Sporza Wielermanager

1 2 ... 22 23 24 25 »
Koekebakker

Ja, ik heb soms ook problemen met switchen tussen de teams. Refreshen helpt niet eens altijd, maar uiteindelijk wel een keertje.

Whyze Katje

Ik doe mee met jouw mini competitie, het is al leuk dat er ook een wielerspel is voor de vrouwen. Maar het switchen tussen mannen en vrouwen is inderdaad een probleem. 

Poeksel

Ik vermoed dat ik al over de honderd keer F5 heb gedrukt voor de Wielermanager :P

Wouter Van hout

Ik moet zeggen dat het hele sporza wielermanager mij de strot uit komt. Niet omdat ik er ooit aan mee gedaan heb. Maar wel omdat ze bij Sporza menen in iedere derde zin reclame te moeten maken voor hun spelletje.

Limal

Leuk dat je ons dat even komt zeggen Wouter. Wel te hopen dat je sterker bent dan de Sporza commentatoren en dat niet keer op keer komt herhalen vanaf nu in dit volgtopic.

Wouter Van hout
Limal
#605
Leuk dat je ons dat even komt zeggen Wouter. Wel te hopen dat je sterker bent dan de Sporza commenta...

Ik zal hier niet meer komen zeggen dat ik de Sporza wielermanager competitie nu al zat ben vanwege het keer op keer herhalen bij Sporza. Zodat jij en je kornuiten er gewoon van kunnen genieten zonder zuurpruimen als ik. Want ik gun jou je pleziertje!

Hoe heb je trouwens gescoord vandaag Limal?

Whyze Katje

'T is stuk, overbelaste servers................. 

Sloddies

Ah, gevonden. Toch een forum verstopt forum voor Sporza Wielermanager. Sloddies zijn hier ook weer actief, zonder Pogacar (niet zo bijdehand vrees ik), en dus al behoorlijk op achterstand (536 pnt tot nu toe).

 Wilde net Arvid de Kleijn erin gaan tranfereren. Die rijdt allerlei wedstrijden die bij het maken van de ploeg nog niet op zijn lijstje stonden, maar toch maar even wachten! Sporza meldt namelijk zojuist dat hij ziek is en dus toch niet start in Nokere Koerse!!

Jeroen Vanroose

Hier aant twijfelen om er Matthews in te brengen.
Staat nu ook voor Gent-Wevelgem.

Kan 1 op 1 voor bv Laporte, De Lie of Merlier.

Of dubbele wissel Theuns/Thijssen voor Matthews met 3 miljoen genre Sobrero/Laurance.
Heb al Morgado, Lamperti, Sheehan & helaas Capiot.

Sloddies

Hier bericht binnen dat Laporte ook niet start in GW. Derhalve Matthews ingebracht als wissel.

Jeroen Vanroose
Sloddies
#610
Hier bericht binnen dat Laporte ook niet start in GW. Derhalve Matthews ingebracht als wissel.

Idem, maar helaas DNF Matthews 

Limal

En, denkt iedereen nog elke wedstrijd aan opstellingen, kopvrouwmannen en transfers?

Voor mijn doen heeft het nog lang geduurd dit jaar, maar afgelopen woensdag ben ik dan toch weer vergeten om aanpassingen te doen. Zo heb ik bij de vrouwen 25 kopvrouwpunten gemist (stond nog op de niet-meedoende Kopecky ipv op topfavoriete Wiebes) en bij de mannen nog een pak meer (vdPoel stond nog als kopman en in de bus had ik 71 punten zitten met Philipsen, Waerenskjold en Bomboi). Ach ja, gelukkig deed ik sowieso al niet mee voor de topnoteringen :-)

BrackenRidgeCycling

Ik heb 1749 punten in totaal, heb nog 3 wissels over.

Laporte,Zingle and Asgreen vallen tegen

Whyze Katje
Limal
#612
En, denkt iedereen nog elke wedstrijd aan opstellingen, kopvrouwmannen en transfers? Voor mijn doen...

Mwah ben het ook al een keer vergeten.... weet niet meer waar. Gelukkig doe ik ook alleen maar mee voor de lol en om me iets meer te verdiepen in koers en renners. Lekker in de middenmoot ;-).

Wel jammer dat je bij de vrouwen geen 'bus' hebt, mijn transfers zijn al op. Dus daar is mijn mogelijkheid om nog invloed uit te oefenen nu beperkt tot het wisselen van de kopvrouw. 

Poeksel

Tot nu toe steeds goed gegaan bij mij qua opstellingen. Het gaat echter waardeloos bij de mannen, plek 29830. Bij de vrouwen een stuk beter: 165e. Ik heb al mijn wissels nog: bij de mannen zou ik voor dagwinst kunnen gaan, bij de vrouwen voor een hoge klassering.

Sloddies

Bij de Sloddies is de manager uiterst alert geweest en heeft tot nu toe 0 bankpunten. Jammer helaas van enkele verklote wissels. De Kleijn voor Waerenskjold en Stuijven voor E. Theuns waren jammer maar helaas. 2283 punten en positie 12810 valt ons ten deel......

Gauthier De Loof

Zit met een dilemma voor m'n laatste 2 wissels. Ik moet 50 punten goedmaken op de nummer 1 in de minicompetitie. De 1e heeft al z'n wissels opgebruikt. Hieronder de puntenpakkers voor de laatste 3 etappes. 

Ik ging in eerste instantie Skjelmose & Van Gils kiezen echter lijkt me dit niet verstandig want ik vrees dat de renners die enkel in mijn team zitten het verschil niet zullen kunnen maken, zeker rekening houdend met Teuns die ik wel de WP zie pakken. 

Pogacar die LBL pakt is 125 punten maar het punten potentieel van Van Gils & Skjelmose op 3 koersen lijkt me hoger te liggen. Ayuso rijdt LBL niet dus valt af, Healy kan een optie zijn maar tast ik wat in het duister.

Welke 2 renners zou je dus in m'n team wisselen om zo hopelijk het eindklassement mee naar huis te nemen?

ENKEL ZIJN TEAM

  • Skjelmose
  • Van Gils
  • Teuns
  • Benoot

 

ENKEL IN MIJN TEAM

  • Cosnefroy
  • Matthews
  • Jorgenson
  • Mohoric

 

BEIDEN (= geen verschilmaker)

  • Pidcock 
  • MVDP

 

 

Poeksel

Ik zou toch voor twee van de vier Skjelmose/Van Gils/Teuns/Healy gaan. Met een sterke Cosnefroy (en de juiste kopmankeuze) kun je die 50 punten makkelijk goedmaken. Of toch Pogacar omdat dat de kopmankeuze voor LBL makkelijker maakt.

De kopmankeuze voor de Waalse Pijl lijkt me trouwens ook niet makkelijk.

 

Zelf zit ik ook met een dilemma: Wiebes wisselen voor Niewiadoma of voor Balsamo (rijdt niet meer) voor een max 7M?

Laatst gewijzigd
Gauthier De Loof
Poeksel
#618
Ik zou toch voor twee van de vier Skjelmose/Van Gils/Teuns/Healy gaan. Met een sterke Cosnefroy (en...

True, alhoewel dat met een Pogacar ik natuurlijk wel direct een groot gat zou kunnen slaan op't einde.

 

Skjelmose er dan bij voor de WP als kopman.

Of zie je Van Gils als explosiever type?

1 2 ... 22 23 24 25 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.