Sporza Wielermanager

1 2 ... 14 ... 24 25
Poeksel

Vanwege jouw "Maar misschien is de tip dan om net het omgekeerde te doen" heb ik het niet gedaan :P
Al heeft Campi toch punten opgebracht vandaag!

Laatst gewijzigd
Limal

Haha, blij dat er toch íémand naar mijn raad luistert :-D

Enkel op basis van vandaag was het natuurlijk geen slechte wissel: 80 ipv de 52 punten van Pidcock en 25 voor het kopmanschap ipv de 10 die ik voor Campenaerts gekregen zou hebben (had Pidcock geen kopman gemaakt). Een netto-winst van 43 punten dus. Maar als Pidcock echt aan de beterhand is kan deze 'voorsprong' in de komende (heuvel/Ardennen)wedstrijden snel weggevaagd zijn. En dan is er nog die wissel minder...

Soit, positief bekeken toch bijna 2000 plaatsen gestegen vandaag met Matje, Vocsnor en Pogiboy!

Laatst gewijzigd
Jeroen Vanroose

Na de wissel Pidcock/Jakobsen voor VdPoel/Hayter denk ik voor zondag nog 1 te doen.

De teleurstellende Philipsen zal er wss uitgaan voor Laporte.
Die doet nog 3 grote koersen en zie ik eigenlijk wel iedere keer meedoen.

Dan is er nog 1 Waalse over, wss Evenepoel/Valverde of Roglic.

SvenVDB

Hier gisteren Jakobsen en Sėnėchal eruit gehaald voor Mathieu en Latour. Gokje op Latour gedaan, want momenteel staan de heuvelklassiekers nog niet op zijn programma, maar er was weinig goede andere opties in de 3,5 categorie.

Andere opties waren Dunbar, Ion Izzagire en Ayuso (die momenteel maar 2 wedstrijden doet)

Limal

Dus... Van Aert eruit en Pidcock er terug in?

#toosoon

Koekebakker

Yep, dat is wel wat ik overweeg, mocht Van Aert inderdaad te ziek blijven.

Heb voor DdV Pidcock + Senechal ingeruild voor VdPoel + Valgren.
En was van plan om Van Aert na PR in te ruilen tegen Roglic/Alaphilippe/Woods. Maar nu Pidcock toch wel in goede vorm is en waarschijnlijk veel punten gaat halen in RvV, AGR en BP, en het ook nog maar de vraag is of en in welke vorm Van Aert in AGR en PR start, haal ik misschien Pidcock toch maar terug in het team...

jenzrscl

Wout weg doen , zijn jullie gek :p zelfs al rijd hij de ronde niet, amstel en roubaix zal hij sws extra gemotiveerd zijn. En als ik hem in parijs nice zag. Zou hij beter eens luik rijden :p

Jeroen Vanroose

Wat moet je nu doen? Van Aert wss 7 dagen quarantaine, dus kans op Amstel is heel klein.

Haal je hem eruit voor bv. Pidcock? Want kun je Roubaix winnen met besmetting 2 weken ervoor?
Of zou Van Aert plots beslissen om toch Waalse te rijden?

JorritBlaauboer

'@jeroen. Ja dat zijn goede vragen. Het vervelende van dit spel blijft dat je geen zekerheid hebt over de programma's. Maar van Aert kennende zal hij als hij weinig resultaat haalt in de Amstel/Roubaix, hij de Waalse koersen wil rijden en dan zal die winnen ook. Ik laat hem mooi staan.

Ab Normaal

Dat wordt dan Wout er uit en vd Poel er in denk ik.
Wout in de Amstel weet ik niet. En om hem alleen maar voor Roubaix te houden?

Capra

Ik heb Wout eruit gehaald voor Pidcock. Die rijdt ook de Waalse klassiekers.
Na de Scheldeprijs wordt mijn laatste wissel De Lie eruit, Cosnefroy erin.
Die rijdt ook de Amstel en de Brabantse Pijl.
Volgend jaar proberen niet te snel te wisselen.....
Maar je trapt er toch weer in haha

Limal

"Extraordinary times call for extraordinary measures"

Ik heb mijn laatste twee wissels klaarstaan en wacht enkel nog tot iedereen vanochtend het startblad getekend heeft om te bevestigen...

Laatst gewijzigd
Limal

Pidcock en Benoot verschenen allebei zonder gezondheidsproblemen aan de start, dus die laatste twee wissels zijn een feit. Ik ben niet helemaal zeker over (de maag van) Pidcock voor vandaag, maar t.o.v. Van Aert pakt die de komende weken waarschijnlijk meer punten. Florian Vermeersch moest er ook uit om Benoot (die vandaag kan winnen) er in te krijgen. Mijn Parijs-Roubaix team is dus gedecimeerd en zeker als Wout snel terugkeert kan het slecht uitpakken, maar om nog te stijgen in de stand was een stevige gok nodig.

Dat de ziektes van Colbrelli, Van Aert en (tot aan DVV) Pidcock een goede eindklassering dit jaar hebben hebben gecompromiteerd is een understatement, maar dat geldt waarschijnlijk voor de meesten onder ons na dit vreemde voorjaar...

Laatst gewijzigd
Jeroen Vanroose

Hier blijft de twijfel om er Van Aert uit te halen voor Pidcock.

Had gehoopt om al iets meer te weten over eventuele deelname maar echt niets te vinden hoe het gaat.
Zelfs al doet hij mee in Roubaix haalt hij in 4 koersen wss meer punten dan Van , maar mocht Van Aert die Waalse doen is dat natuurlijk andere zaak.

Ab Normaal

Ik had Hirschi willen wisselen maar blijk al 4 Arabieren te hebben… Nu spijt van die verrekte Covi.

Poeksel

Ik dacht dat ik vandaag wel zou zakken, maar tot mijn verbazing ben ik gestegen naar plek 101. Wel spijt dat de tweede wissel die ik moest doen om Van der Poel te nemen Barguil was ipv Hirschi of Cosnefroy.

Ik heb nu wel nog 10M budget voor mijn laatste wissel, oorspronkelijk was het plan om Roglic te halen maar misschien wordt het Evenepoel.

SvenVDB

Hier kom ik blijkbaar 0.5M tekort om Alaphilippe in te brengen. Toch ergens misrekend...

Dan ga ik WVA laten staan en hopen dat hij meedoet in meer dan Roubaix alleen..

Cosnefroy ingebracht voor Turgis.

Ab Normaal

Ik had, omdat ik Hirschi niet kon nemen eerst Cosnefroy willen nemen voor Jakobsen, maar dacht dat de Fransman de Amstel als opwarmertje wilde rijden en ik wilde wachten om te kijken wie in vorm zou zijn. Dom dom dom.

Koekebakker

Gelukkig heb ik die wissel (Cosnefroy voor Jakobsen) wel gedaan vanochtend. Daardoor een redelijke score vandaag. Maar een hoge klassering gaat er niet meer in zitten voor mij. Heb nog 1 wissel te gaan. En heb Van Aert nog in mijn team. Wordt het Pidcock of Alaphilippe? Of toch een goedkopere renner (Barguil? Hirschi?) in plaats van Turgis, en Van Aert houden voor het geval hij toch nog P-R en/of LBL.. rijdt?

Limal

Ben ik blij dat ik al mijn wissels al heb opgebruikt - geen wacht/wisselstress meer :-D

Ondertussen traagjes gestegen richting de 3500e plaats (26e in minicompetitie) maar Parijs-Roubaix en de Ardennen gaan waarschijnlijk voor een terugval zorgen...

Koekebakker

Maar heb me al bij al verkeken op hoe belangrijk het is om winnaars te hebben in dit spel. Waar bij Scorito meerdere keren 10e worden nog best interessant is, is dat hier nauwelijks het geval.

Poeksel

Gelukkig dit keer niet vergeten Sheffield op te stellen.

Limal

Mooi, Poeksel, benieuwd wat je dat oplevert in de stand! (altijd lang wachten... )

Edit: sjiek, naar de 29e plaats in de algemene rangschikking!

Laatst gewijzigd
Poeksel

Blijkbaar hebben niet veel mensen Sheffield, want gestegen naar plek 29! Ik baal wel van het niet hebben van Cosnefroy, maar het is moeilijk het spel perfect te spelen. Ik verwacht ook eerder nog te dalen dan te stijgen, maar je weet het nooit...

arjenzvob

Wow Poeksel! Goed bezig! Tof!

Plekje 679 vandaag is een klein succesje. Tussenstand 11139, dat dan weer wel haha!

1 2 ... 14 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.