Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 35 ... 153 154
De Condor van Echt

'@Ab vat het heel goed samen, het gaat om je eigen verwachtingen waardoor het al dan niet “een tikkie meh” (dixit @bedankt) wordt. De gemiddelde scorito deelnemer zal dit idd allemaal niet erg opvallen, zoals @kj en @Ab zeggen. Hun samenvatting is wat mij betreft de conclusie van deze discussie. Zeker omdat de top-20’s voor 80% niet zo random zijn, als je er nog eens naar kijkt.
Dus ik ga het niet al te serieus nemen. Met als extra laag in dit spel voor ons: “spot de script blooper”, “ter leeringhe ende vermaeck” - vooral dat laatste 😊.

@reyn, goed idee, lijkt mij dat scorito daar tijd genoeg voor heeft...

Ajvenema

'@Reyn, ja, als je er flink wat budget tegenaan gooit kun je wel wat beters maken van het liveverslag, maar dan maak je er eigenlijk meteen een hoorspel/podcast van. Dan moet je eigenlijk ook een presentator of stemacteur huren, anders wordt je weer volledig uit je vibe gehaald door amateuristisch toneelspel:) Misschien wel de moeite waard als ze zo'n spel als dit nog 10x willen doen, maar dat zal wel niet. Commentaar voor-en achteraf zou ook leuk zijn, maar je loopt wel het risico om het te makkelijk te maken, of je klanten erin te laten stinken. Ik zou het wel geniaal vinden hoor, om er een soort interactief hoorspel van te maken!

Al met al vind ik het helemaal prima. Er zitten idd wat rare dingen tussen, maar die frustratie heb ik dus elke échte ronde ook:) Het was ook wel te verwachten dat deze RVV anders zou gaan lopen dan een klassieker, want het deelnemersveld en de context zijn volledig anders. En maak jullie geen zorgen, D. Martin komt nog wel wat tegen;)

Laatst gewijzigd
Jofferde

Een nieuwe dag, een nieuwe ronde, en nieuwe kansen!

Wat denken jullie dat de script schrijver vandaag met Sam Bennett gaat doen?
Ze hebben hem al 2 x hoog laten eindigen (in tegenstelling tot Groenewegen en Ewan).

Zou het vandaag de dag zijn waarop ze Bennett buiten de top 10 laten vallen?

Laatst gewijzigd
lo squalo dello Stretto

Als ik zie wat ze met Matthews gedaan hebben verwacht ik dat Bennett de uitdager voor het groen gaat worden (althans voorlopig toch). Kristoff of van der Poel staan er ook nog goed voor maar denk dat Bennett gewoon weer hoog eindigt en nog uitloopt op Sagan voor groen. Winst zal wel naar Ewan of Groenewegen gaan, verwacht dat zij 2 ook zeker een ritzege gaan pakken.

-Wielerfan

Deze mannen moeten het doen vandaag:

Caleb Ewan (C)
Sagan
Groenewegen
Matthews
Kristoff
Nizzolo
Alaphilippe
Van der Poel
Teunissen

Succes allemaal vandaag💪

MarvinG

Natuurlijk zitten er wat eigenaardigheden in, zo baalde ik gisteren ook van mijn kopman GvA... die sprint normaal echt wel mee. Maar goed, het is een fictief spel ter vermaak. Dus laten we er vooral niet teveel om stressen haha.

Vandaag mogen deze mannen het doen:

Groenewegen
Sagan
Stuyven
Merlier
Trentin
Kristoff
Vd Poel
Bouhanni
Thomas

-Wielerfan

Dat Bennett heel diep het ravijn in mag vallen in deze grand tour😝. In dit nepspel kan dat wel gezegd worden haha

Platje

Met 4% stijging aan de finish verwacht ik sagan wel top 4 en trentin die mee mag doen met de sprint.. groenewegen en ewan 1 en 2, matthews plekje 5 of 6

Chef83

Wat denken we wat stuyven vandaag voor dag heeft ik denk top 8 zeker of toch maar evenepoel🙃🙃😁😁😁

Ludi

Stuyven? Die gaat de komende 2 dagen lachend rond fietsen en denken aan etappe 6, lijkt me

Jofferde

'@Chef vorig jaar in deze rit werd Stuyven 10e.
Ik verwacht ook wel iets van Nizzolo vandaag

De Condor van Echt

Mijn équipe:
Bennett (c: heeft vorig jaar in de Vuelta laten zien deze finishes uitstekend aan te kunnen, en scripter lijkt niet door oranje bril te kijken)
Groenewegen
Nizzolo
Matthews
IGC
MvdP
Stuyven
REV
Thomas

Jofferde

'@Condor heb je geen Bernal?

Ab Normaal

Ik twijfel nog steeds tussen Bennett of Matthews als captain.
Denk dat Ewan de etappe gaat pakken.

Chef83

Stuyven gaat vandaag revanche nemen van gister .

Chef83

Al zie ik mezgec vandaag ook wel een top 10 plek veroveren die hebben we nog niet gezien en is toch de sprinter van de ploeg .

Jofferde

Voor vandaag:

Bennett (C)
Nizzolo
Cimolai
Sagan
Trentin
Matthews
Stuyven
Bernal
Van der Poel

Erg lang getwijfeld over mijn kopman: Bennett, Matthews of Nizzolo, toch voor Bennett gekozen.

denistel

e zijn net begonnen en de gendt is al als 1e boven in geraardsbergen?beetje vreemd allemaal

hou het vandaag op ewan voor sagan en v avermaet

Sjas Patatje

Tot op heden heb ik nog niet afgeweken van mijn kopmannen die ik voor de rond al had geselecteerd. In rit 1 pakte dit goed uit met Bennett, in rit 2 niet goed met Groenewegen en in rit 3 goed met Van der Poel. Nu had ik weer Groenewegen staan... Een revanche op vorig jaar. Toch op het laatst gewisseld naar Ewan, omdat hij gisteren sterk reed, als ik het live verslag en de uitslag mag geloven.

Ewan (c)
Groenewegen
Bennett
Sagan
Matthews
Cimolai
Van der Poel
Van Avermaet
Philipsen

Matthews in de top 10 toch wel vandaag? Ik mag het hopen... 😁

Joachim

'@ denistel, ja haha dat was per ongeluk al een spoiler denk ik.

denistel

haha ja dacht ik ook al

De Condor van Echt

'@meister Bernal wel inTS, maar niet voor deze rit. Thomas kan 2 puntjes pakken vanwege ak, was mijn redenering.

De Condor van Echt

Ha, twee van de vluchters zijn hetzelfde als in mijn script (Godon en Jans) 🤓

Gladiool

Vandaag zou normaal gesproken voor de finishers zijn die het op moeilijke aankomsten kunnen. In dit veld zou ik zeggen Ewan of Sagan, Bennett misschien 3e. Eigenlijk leek me dit vorige keer al te zwaar voor Groenewegen. Maar goed, niks is wat het lijkt deze Grand Tour :p

denistel

Groenewegen verreweg het meest gekozen als winnaar maar ja op
zo,n aankomst zou ik eerder zeggen Sagan of Ewan

1 2 ... 35 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.