Yskoud

Maakt niet uit voor MvdP, had hem toch niet gekozen als kopman in WP of LBL. Ik verwacht dat hij in de AGR, BP, PR en RVV wel 500 punten haalt met de kopmanfactor.

M@thijs

Wat vinden we van de prijzen?

vind het zelf extreem lastig interessante namen onder de 2.5mil te vinden. Denk je 1 te spotten kom maar op.

Ludi

De kopmanfactor gaat wel extreem belangrijk zijn ja

BrackenRidgeCycling

Bij de franse ploegen rijden wel leuke goedkope renners

Jasperdewaal11

'@Yskoud Heeft MvP al bevestigd dat hij BP gaat rijden dan ? Zit idd in dubio of 5M wel verantwoord is met 3 koersen.

alexzsci

'@Ajvenema

Hier precies hetzelfde, de klassiekers (het scorito spel althans) gaan het kind van de rekening worden. De focus ligt nu nog te veel op de Tour, maar wel al erg veel zin in de Giro!

nasibal

Het klassiekerspel vereist wel een heel stuk minder aandacht natuurlijk. Eigenlijk is het daar alleen zaak om elke rit 3 goede kopmannen te hebben aangevuld met renners die zoveel mogelijk rijden. Vervolgens heb je er geen kind meer aan. Kopmannen een dusdanige 'loterij' dat je alleen pech, blessures en ronduit verkeerde inschattingen even in de gaten moet houden. In theorie zou je ze van te voren allemaal kunnen klaarzetten al.

Rawolf

Wie heeft nog meer het probleem dat 5 EF renners eigenlijk wel heel interessant zijn :0

Platje

Het verschil in voorbereiding zit hem vooral in het feit dat je bij de Tour en Giro weet wie er gaat rijden, alle teams zijn bekend. Bij de klassiekers moet je zelf op zoek gaan wie wat allemaal rijdt en dit is op dit moment grotendeels nog niet bekend.. Daarnaast moet je kijken naar de verdeling van de koersen, welke zijn makkelijker te voorspellen voor een top20 plek. Ik ben daarom echt wel evenveel tijd kwijt aan de klassiekers

JimKro

Ik begon direct met het inklikken van Fuglsang, maar die staat er niet tussen?! Ligt dit aan mij?

LuukGoverde

Fuglsang rijdt de Giro. Scorito heeft iedereen die op de voorlopige startlijst daarvan staat voor nu niet opgenomen in het Klassiekerspel.

JimKro

Oja natuurlijk. Ik moet nog even wennen hoor aan dat nieuwe schema.

Ludi

Balen, ze moeten fugl gewoon 2m maken B)

Dumoulist

Had eigenlijk stiekem gehoopt dat Scorito het WK er ook aan toe zou voegen. Gemiste kans.

M@thijs

'@rawolf ik zie er eigenlijk maar 2 die ik enigzins overweeg dus vraag me af welke 5.

KV

Ik zie op het eerste zicht heel weinig potentieel in de groep van < 1 à 2 miljoen, wordt nog een serieuze puzzel als je enkele 4- of 5 miljoen toppers mee wil

arjenzvob

Ik denk dat ik behoorlijk wat sprinters ga nemen. Pure, maar ook mannen die sterk aankomen na een zware etappe.

M@thijs

Vraag me af of meer dan 3 sprinters t wel waard zijn

rubenvvs1999

Ligt eraan welke sprinter. Een Degenkolb of Kristoff is natuurlijk multi-inzetbaar.

roburger

Hallo, als ik nu niet meedoe aan het Klassiekerspel, gaat mijn Scorito Index voor Wielrennen dan omlaag? Of houdt de Index dan de laatste editie van het Klassiekerspel 2019 aan?

nasibal

Je indexscore voor het klassiekerspel komt in dat geval op 0 te staan en zal dus altijd lager zijn dan wanneer jr wel meedoet, ongeacht het resultaat

roburger

Oké dank, het worden niet alleen drukke maanden voor de renners, maar ook voor ons ;)

Ludi

Ik hoop toch wel dat over een week wat meer namen bekend zijn, zeker voor BP, schelde en de panne. De rest geloof ik wel min of meer.

1 2 ... 70 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.