Dat de hoofdpersoon zo heet is echt ‘toeval’ maar dat gaat over een sadistische puber. Het begint er verdacht veel op te lijken dat ook hier ‘een Kevin’ achter de knoppen zit. Kevin die door niets en niemand van de wijs laat brengen. Volledig in zijn eigen wereld verkeert en zich al helemaal niet laat beïnvloeden door een stelletje betweters uit dit forum. Stel je voor zeg.
KevinRaar?
Roglic zal een halve minuut pakken op Thomas, Bernal waarschijnlijk een minuut. Alles om het spannend te houden! Voor mij is dit helemaal geen verzonnen script meer van een wielerliefhebber, elke rit moet op voorhand berekend zijn zodat het spannend blijft tot het einde.
Ze hadden veel beter elke rit afzonderlijk door iemand laten neerschrijven en dan op het einde alles samen gesmeten.
Elke bergetappe tot vandaag kopman in mijn team: Bernal
Na toch enigszins teleurgesteld te zijn in het script, dacht ik vandaag maar even een keer een andere kopman in de bergen, en wie wint er natuurlijk de man die ik de afgelopen 1000 bergetappes kopman had maar net vandaag niet, dank Scorito stagiair.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.