Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 72 ... 100 101
De Coltrui

vd Poel rijdt volgens mij 5 keer en WvA 3 keer. Ik vind dat bij WvA wel veel geld, tenzij hij 3x bij de top zit.

Ludi

MvdP rijd er denk ik ook maar 3, AGR, RVV, PR. Of komen BP en GW daar nog bij?

Chef83

Waneer word dat alemaal bekend van alle renners voor de deadline ? Anders heeft het weinig zin om het in te vullen toch.

Ludi

Beredeneerd gokken wordt het, ben ik bang, zeker voor BP, schelde en panne

De Coltrui

Volgens mij ook WP en LBL voor MvdP

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Waar checken jullie wie welke wedstrijd rijdt?

Henk

Geen WP en LBL voor Mathieu.

https://www.wielerflits.nl/nieuws/mathieu-van-der-poel-via-binckbank-tour-naar-klassiekers/

KV

Ik vermoed dat Mathieu wel nog BP zal toevoegen (= 4 dagen na einde BinckBank), maar daar zal het bij blijven denk ik

KV

Zouden er echt zijn die Amstel én GW rijden in zelfde weekend? (zoals op PCS staat) lijkt mij toch wel heftig

Ludi

Mja, veldrijders zijn dat wel gewend en OHN en KBK zijn ook daags na elkaar. Dus kan? 2x resultaten rijden zullen er weinig kunnen

Kalikula

Ondanks de beperkte interesse in dit Scorito-spel, vind ik dit een uitdaging op zich. Een hoop renners die de Tour hebben gereden. Lastig, lastig!

-Wielerfan

Nizzolo heeft nadat hij de tour heeft verlaten aangegeven zich op de klassiekers te gaan richten.
Ik kan nergens zijn programma vinden.

Iemand die me hiermee n beetje kan helpen misschien?

Pietje Precies

Normaliter vond ik dit wel een interessant spel. Weliswaar met de nodige minpunten, maar allez. Mits je bereid was te struinen, viel van praktisch iedere interessante renner zijn schema te vinden. En was er slechts hier en daar wat onzekerheid of een renner wel/niet een koers mee zou pakken. Bijv of een kasseienvreter de Amstel wel/niet zouden rijden

Maar deze keer is het spel eigenlijk een ramp. Veel minder programma's zijn bekend. Maar liefst 3 van de 9 koersen zijn een 'kleine' koers. Volstrekt idioot dat je wederom in die kleine koersen evenveel punten kunt pakken als in de monumenten. Juist van die kleine koersen weet je amper tot niet wie er start. Met slechts 9 koersen is de forse captainfactor nóg belangrijker. Etc

Lance Beenstrong

'@-Wielerfan, op z'n programma staan nu binck bank, GW, RVV en PB

Jasperdewaal11

Even geduld na het wk zal er wel meer duidelijk worden mbt programma's

Don Gielius

Ik stoor er mij wel een beetje aan dat ze er enerzijds 3 flutwedstrijden insteken, maar anderzijds niet eens de moeite doen om de PCT teams een volwaardige selectie te geven. Alles samen onder 1 knop met dan nog grotendeels allemaal renners van Alpecin.

danusz1986

Amstel en Parijs Roubaix staat op de nominatie om misschien wel geschrapt te worden. Wordt steeds meer gokken welke renners mee te nemen. Als je overal rekening mee moet houden. De prijzen van de renners zijn nu veel te prijzig naar hoe vaak ze rijden en het aantal punten wat ze gaan halen. Vd Poel, Alaphillipe, WVA, GVA. Toch heb ik opzich 18 sterke namen. Wacht alleen nog even de info af over de BP, Scheldeprijs en Panne. Al zou dat waarschijnlijk niet voor de start van Wallonie worden.

Speedyvreter

Mohoric vorig jaar zes wedstrijden voor Scorito, maar heeft volgens procyclingstats nog niks op het programma staan. Heeft ie de tour niet goed Verwerkt of moet dat nog bijgewerkt worden? Ik verwacht namelijk wel iets van hem en zeker voor die prijs.

jsprunk

Brabantse Pijl is inderdaad een ramp. Voor hetzelfde geld rijden een Flipje en VdPoel daar gewoon en kun je de rest negeren. Maar anders moet je van die halve klimsprintertjes selecteren.
Teuns staat op de startlijst en alleen daarom zit hij nu in mijn team, maar eigenlijk vind ik hem te duur.

Poeksel

Geen Nizzolo meer dit jaar, lijkt het. Daaruit valt ook af te leiden wie waarschijnlijk namens NTT gaat sprinten in de sprintklassiekers.

Laatst gewijzigd
Ludi

Dit spel begint me nu echt te vervelen. Vage startlijsten ok, minder koersen ok. Maar vaagheid over welke races en totale vaagheid over een aantal koersen wanneer er maar 9 koersen zijn en je moet overal 3 kopmannen hebben.. mvdP kan dadelijk mogelijk ineens alleen RVV rijden. Lol

jsprunk

Ik neem aan dat Mathieu bij het wegvallen van de Amstel gewoon Gent Wevelgem gaat rijden?

04398

AGR gaat gewoon door, burgemeester van Maastricht (en voorzitter veiligheidsraad zuid-limburg) zei gisteren dat er een aantal dingen geregeld moeten worden maar dat ze daar geen problemen verwacht.

Westland95

Inderdaad de meest lastige Scorito wielerpoule, misschien wel ooit. Onzekerheid over alles, zelfs over het doorgaan van koersen. Bij die 3 kleine flutkoersen inderdaad nog niet eens een beetje een idee wie er aan de start staan. John Beton zou normaal nooit in mijn poule komen, maar rijdt van volgens PCS Brugge en Scheldeprijs. Dan is hij ineens weer interessant.

barceman

Wat is dit lastig.
Zelf sowieso Alaphillipe van der poel en van aert ingeklikt. We moeten elkaar naar weer wat helpen. Want zo'n Bennett is 2,5 miljoen maar is hij geen één wedstrijd bekend dat hij meedoet. Wat zijn voor jullie nog meer zekerheidjes? En welke sprinters doen mee aan de sprintersetappes. Heb nu Kristoff Sarreau en Degenkolb. Maar als de goede sprinters meedoen maken zij geen kans.

1 2 ... 72 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.