Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 108 ... 153 154
JimKro

Bernal gaat iedereen naar de moeder fietsen in de derde week en alsnog het AK winnen. Dat moet toch wel?!

Ludi

Ach, we zijn bijn in Italië, daar zullen yates en pinot wel uitvallen zoals 2 jaar terug, zodat de meeste ak mannen qua punten mooi kunnen bijkomen :)

nasibal

Morgen Majka maar kopman en Fuglsang weer in m'n selectie.

Edit: Serry klimt ook als een pannenkoek, maar dat was te verwachten natuurlijk van de lead-out van Bennet.

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Precies Nasibal, ik heb het net andersom. Fugl kopman en inderdaad Majka er zeker bij

Zadelpen

Wij stellen wederom Bernal als kapitein op. Zoveel talent, dat moet er een keer uitkomen. Verder wijden wij ons niet meer uit vandaag. Het is moeilijk te trekken deze bergetappes, het gaat alle kanten op. Tijd voor bezinning.

nasibal

In de App zie ik trouwens in de ranking een 8 achter mijn bekertje staan, iemand enig idee wat dat betekent? 8 bekertjes al behaald kan ik me niet echt voorstellen, al heb ik het niet bijgehouden.

Laatst gewijzigd
Ludi

Morgen bernal kopman. Was 6m en wordt steeds genaaid, morgen is zijn bal getrokken.

Ik ga geen etappes meer analyseren voorafgaand, heeft weinig zin, ben er een beetje klaar mee. Totale willekeur, vooral in de aankomsten bergop, terwijl die juist vaak duidelijk worden door een koers heen.

Wil wel uiteindelijk een discussie over de scoritopunten verdeling eigenlijk.

Valvuillerdemoz

Fugeltje lijkt wel halfdood, gezien het verloop van zijn resultaten. En die zal morgen dan weer de sterren van de hemel rijden? Ja alles kan hier hè, maar voelt toch niet helemaal lekker om een kopman te kiezen op basis van mindere resultaten in de afgelopen dagen.
Dus ik kan voor morgen het beste kiezen tussen Fuglsang, Majka en Higuita....Bernal, Thomas en Roglic zullen wel weer rond plek 10 rijden. Pogacar, Valverde en wie heb ik nog? Oh ja Evenepoel, zij zijn dan vast weer aan de beurt voor rond plekje 20....

Laatst gewijzigd
nasibal

Ik vind vooral de slordigheidsfoutjes om te janken. Vandaag Yates weer een Australier noemen, Evenepoel de nummer 10 uit het AK noemen (staat 11e). Dit soort foutjes zitten er letterlijk elke dag in. Het 'random' maken om zoveel mogelijk mensen tevreden te houden is een keuze, dat kan. Niet voldoende kennis hebben over wat 'realistisch is' dat kan ook, niet iedereen is een zeer fanatieke volger. Maar dit soort foutjes geven gewoon aan dat je er met de pet naar gooit. Er doen 11.000 man mee aan dit spel, dan mag je toch wat meer toewijding verwachten.

Valvuillerdemoz

Fugeltje lijkt wel halfdood mee te rijden gezien zijn laatste resultaten. En die zal dan morgen hier weer de sterren van de hemel rijden? Ja alles kan hier natuurlijk hè?! Maar voelt toch niet helemaal goed om mijn kopmankeuze te baseren op mindere resultaten uit het nabije verleden.
Ik kan dus voor morgen kiezen uit Fuglsang, Majka en Higuita.
Bernal, Thomas en Roglic zou ook kunnen, maar die zullen wel weer matigjes rond plek 10 gaan eindigen. Dan Pogacar en Valverde: vandaag top tien, dus die zijn morgen waarschijnlijk aan de beurt voor plek 16 t/'m 20. En wie heb ik dan nog? Oh ja, Evenepoel, die heeft al zoveel gewonnen afgelopen voorjaar, dus die laten ze vast maar weer eens buiten de top 20 morgen.
Misschien anders maar een van de mannen van Bora, Sagan of Shagman, voor wat' zekere' punten opstellen morgen? Als die maar niet met de hele ploeg naar huis gaan morgen, vanwege de complete chaos in dat team, de afgelopen dagen.

Laatst gewijzigd
nasibal

Fugeltje lijkt wel halfdood mee te rijden gezien zijn laatste resultaten. En die zal dan morgen hier weer de sterren van de hemel rijden? Ja alles kan hier natuurlijk hè?! Maar voelt toch niet helemaal goed om mijn kopman keuze te baseren op mindere resultaten uit het nabije verleden.

Als Majka nog wat punten zou moeten gaan sprokkelen voor het BK dan is morgen een hele belangrijke dag. Sprokkelt hij niets dan wordt het een probleem met MAL en Pinot. Alles kan in dit script, maar dat dat vanuit een aanval gebeurt lijkt me een grotere kans dan vanuit de favorietengroep. Deze vlucht moet het dan eigenlijk dus ook tot het einde redden. Deze groep heeft dan een aantal klimmers die zich de afgelopen tijd niet bovenmatig ingespannen hebben. Fuglsang, maar bijvoorbeeld ook een Mollema, lijken me daar ideale kandidaten voor.

Maargoed, Waldscheid zal wel 8e worden morgen ;)

RemcovanderMaas

Fugl lijkt inderdaad een dood vogeltje, maar .... ik haal me even de voorbeschouwing voor de geest en daarin werd toch aangegeven dat onze vogel voor een etappe zou gaan.
Vandaag dik tijd verloren en rustig aan gedaan ...
Ik zou bijna denken dat 1+1 2 is

Jasperdewaal11

Beste Mede Wielerfanaten. Laat de analyses lekker achterwegen dat is verspilde moeite gebleken. Qua kopman is het gewoon kijken wie er nog niet gewonnen heeft want dubbele winnaars zijn er nog niet.

Morgen dus kopman Bernal, Higuita, Pinot of Quintana van mijn kant.

david078

Ik beleef echt wel plezier aan het spel,maar wat ze doen met Bernal slaat nergens op.

Don Gielius

Ik begin mij hardop de vraag te stellen of ze al die kansloze aanvallen van Higuita er niet snel ingeschreven hebben door al het gezeur hier :D Morgen dan maar zijn dag? Lijkt op papier toch zijn beste kans om vanuit de vroege vlucht te winnen.

Valvuillerdemoz

Volgens het perscentrum gaat Majka morgen weer zijn best doen...

Benzardi

Team De Duracelli's heeft een spreekverbod van de Teambaas gekregen.
Er is een hoop gemor bij de teambazen, daarom lijkt het mij goed om even mijn mond te houden zei teambaas Benzardi.

Enige wat er nog uit kwam was dat we vandaag 150 punten hebben gehaald en we staan op 73,1%

kaboutertje

Hagen ook weer uitstekend gereden hoor. Zeker gezien monstervlucht van gisteren.

Sjas Patatje

Verdomme, mijn kopman Nibali buiten de 20. Geen peil op te trekken. Gelukkig doet Adam het eindelijk eens goed, ter verzachting van de pijn.

Morgen.... Wie heeft er nog niet gewonnen? Die gaat winnen. 😏

dvansteenis

Oke ik vond dat zeuren irritant maar nu ga ik mee doen en dat terwijl ik in de poule blijf stijgen. De overwinning van Pozzovivo is echt de meest ongeloofwaardige ooit. Laatste overwinning dateert van 15-06-2017. Daarvoor ergens in 2015... Ik kijk al aardig wat jaren koers maar heb die kleine nog nooit zien demarreren! Vorm???
Het is nu inderdaad meer kijken wie er nog niet gewonnen heeft en wat tijd in kan lopen in het ak. Pinot zal wel een keer een halve minuut verliezen. Roglic maakt wat tijd goed samen met Pogacar en Bernal die mee mag met Tadej om t wit te verdedigen. Wellicht Landa/Quintana erbij en weer een etappe klaar!

wesley1983

Morgen is het aan Kruijswijk, die heeft het minste punten tot nu van de duurdere Ak- renners (als je Porte niet meetelt)

La Primavera

Higuita staat eindelijk persoonlijk in het perscentrum. Ik maak hem kopman. Sta op 99% maar boeit me toch niet als ik verlies.

dvansteenis

https://youtu.be/qWsJ9Bo6ccE

Misschien iets beter moeten zoeken, maar op 1:14 springt ie wel degelijk weg!

Gladiool

Morgen gaan we maar voor Valverde. Die is ook nog niet aan de beurt geweest, of wellicht nog een dagje Quintana. Die mag ook nog wel wat van de scriptschrijver. Sinds ik zo redeneer ben ik van 60% gestegen naar 97%. Slaat eigenlijk nergens op.

hartstikkebedankt

Vandaag niet gevolgd maar Ciccone mocht even voor zn kopman uitrijden?

1 2 ... 108 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.