Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 111 ... 153 154
Poeksel

Bardet zal toch wel winnen?

Gladiool

Ja, of in eenzelfde scenario als gisteren omdat Valverde ontsnapt en wegrijdt van de favorieten.

nasibal

Bardet zal toch wel winnen?

Zeker, maar daar krijgen we in eerste instantie geen berichten over. Tot 500 meter voor de finish. Dan blijkt de Italiaan Bardet er nog voor te rijden.

kaboutertje

De Ventoux op vandaag?

Valvuillerdemoz

Ik hoop toch niet dat Fuglsang hier top tien rijdt, nu ik hem gebankt heb tegen het advies van Nasibal in...

nasibal

Ik hoop toch niet dat Fuglsang hier top tien rijdt, nu ik hem gebankt heb tegen het advies van Nasibal in…

Ik hoop van wel ;)

Ludi

Dat plaatje van de mont ventoux is toch wel heel triest..

nasibal

Dat plaatje van de mont ventoux is toch wel heel triest..

Alsof ze het er om doen

Gladiool

Je voelt bijna aan je water dat Poels, Soler en Porte dalijk terugzakken om een aanval van Landa, Valverde en Nibali te ondersteunen.

Ludi

Als je angliru profile googelt dan is dat wel een van de eerste plaatjes, maar toch..

nasibal

Als je angliru profile googelt dan is dat wel een van de eerste plaatjes, maar toch..

Ja zie het nu ook inderdaad. Wel erg gemakkelijk hoor, dat je dit niet ff goed bekijkt als organisatie.

DvH6

Dat is niet de Mont Ventoux kenners (grapje), maar gewoon de Alto de la Cobertoria

Edit: excuus, dat profiel is natuurlijk wel van de Mont Ventoux haha, ik vond die Cobertoria ook al iets weg hebben van de Ventoux

Laatst gewijzigd
nasibal

Die Gaudu en Ciccone hebben ook wonderbenen he. Hadden gewoon deze ronde kunnen winnen.

NCK17

Wanneer gaat Pinot eens tijd verliezen? Hij is zo'n beetje de enige klassementsrenner die bergop altijd bij de beste is.

Gladiool

Die gaat morgen gewoon plots naar huis oid.

Lijkt er wel op dat het aan de klassementsmannen wordt vandaag.

Poeksel

Nog maar 5km te gaan en nog geen mislukte aanval van Higuita. De scripter zal het toch niet vergeten zijn?

Platje

En INEOS weer maar met 2 man.. Carapaz ineens weer slecht??

kaboutertje

Carapaz ineens weer helemaal nergens

Sagan=hulk

MSR lijkt me voor Matthews te zijn, die heeft nog niet gewonnen. Of gaan ze WVA eens laten scoren?

Treenert

Kennen jullie de film: "We need to talk to Kevin"?
Dat de hoofdpersoon zo heet is echt 'toeval' maar dat gaat over een sadistische puber. Het begint er verdacht veel op te lijken dat ook hier 'een Kevin' achter de knoppen zit. Kevin die door niets en niemand van de wijs laat brengen. Volledig in zijn eigen wereld verkeert en zich al helemaal niet laat beïnvloeden door een stelletje betweters uit dit forum. Stel je voor zeg.

Platje

Nibali heeft zich gister duidelijk gespaard..

arjenzvob

We need to talk ABOUT Kevin. Schitterende film ja.

Ragnar Lolbroek

Majka verdwenen. In a puf of smoke?

Sagan=hulk

Valverde schrijf ik al op voor Lombardije.

Wielervolger

Raar dat Fuglsang niet wacht op Lopez

1 2 ... 111 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.