Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 106 ... 153 154
De Condor van Echt

'@treenert Ik meen dat cat 2 max 5 punten oplevert.

kaboutertje

Adam Yates de man uit Australië

Ragnar Lolbroek

Mooie sluikreclame voor tomatensoep van scorito. :)

Ajvenema

Mijn enige hoop is dat higuita nog wat puntjes kan sprokkelen vanuit het peloton, maar das vooral wishful thinking:)

Gladiool

Yates en Gaudu worden al uit de uitslag geschreven om een vroege aanval van Pinot en Simon Yates te ondersteunen.

Sagan=hulk

In principe moet de kopgroep dit makkelijk kunnen houden. Het zijn stevige renners en de klim is zo steil dat je moeilijk veel verschil kan maken. Maar met het script weet je natuurlijk nooit. Ik heb Adam Yates opgesteld, hopelijk pakt hij de rit.

De Condor van Echt

'@gladiool Dat zou ik op voorhand ook vermoeden, maar je kunt die nieuwe stukjes heel dubbel interpreteren...

Ludi

Vorig jaar verloor een edet maar 83 seconden op de winnaar inderdaad, 4 minuten is zeker genoeg.

nasibal

Adam Yates de man uit Australië

En men vraagt zich af waarom we het blijven volgen als we het een farce vinden. Wees nou eerlijk, dag op dag zulke slordigheidjes wil je toch niet missen? :D

Bergop is de samenwerking in de kopgroep overigens prima! Lekker kop over kop naar boven kennelijk!

Laatst gewijzigd
Poeksel

Signore Copolla schreef: "Ik ben al lang blij dat Higuita niet uit de Grand Tour geknikkerd wordt door een valpartij van zijn medevluchter Richie Porte."

Het kan alsnog...

Ajvenema

'@poeksel, ik zou het haast kunnen waarderen... scheelt ook weer een hoop puntjes mislopen voor het restant!

nasibal

Een halve minuut er af in de eerste kilometer van de klim. Porte Bardet en Higuita hebben er in die kilometer zelfs nog meer afgereden. Dit wordt penibel!

edit: Majka niet meer in het peloton? Heb ik iets gemist?

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Majka al gezien?

kaboutertje

Majka neemt een snipperdag op de berg waar hij tweemaal met de beste mee is gekomen.

nasibal

Majka al die tijd waarschijnlijk verstopt in de achterzak van Gaudu.

Valvuillerdemoz

Is Majka dan een pocketklimmer?

kaboutertje

Pinot naar het geel, morgen valt hij waarschijnlijk uit
Edit; hahah ook nog even Evenepoel wat extra tijdsverlies aansmeren.

Laatst gewijzigd
Niels22

Pinot moet ook nog wat dichter in het AK en wat puntjes scoren,het moet wel in evenwicht blijven natuurlijk.

nasibal

Pinot naar het geel, morgen valt hij waarschijnlijk uit

Z'n wielrennerstattoo zal wel gaan ontsteken

Valvuillerdemoz

Het zal toch niet dat Konrad en Majka hun rugnummer per ongeluk hebben omgewisseld vanochtend?

Ludi

Peloton pakt twee en halve minuut op 4km en pinot zelfs 3 minuten. Ferm.

kaboutertje

Er gebeurt weer van alles, je verzint het niet

nasibal

Als Barguil en Pozzo maar goed blijven samenwerken op deze loeisteile stukken!

.. Op deze manier komt VDP zo nog winnen!

Laatst gewijzigd
TrEb

Blunder scorito, geen evenepoel de nummer 10 van het klassement, hij staat trouwens 11e.

Ajvenema

Die pinot krijgt verdacht veel punten inderdaad, dat wordt vast geen klassementspunten:)

1 2 ... 106 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.