Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 132 ... 153 154
Risje89

Gaat El Capitano Alejandro een gouden zet zijn vandaag?
Ik hoop het en Teuns, Poga en Remco zijn ook mee, prima.

Laatst gewijzigd
Gladiool

En toch hรจ. Caruso hele Grand Tour niet gezien. (Eer)gisteren? werd ie hier genoemd, prompt wint ie. Je zou bijna denken dat er toch wat aan het script gemorreld is en dat Caruso (oh, goed idee van 't forum!) plots wint ipv Vala hier.

Niels22

Slotweekend in met acht (!!) renners binnen 1.30

Gladiool

En wordt bevestigd doordat nu plots wรฉl jumbo en ineos met hun treintjes voorop reden.

Chef83

Arjenzvob ja zat er helemaal klaar voor spaanse hoed op alles er bij word mijn renner 2e maar ja als cap ben ik tevreden ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜€๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

kaboutertje

En Hagen kan gewoon weer mee hoor.

jsprunk

92e in de daguitslag, lekker lekker :)
Weer naar 94.8%; als er geen gekke dingen gebeuren in het slotweekend kunnen we nog een virtueel tastbaar bekertje overhouden aan deze ronde.

kaboutertje

Als Poga gaat, dan gaat Bernal toch altijd mee!?

Banaantje

Weer geen Gaudu in de punten grrrr

nasibal

Ook machtig prachtig die verdekte 10e en 11e plek van Dumoulin en Kruijswijk hier ;)

kaboutertje

Hahah ja, en Primoz laat snel nog even tweemaal Ineos voor

Niels22

'@kaboutertje, nee joh gewoon truitje cadeau doen ...

arjenzvob

Hoppa, prima gelopen weer vandaag!
Nibali als captain 6e.. Teuns 3e en winst ploeggenoot is ook lekker. Mooi dat REV en Pogacar nog even vooruit bleven. Met Bernal, Roglic en Thomas nog wat mannen in de top 20 en verder de punten van Sagan en Majka.
Met 253 punten weer 28 plekken gestegen en nu op plek 42.... Wat een weelde. In de forumpoule 8e.

Morgen wordt Roglic m'n captain. Kan prima dalen en ik denk dat morgen de klassementsmannen morgen in de top 20 eindigen. Wellicht een paar vluchters die het overleven.
Verder Bernal, Thomas, Pogacar, Nibali, Evenepoel, Higuita, Majka en Sagan.

kaboutertje

'@Niels
Oh ja is ook zo! We zitten immers in de Grand Tour Carrousel. Vele veranderingen en uiteindelijk staat alles bij elkaar. Toch wel leuk zo

Ajvenema

Nou jongens, wie ga je morgen banken van Fugl, Higuita en Evenepoel? Ik zou zeggen Remco, maar die heeft blijkbaar zn benen terug:)

RemcovanderMaas

Vandaag 249 pntn en gestegen naar 98,5%
Forumpoule nu 23e
Voor morgen maar eens gaan puzzelen, twijfel aan Evenepoel

Punchen of verzuipen

Afgaande op hoe het script zich tot nog toe ontwikkelt: de normaal wat mindere tijdrijders die relatief kort staan in klassement morgen hoog in de daguitslag (bijvoorbeeld een Bernal), zodat Roglic in de klimtijdrit pas definitief zijn slag kan/gaat slaan?

Mooie daguitslag voor mij, bijna top10 van de forumpoule en bijna top35 Scorito overall. Het berekenend-cynisch invullen van dagselectief op basis van anticipatie script gaat steeds beter :-)

nasibal

Morgen is wel interessant.

Je mag verwachten dat het hier tussen de kopmannen zal gaan:

- Bernal, Roglic, Nibali en Pogacar en MAL hebben al een etappeoverwinning op zak (Al heeft Ewan bewezen dat dat niets hoeft te betekenen)
- Valverde en Evenepoel verwacht ik morgen eigenlijk normaalgesproken toch niet, gezien hun eerdere prestaties deze ronde (Al hoeft dat ook weer helemaal niets te zeggen)
- Bardet fietst met poep in de benen. Landa lijkt niet slecht, maar het is iets te 'toevallig' dat vandaag door prachtig ploegenspel Bahrein vandaag hun Tour redt.

Hou ik eigenlijk maar 2 scenario's over voor winst, als ik de denkwijze van Scorito een beetje probeer te doorgronden:

- Thomas pakt morgen weer wat voorsprong op Roglic, waardoor het een retespannende klimtijdrit wordt. Dat wordt het echter sowieso wel, ook als de situatie zo blijft als hij nu is. Daarnaast kan ook het truitje van naam verwisselen zonder dat Thomas wint.

- Pinot en Yates hebben (net als hun ploegen) de aanval niet geschuwd deze ronde. Krijgt รฉรฉn van hun eindelijk loon na werken? Beide ploegen hebben volgens mij ook nog helemaal niets deze ronde, of vergeet ik iets? Pinot heeft hierin zowel de gun-factor als de pech-factor denk ik. Kan dus beide kanten op.

... of zou Quintana nog opeens iets uit de hoge hoed toveren?

edit: Daarbij gaat morgen natuurlijk de bergtrui beslist worden. Het verschil tussen Lopez en Majka is twee punten. Zal laatstgenoemde met de aanval mee mogen?

Laatst gewijzigd
kaboutertje

Kelderman!

Jofferde

Na de gitzwarte dag van gisteren vandaag 258 punten en gestegen naar 98.2%. Nu weer puzzelen voor morgen...

Marsthinaikos

Morgen de dag van Kruijswijk...dalen als de beste

Niels22

'@nasibal, Majka in de vlucht en dan op de laatste klim een alles of niets van MAL mbt berg- en gele trui

Benzardi

"De weg gaat omhoog, maar de weg van Team De Duracelli's gaat steil naar beneden" zei onze vriendelijke Teambaas Benzardi tegen de natte krant.

Gelukkig is het eind inzicht en de bodem ook, want zo kunnen we niet doorgaan.
Sponsor De Duracelli's heeft toch wel wat vragen aan de teambaas,zeker over de keuzes van vandaag, want op het laatst moment toch geen Tom Dumoulin cap maken moet een reden hebben.

Zoals je kan lezen ...........het gaat niet goed en de stemming is slecht bij Team De Duracelli's

Voor de mensen die krasloten hebben, ik had vandaag 78 punten en sta nu op 69,8%

Filipo

Verwacht dat Roglic uiteindelijk het geel gaat pakken. TJV valt in mijn ogen beter bij het publiek als NLse ploeg met de NLse renners dan de robots van Ineos. Als klap op de vuurpijl pakt Thomas het geel morgen, zodat Roglic zaterdag het geel op 1 sec terugpakt

Poeksel

Kruijswijk wordt morgen vooruit gestuurd om druk te zetten op de andere ploegen. Die denken allemaal 'een ander lost het wel op' totdat duidelijk wordt dat de voorsprong wel heel groot wordt. Dan wordt er toch maar flink tempo gemaakt, maar het is te laat: Kruijswijk ("befaamde derde week") pakt 3 minuten op Thomas en co en wint de grand tour met 1 seconde voorsprong op Roglic!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 132 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.