Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 107 ... 153 154
Zadelpen

Het wordt steeds gekker.....

Sagan=hulk

Dit is belachelijk. Renners die de rit kunnen winnen zouden op zo een steile klim gewoon niet even wat minuten kunnen wachten op ploegmaats. Op zo een klim hebben ploegmaats ook zo goed als geen nut. Elke dag denk je dat je het script niet belachelijker kan, maar elke dag bewijst de scripter het tegenoverdeel.

Wielervolger

Samenwerken op stukken van 28%? Tuurlijk!

kaboutertje

HAHAHAH Bernal nu gelost door Carapaz.

Ajvenema

Dit wordt een dramatische daguitslag voor me! Wat is er trouwens in godsnaam met Bernal??

nasibal

Bernal ook gedegradeerd tot knecht.

kaboutertje

Ik moet hier heel erg om lachen.

nasibal

Dan Martin heeft duidelijk ook z'n benen teruggevonden. Kruijswijk en Dumoulin kunnen duidelijk niet hard genoeg.

Laatst gewijzigd
tak

Roglic heeft het ook niet hè

Ludi

Pozzovivo verliest nóóit 4 minuten op 7km als edmonson de hele dag kon volgen....

DeHaai

Vandaag voor het eerst die A. Yates een keer op de bank gelaten...
het is net een echte koers...

nasibal

Ik heb praktisch elke dag de verkeerde kopman en sta nog steeds op 95%. Geeft wel een beetje aan dat er echt geen pijl op te trekken is.

edit: 96.1% zelfs na deze etappe, weer 50 plekken gestegen. Met Roglic als kopman. Géén Quintana, Valverde en Pinot in mijn ploeg. Dit slaat nergens op. Op deze plek in de ranking had ik altijd moeten dalen normaliter.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Nasibal schreef: "en de nr 30 komt op 2 minuten van de winnaar binnen?"

34 S. Reichenbach (GFC) +1:22

arjenzvob

Iets boven het gemiddelde gescoord. Nog steeds in de top 100. Higuita toch mooi 19e haha.... Dat zijn nog eens lekkere dubbele punten.

Morgen ga ik Teuns als kopman uitspelen. Gewoon omdat het kan. Of toch maar WEER Higuita....

nasibal

'@Poeksel

Knecht Reichenbach heeft dus nog even 2,5 minuten dichtgereden op Pozzo op die slotklim ;)

Laatst gewijzigd
Poeksel

En maar 37 seconden verloren op Bernal.

Ludi

Hoe kan reichenbach op 30 sec van roglic finishen als pozzovivo 4 minuten verliest op roglic op hetzelfde stuk??

Ajvenema

Ik kan veel hebben, maar die bergetappes trek ik erg slecht...

nasibal

En Evenepoel op bijna een minuut gereden Poeksel!

Laatst gewijzigd
04398

Waarom zeiden ze bij scorito vooraf gaande aan het spel, dat de vorm zoals die dit seizoen bij renners was een grote rol speelde bij het schrijven van het script. Tot nu toe klopt er gewoon vrij weinig van, Thomas beter dan Bernal?? Bernals slechtste resultaat dit jaar was een 21ste plek in een sprintetappe in colombia, terwijl Thomas 21ste in het AK in Portugal werd, waar hij zelfs nog slechter was als mannen als Geschke en Swift bergop. Waarom geven ze dan aan dat de vorm van het seizoen tot nu toe een belangrijke factor is in het script terwijl dat allemaal wel lijkt mee te vallen en er eerder na de vorm van de afgelopen seizoenen is gekeken.

Zinie

Damiano Caruso, toch een prima klimmer die een keer 11e in de tour is geworden, eindigt vandaag keurig op 30:27 in de grupetto. En nee ik heb hem niet in mijn team. :P Hij zal zich wel gespaard hebben voor morgen, zodat hij dan een fenomenale solo vanuit het vertrek kan uitvoeren.

De Condor van Echt

Hoewel A.Yates niet gewonnen heeft, is de Condor toch zijn slagpennen aan het verorberen. Vandaag heeft de Grote Scripter het wel heeeeeeeel bont gemaakt... Samenwerken op 28%? Higuita zo laag? Bernal die trager is dan Thomas op deze helling? Roglic die niet mee kan? Verschillen die nog veel kleiner zijn dan @nasibal voorspelde? Majka een snipperdag? Enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts.

Ciccone redt de meubels voor de Condor, net iets bovengemiddeld, nog net aan 95%.... En in de middenmoot gebleven in de forumpoule.

nasibal

'@Condor

Vergeet niet dat A Yates opeens van nationaliteit is gewisseld. Rijdt tegenwoordig met een Australisch vlaggetje achter zijn naam.

Ludi

Kruiswijk heeft tot nu toe 58 punten opgeleverd, waarvan 10 van dylan in etappe 8... lekkere keuze joh. Die renner die nog steeds top 10 staat..

Zadelpen

We zitten gewoon met zijn allen voor aap met onze analyses van dit voorjaar en stats en dergelijke, hahaha. Het script houdt nulkommanul rekening met hoe renners er in het echt voorstonden.

Dat is op zich prima, echter voor mij en velen hier maakt dat het spel veel minder leuk. Maar had dat dan gewoon gezegd van te voren: het wordt een fantasy game. Dan kunnen wij daar ook op selecteren.

Team Zadelpen stijgt steeds meer, maar ik voel geen enkele glorie. En dat vind ik wel zonde hoor.

1 2 ... 107 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.