Normaliter vond ik dit wel een interessant spel. Weliswaar met de nodige minpunten, maar allez. Mits je bereid was te struinen, viel van praktisch iedere interessante renner zijn schema te vinden. En was er slechts hier en daar wat onzekerheid of een renner wel/niet een koers mee zou pakken. Bijv of een kasseienvreter de Amstel wel/niet zouden rijden
Maar deze keer is het spel eigenlijk een ramp. Veel minder programma's zijn bekend. Maar liefst 3 van de 9 koersen zijn een 'kleine' koers. Volstrekt idioot dat je wederom in die kleine koersen evenveel punten kunt pakken als in de monumenten. Juist van die kleine koersen weet je amper tot niet wie er start. Met slechts 9 koersen is de forse captainfactor nóg belangrijker. Etc
Amstel en Parijs Roubaix staat op de nominatie om misschien wel geschrapt te worden. Wordt steeds meer gokken welke renners mee te nemen. Als je overal rekening mee moet houden. De prijzen van de renners zijn nu veel te prijzig naar hoe vaak ze rijden en het aantal punten wat ze gaan halen. Vd Poel, Alaphillipe, WVA, GVA. Toch heb ik opzich 18 sterke namen. Wacht alleen nog even de info af over de BP, Scheldeprijs en Panne. Al zou dat waarschijnlijk niet voor de start van Wallonie worden.
Brabantse Pijl is inderdaad een ramp. Voor hetzelfde geld rijden een Flipje en VdPoel daar gewoon en kun je de rest negeren. Maar anders moet je van die halve klimsprintertjes selecteren.
Teuns staat op de startlijst en alleen daarom zit hij nu in mijn team, maar eigenlijk vind ik hem te duur.
Inderdaad de meest lastige Scorito wielerpoule, misschien wel ooit. Onzekerheid over alles, zelfs over het doorgaan van koersen. Bij die 3 kleine flutkoersen inderdaad nog niet eens een beetje een idee wie er aan de start staan. John Beton zou normaal nooit in mijn poule komen, maar rijdt van volgens PCS Brugge en Scheldeprijs. Dan is hij ineens weer interessant.
Wat is dit lastig.
Zelf sowieso Alaphillipe van der poel en van aert ingeklikt. We moeten elkaar naar weer wat helpen. Want zo'n Bennett is 2,5 miljoen maar is hij geen één wedstrijd bekend dat hij meedoet. Wat zijn voor jullie nog meer zekerheidjes? En welke sprinters doen mee aan de sprintersetappes. Heb nu Kristoff Sarreau en Degenkolb. Maar als de goede sprinters meedoen maken zij geen kans.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.