Sporza Wielermanager

1 2 ... 22 23 24 25
Landeirovic

eergisteren WVA weg gedaan en Carlos Rodrigues in ik hou nog 3 transfers over!

Limal

Lekker veel ploegmaatpuntjes gescoord hier door het inbrengen van Pid en Castro :-) Maar nee, Pidcock was niet echt een succes, zeker met Carlos als goedkoper alternatief. Ik had bijna uit lichte frustratie ook de laatste twee wissels uitgevoerd, maar met het slagveld van gisteren in gedachten toch nog mee gewacht.

Sloddies

Zeer blij dat WvA nog steeds deel uitmaakt van de Sloddies

Poeksel

"En dan nu tijd voor de hamvraag voor vele Sporza Wielermanagers: Wout Van Aert houden ja of nee?"

Ik wist het antwoord op de vraag niet en heb het maar niet gedaan. Pakt goed uit. Blijkbaar hebben veel teams dat wel gedaan, want zowel Sloddies als ik zijn flink gestegen in het klassement.

Hoeveel wissels heb jij nog over Sloddies?

Sloddies

3 stuks. Had Groenewegen ingewisseld voor C. Rodriguez

Poeksel

Dan kuin je op het laatst nog flink stijgen denk ik door je wissels te bewaren tot de klassementen duidelijk zijn (of eventueel Skjelmose eerder wisselen).

Ab Normaal

Denk hier Pidcock maar weer exit voor Adam

Sloddies

'@Poeksel
Dat hoop ik natuurlijk. Voorlopig denk ik dat ik WvA nog even houd voor de tijdrit en Skelmose ook. Vermoed dat die er in de tijdrit voor gaat en ook nog wel een keer in de vlucht zal meezitten. Wordt bovendien 5e of 6e jongere wat ook bonuspunten oplevert.

Maw zolang WvA niet communiceert dat hij naar zijn vrouw afreist blijven de Sloddies ongewijzigd verder koersen. Morgen link zonder Yates in het team, maar misschien verrast Pidcock ook wel. Na de zaterdagetappe moeten dan de rekenmachines aan de bak om te kijken welke selectie de meeste (eind)punten oplevert.

Hoevel wissels heb jjj nog Poeksel? En onder welke naam doe jij mee Ab?

Poeksel

Ik nog twee en ik bewaar ze ook voorlopig.

Ik heb in het begin verkeerd gekozen door Meeus ipv Bauhaus te nemen, maar Burgaudeau bleek een heel goede keuze voor 3M.

SvenVDB

Hier is mijn mooie positie in het klassement ook weg. Ondertussen gezakt naar plaats 254. WVA en Girmay eruit gehaald voor rit 14. Hindley en S. Yates erin. Ik had dan toch beter nog wat gewacht, maar ik verloor in etappe 13 meteen meer dan 100 plaatsen, daarom dus toch al maar gewisseld.

Sloddies

Tja, wat nu? Geen gebr. Yates en geen Gall, Bilbao bij de Sloddies. Wel Pidcock, die er doorheen lijkt te zitten. En WvA, maar denk dat die morgen nog een keer top drie gaat sprinten. Denk dat ik die dus nog een paar beurten houd. Pidcock eruit, maar voor wie??

VincentK

228, het zit niet tegen. Geeft ook wel aan dat de geluksfactor erg groot is, want bij Scorito is het in de 60+ contreien afzien geblazen :-).

Ik heb nog twee wissels en maak vrijdag- of zaterdagavond de rekensom. Zaterdag als ik onzekerheden wil vermijden, vrijdag als ik nog een gokje wil wagen. Je hebt echt de rekenmachine nodig om het in dit spel goed te doen.

Sloddies

Ik heb A. Yates ingebracht, na het horen van het interview met zijn ploegleider (Feltet). Die zegt dat ze geen gekke dingen gaan doen met hem, die zijn podium in gevaar brengen. is Vingegaard beter, dat is dat zo. Pidcock eruit.

Zoals het nu staat haalt WvA ook eindpunten voor berg en puntenklassement.

Poeksel

Toch niet! Maakt het wisselen wel makkelijker.

Mario De Jaegher

Iemand een idee wanneer het spel dit jaar online komt?

SvenVDB

Dat is nooit heel ver op voorhand online. Meestal 2 weken voor de eerste wedstrijd ofzo.

Gauthier De Loof

Vandaag gestart!

Poeksel

Vijf wissels dit jaar (ipv vier).

Arry1338

Ik vind die wissels zo jammer, vergeet dat namelijk heel vaak.. hopen dat ik er dit keer aan denk. Mijn team staat :)

Bizziecle

Op een ander draadje van dit forum staat een link naar het kanaal wat we voor dit spel hebben aangemaakt#Sporza Wielermanager

Limal

Beetje omslachtig die discord link, maar een 'Wielerflits' zoekje in Wielermanager zelf bracht me tot de juiste minicompetitie, dus ik ben er weer bij.

(Spijtig genoeg is de normale directe link niet te kopiëren, anders had ik hem hier geplaatst, maar de minicompetitie heet 'Wielerflits Fanclub' en is dus makkelijk te vinden)https://wielermanager.sporza.be/join/MVnmRr1Gvax8

Poeksel

@Arry1338 Het is vooral de bus waar je aan moet denken (en aan opslaan van je wijzingen). Maar ze hebben nu ook een vrouweneditie waar je daar niet aan hoeft te denken (en ook maar drie transfers).

 

(blijkbaar is de hele tekst zwart als je met een @ begint!?)

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Ha ... de enige echte Wielermanager ! Leuk leuk. Niet de meest moeilijke puzzel deze keer, lijkt me. De grootste puntenpakkers van vorig jaar, een paar die je niet links kan laten liggen, aangevuld met die paar 3M die kunnen scoren.

Het verschil zal volgens mij gemaakt worden met de juiste 5M, een nieuwe of een ouwe getrouwe die dit jaar net zijn piek heeft. Bagioli, Bettiol, Campenaerts, Kwiat, Lampaert, Meeus, Menten, Senechal, Sheffield, Theuns, Tratnik, Trentin, Turgis, Wright ... maar enkele namen die je niet onmiddellijk neemt, maar waarvan eentje onmisbaar zal blijken. Dat gelukje heb je dus nodig.

 

 

 

Laatst gewijzigd
Koekebakker

Zijn er meer die ook meedoen met de Sporza wielermanager voor de vrouwenkoers? Ik heb een minicompetitie aangemaakt:

https://wielermanager.sporza.be/join/85nR39kr2WGV

Limal

Ik heb ook jouw minicompetitie vervoegd, maar er lijkt nog een probleem te zijn met switchen tussen de minicompetities van de mannenteams en vrouwenteams - zonder bovenstaande link lukt het mij niet om 'Wielerflits forumgebruikers' te zien wanneer ik eerst mijn mannenteam heb bekeken, en wanneer ik er via de link toch op uitgekomen ben willen de mannelijke minicompetites dan weer niet te laden als ik naar mijn mannenteam switch. Hopelijk wordt dat snel opgelost, tot dan is het wat verloren lopen.

Edit: switchen tussen mannelijke en vrouwelijke minicompetities lijkt te lukken als je na het switchen naar je andere team (linksboven) ook even refresh (F5) drukt.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 22 23 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.