Zou nog graag Quinten Hermans zien toegevoegd worden. Zou een goede kunnen zijn voor Brabantse Pijl en volgens Hilaire ook voor Waalse Pijl. Heeft ook al mooie resultaten gereden in Wallonië in het verleden
-Wielerfan
Als jullie moesten kiezen, wie van de 3?
Moscon, Van Baarle of Rowe..? 🤔
Valvuillerdemoz
Van Baarle.
TrEb
Moscon
TomTriomfeertTour
Rowe
Chef83
Alle 3😃😃
-Wielerfan
Oké dat word doull!
Pim96
Hebben jullie toevallig nog tips voor wielersites waar ik af en toe voorbereidende artikelen kan lezen?
Voorlopige lijst, ook niet up2date. Maar zeker paar voorlopige verrassingen voor mij, bijv. geen Ballerini of Matthews. Maar goed, is ook nog maar voorlopig.
arturo
'@Pim
feltet.dk
Rawolf
Ik zou ook wel willen weten wat de prijs van Dries De Bondt word.
nathancouw
Nemen jullie Mathieu van der Poel en Julian Alaphilippe mee? Ik laat ze allebei thuis want je kunt er heel veel goede renners voor dat geld halen
Rawolf
Ja dat kan maar MvdP en Flipje zijn ook goede renners.........
dvansteenis
Rawolf dat is al bekend. Die mag je gratis als 21e renner meenemen.
arturo
'@jori thnx voor de lijst, de status is idd onduidelijk, Langeveld staat er bv ook nog op, weet niet of ie dat haalt ivm zijn sleutelbeen#.
Florian
Ik twijfel ook over Lampaert, hij is 4.5 mil en afgezien van het vorige seizoen was hij niet fantastisch en hij heeft veel punten behaald via teampunten.
Pim96
Ik heb ze momenteel allebei. Vd poel blijft er absoluut in, Allaphilipe ben ik nog niet helemaal uit.
Misschien dat ik die nog inwissel voor Schachmann en/of Valverde. Verwacht ook wel wat van Formolo dit dit jaar in de heuvelklassiekers
El Mel
'@Nathan Je krijgt er in de breedte wel een sterkere selectie voor terug, maar wie maak je de kopmannen? Die hebben veel invloed op het puntenaantal. Volgens mij is het juist belangrijk de toppers op elke discipline wel te selecteren.
Henk
Vanwege de kopman factor kun je niet zonder de toppers.