Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 73 ... 100 101
arjenzvob

Liever een Kristoff die zeker meedoet en je dus ook kopman kunt maken, dan onzekerheden.

Poeksel

De komende dagen zullen wel wat meer giroselecties gepubliceerd worden, daar kan je waarschijnlijk wel aan afleiden wie klassiekers gaan rijden.

JellevanderLinden

Waarom kun je Ulissi niet eens kiezen bij dit spel? Wat als hij wel aan de start staat van de Waalse Pijl voordat hij naar de Giro gaat. Toch een van de kanshebbers daar, voor 750k zou ik hem bv. best overwegen.

En wat te doen met Schachmann, begint er na zijn blessure toch weer lekker in te komen. Maar het lijkt er nu op dat hij 2 belangrijke koersen aan zich voorbij laat gaan (Amstel Gold Race en Waalse Pijl). Zal dit echt zo zijn, dan is 3 miljoen echt te veel van het goede. Want in Roubaix zie ik hem ook niet potten gaan breken.

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Flipje waarschijnlijk niet van start in Waalse Pijl... dat wordt goed nadenken wie ik daar als kopmannen ga opstellen..

JellevanderLinden

'@Japiejapo nee het spel wordt er zo niet eenvoudiger op. Waar Flipje voor mij toch een zekerheid was, is dat nu een stuk minder. Waalse Pijl was toch de koers waar hij de topfavoriet was en daarmee ook de captain (x2) voor die koers. Maar zonder de Waalse Pijl is Alaphilippe niet zo interessant meer voor die prijs. 3 koersen voor 5 miljoen en ik zie hem ze ook niet alle 3 winnen. Meer mensen die denken om het er buiten te laten?

dewim

'@jellevanderlinden Schachmann er gisteren al uitgegooid met dezelfde redenen die je aangeeft. Wat Ala betrefd is die voor mij toch altijd een podiumkandidaat waar hij start. Dus die gok wil ik nog wel wagen.

El Mel

Alle toppers zijn qua prijs te hoog als je het vanuit grote ronde perspectief bekijkt. Maar wat is het alternatief? Allemaal subtoppers in je team die veel wedstrijden rijden? Gezien het belang van de kopmanfactor zijn topfavorieten wel belangrijk..

Ric

Wout, Matthieu en FLipje rijden alle drie niet bijzonder veel klassiekers (tot op heden)

Starlynk

Als je ze alle 3 neemt, ben je verzekerd van een kopman (of 2 of 3) voor minimaal 5 van de 9 koersen. Kost je wel 15 miljoen en moet je dus bij je overige 17 renners wel de krenten uit de pap weten te vissen. Ik twijfel zelf ook nog ernstig. Voor 5m kan je ook bijv. Naesen en Benoot nemen die flink wat koersen top 10 zullen rijden.....

Flip zonder Waalse Pijl is wel een heel pak minder interessant, maar als hij vervolgens Luik, Amstel en RVV wint.....

Lance Beenstrong

Mogelijk pakt flipje de Brabantse Pijl er dan wel extra bij. Maar zonder WP idd minder interessant, wordt dan wel een meer open koers wellicht, zonder Valverde/Flip/Schachmann is er geen duidelijke topfavoriet meer, maakt het voor het spelletje en de kopmanfactor niet makkelijker ;)

Jasperdewaal11

Flip wint nooit RVV met die andere kleppers erbij

Ludi

Voor mijn gevoel wordt dit een onmogelijke puzzel op deze manier haha

zomaareens

Wat gaat schachman wel rijden dan?

Starlynk

Je zou bijna denken dat Schachmann de Giro rijdt aangezien ie niet op de startlijst voor WP en Amstel staat...

@Jasperdewaal11 : ik denk ook niet dat Flip de RVV wint, maar met hem weet je het maar nooit.. En een top 5 in 3 koersen is ook al een hele sloot punten als captain.

Laatst gewijzigd
Ludi

Konrad wel bij WP. Kan zomaar inderdaad. Schachmann giro konrad klassiekers.

La Primavera

Ik weet het allemaal niet meer jongens.. kan iemand het pooltje voor mij invullen dit jaar. Bedankt.

Ajvenema

Nog mensen die Bernal overwegen? Zal zich toch ergens moeten voorbereiden op Vuelta...

Jori

'@Starlynk: Gewoon geen risico nemen voor zijn debuut in PR. Of de voorlopige startlijst zit ernaast wat betreft Schachmann :p

Alaphilippe is nu wel zorgenkindje. Starten in BP is nu eigenlijk noodzakelijk voor hem met zijn prijs.
Scheldeprijs voor sommigen teams wel bizarre voorlopige startlijst, alsof daar wat namen zijn weggevallen van blad 1 en aangevuld met reserves .

JimKro

Ik vraag me af of er nog renners bij gaan komen, zoals het er nu voorstaat gaan er misschien meerdere renners die niet in het spel zitten top 10 rijden in verschillende koersen.

Don Gielius

'@jimkro Ulissi staat nu in het spel voor de WP. Mareczko nog niet. Je kan scorito ook gewoon mailen als iemand ontbreekt, ze reageren altijd snel.

Ceramiche Ariostea

Ulissi, kan er wel weer uit. Is niet bevestigd door UAE voor de Waalse Pijl

Ab Normaal

Ik vind het puzzeltje wel meevallen.
Even de startlijsten die tot zover bekend zijn, rekenen welke renners in de Giro zitten en vervolgens wat multifunctionele renners pakken, dan kom je een heel eind.
Heb al 19 plekjes gevuld. Kom er wel dus.

Ajvenema

Het puzzeltje vind ik vooral lastig voor de heuveletappes, door een overschot aan kanshebbers(vaak binnen zelfde team) en een gebrek aan favorieten.

Ab Normaal

'@Ajvenema
Precies, daar moet mijn 20e renner ook nog vandaan komen.
De absolute kanshebber in WP blijven thuis, dat maakt het gewoon onvoorspelbaar.

JellevanderLinden

'@Ajvenema ja welke 3 ga je kopman maken in Waalse Pijl, dat is wel cruciaal. Er zullen deelnemers zijn die hier misschien niet eens 3 mensen kunnen kiezen. Maar ik verwacht vooral met Hirschi, Woods en Kwiat de punten te halen. Die eerste 2 zijn toch lekker goedkoop geprijsd, dus daarmee misschien wel een must.

Ik heb ook wel een mooi team staan, alleen twijfel ik tussen welke te nemen van de grote namen. Heb 5 miljoen over, en wil een van de 3 toppers kiezen. Maar welke is de beste keuze? Wout van Aert, Van Der Poel of Alaphilippe (snap dat dit afhankelijk is van waar ik een kopman mis). Maar die heb ik eigenlijk overal wel, welke ik ook zou kiezen uit dit rijtje. Dus daar is mijn keuze niet afhankelijk van. Mijn voorkeur gaat nu toch uit naar Wout (omdat ik van hem de hoogste noteringen verwacht)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 73 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.