Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 104 ... 153 154
SvenVDB

Geen Teuns in de voorbeschouwing Julius? Die verwacht ik toch ook wel op zo’n steile klim.

La Primavera

Nibali en Lopez verliezen morgen tijd, Higuita pakt eindelijk zijn zege, Simon Yates wordt tweede, Roglic pakt de gele trui, Bernal komt de top 5 binnen, Pinot stijgt naar plek 3, Evenepoel verliest nog meer tijd, Pogacar gaat over Kruijswijk heen. Dat zal het wel ongeveer worden.

Ludi

Ik wil bernal vrij zien zondag, dus hoop op dat scenario.

Twijfel tussen higuita, pogacar en roglic als kopman. Higuita is vooral heel veel hopen voor mijn gevoel. Mag er wel een keer uitkomen. Heeft tot nu toe vooral nog punten gekost.

Morfin11

Lesson learned..... Je eerste ingeving is meestal de beste.... Blijkt vandaag ook weer. De dood of de gladiolen? Nee, hoor.... Bang om de hard bevochten top 1000 positie uit handen te geven, ondanks mijn betoog voor Aranburu, toch maar voor zekerheidje Matthews gekozen... En van datzelfde laken een pak.... Toch Me door forumleden laten overtuigen dat Trentin dit niet zou kunnen, en dus maar voor de 14 punten van Thomas gekozen... Het had zo mooi kunnen zijn... Tsja.
Dus morgen dan maar geine Poga, Thomas, of Roglic, maar vol voor Higuita... Though he be but little, he is fierce! Upwards and onwards!

De Condor van Echt

De Condor zijn voorgevoel klopte: vandaag 150 punten. Had wellicht toch voor zekerheid teampunten Dennis moeten kiezen, maar ja, achteraf heeft iedereen gelijk, nietwaar?
Nog steeds een hoge positie, maar 'the decline and fall of the Inca Empire' is onmiskenbaar ingezet, de was van zijn vleugels begint te smelten... De Grote Scripter geeft, de Grote Scripter neemt...

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

(Dubbele post, sorry)

Laatst gewijzigd
wesley1983

Dit moet toch echt het weekend worden van Bernal zou je denken, zou zich in het echt nooit neerleggen in de rol van knecht van Thomas. Vorig jaar bewezen in de tour dat hij de beste is bergop toch! (ook tegenover Thomas).
Ik erger me enorm over het amateurisme van dit script (ga ik niet verder over uitbreiden want zijn heel veel zaken), de enige reden dat ik nog meedoe is omdat ik (licht) verslaafd ben aan het spelletje. Maar deze uitslagen en eindklassement ga ik totaal niet meenemen om teamselecties te maken op het einde van het jaar als er weer echt gekoerst wordt.

Jofferde

Wat te denken morgen van Valverde?
Eindelijk de eerste rit in Spanje.
Werd hier vorig jaar 4e in de Vuelta en is deze Grand Tour nog niet aan de beurt geweest...

michael rasmussen

Nibble written all over of it

Marsthinaikos

Vandaag de dag van Landa. Volle bak die berg op en een minuutje voor op Pogacar die weg springt uit de achterliggende groep waar Thomas en Kruijswijk zijn gelost. Roglic en Bernal beperken de schade en geven 14 seconden toe op Pogacar. Pinot, MAL en Nibali weer 25 seconden daarachter. Verschllen blijven klein..we moeten iedereen tevreden houden😀

De Condor van Echt

Na contact met de WF helpdesk staat ook mijn eigen script online op dit forum, zie vorige blz. Veel leesplezier!

En natuurlijk: bedankt WF!

Laatst gewijzigd
rppoortman_511004

Ze kunnen me wat. Ik ga gewoon tegen beter weten in voor de 4e x Higuita kopman maken. Sterker nog. Hij blijft mijn kopman tot en met de laatste rit. Het zal mij niet gebeuren.

Jofferde

Dankjewel weer @Jullus en @Condor. Ondanks dat ik deze keer een andere gedachte heb, is het toch prachtig om te lezen.

Zo kan ik het niet geloven dat Teuns vandaag in de top 20 komt. Hij werd hier vorig jaar al 27e in een minder deelnemersveld.

arjenzvob

Hier ook vandaag Higuita als kopman.

Verder:
Thomas
Bernal
Roglic
Pogacar
Nibali
Majka
Sagan
Dennis

Ik denk niet dat Evenepoel dit gaat volhouden, dus ik stel Dennis op voor de truipunten en wellicht overwinning van Bernal.

nasibal

Bernal en Roglic zijn de overgebleven AK kandidaten voor het kopmanschap. Pogacar staat gevoelsmatig te ver naar achter, of zou Scorito daar anders over denken? Wanneer ze Evenepoel nog een top 10 plek gunnen zullen ze hem ook niet teveel achterstand meer mogen op laten lopen. In het bergklassement zal er ook nog wel een daadwerkelijke slag geslagen moeten gaan worden en om het groen nog spannend te houden zal Matthews nog wat tussensprints moeten gaan winnen.

Enfin, waarschijnlijk weer een belachelijke kopgroep vandaag dus ;)

Gladiool

Quintana is vandaag aan de beurt. Die wordt dus kopman. Die gedacht gaat al enkele dagen op rij goed, dus daar houden we maar aan vast.

Jofferde

Vandaag:

Lopez (C)
Roglic
Kruijswijk
Thomas
Bernal
Pogacar
Higuita
Valverde
Sagan (teampunten)

Veel mensen met Higuita als kopman zie ik. Gedurft maar het moet ooit gebeuren!

Treenert

Twijfel tussen Higuita en Roglic. Zou hij het 'cadeautje' van vorig jaar terug krijgen van Pogacar?

https://www.youtube.com/watch?v=6ZhsnGFa0Wc

TrEb

Vandaag:
Bernal
Thomas
Roglic
Nibali
Valverde
Dumoulin
Pogacar
Higuita
Kelderman (c)
Kelderman presteert over het algemeen goed in Spanje, vandaar deze kopman keuze.

Ludi

Geheel tegen mijn eigen principes in wilde ik vandaag voor Higuita gaan als kopman. Een bergaanvaller kopman voelt vaak als high risk low reward, omdat de beste akmannen vaak ook top 5 rijden en jouw aanvaller best 53e kan worden die dag. Wie had ik anders gekozen? Ik denk Roglic, die was hier vorig jaar deze rit al heel sterk en lijkt beter te klimmen dan pogacar. Ik ben benieuwd hoeveel punten ik hiermee win/verlies. Het probleem? Het is al na 13:00 dus kan het niet meer aanpassen. Te druk met dit bericht bezig.. achja! :)

Enfin, waarom wilde ik Higuita.

1) rijdt bij EF. Hoe is dat een argument? Nou ze hebben om precies te zijn één top10 notering, met TJ in de ITT. HOE DAN? Higuita is de enige overgebleven hoop in naar mijn mening eigeneigenlijk de enige overgebleven rit vandaag.

2) higuita had vorig jaar een heel goed jaar, won een etappe in vuelta, 2e in AK cali achter pogacar, dit jaar overal goed. In scorito twee keer punten gescoord. Hoe dan? In de overgebleven ritten gaf ik hem minder kans om te scoren dan tot en met vandaag. Er komt na morgen, de etappe die naar mijn mening voor bernal zou zijn, nog een itt, een sprint, MSR, een grote vlucht etappe, il lombaria en een stelvio rit die eindigt in een afdaling. Dat lijkt me allemaal minder geschikt.

3) was, naast Uran, die een slecht jaar had en slechte vorm had, kopman. Die is nu weg. Higuita staat ondertussen ongeveer allerlaatste van alle "akrenners" achter dumoulin, ciccone, barguil, teuns, flip.. dat moet rechtgezet worden.

Higuita staat gelukkig wel nog in mijn opstelling, dus ik ben benieuwd..

Ajvenema

Higuita mag het van mij als captain gaan proberen vandaag. Had hem er al vanaf het begin opstaan...
En daarnaast heb ik het idee dat een beredeneerde AK gok net zo goed een loterij is:)

KJ bevestigd mn gevoel nog even, nu is het aan de scripteur!

Laatst gewijzigd
Matthijs603

Ik ben ook voor Higuita gegaan. Valverde was mijn andere optie, maar die verwacht ik dan eerder morgen. Beide renners had ik normaal met dit verloop nooit gedaan, maar gezien het verdeel-en-heers-script durf ik de gok wel aan, ook omdat de normale zekerheidjes nu ook zomaar op plekken 21 tm 25 kunnen binnenrollen.

Toch ook op het laatste moment Evenepoel (die lijkt voorlopig al voldoende punten te hebben gekregen) gewipt voor toch maar wel Adam Yates. Die is zijn geld ook nog lang niet waard, ondanks goede vorm begin dit jaar. Ook dat moet toch een keer gebeuren.

Poeksel

De scripter kennende rijdt Higuita een tijdje vooruit, wordt ie ingelopen en eindigt ie op tien minuten of zo.

arjenzvob

Higuita heeft in ieder geval de gunfactor. Is dat gunstig of juist niet....

Ludi

El scripteur is het eens met me 8D

1 2 ... 104 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.