Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 37 ... 153 154
Matthijs603

Ja, achter Sagan en Ewan in beeld ;)

kaboutertje

Ja Matthews voorin!

Ludi

Mooi, komop bling!

Matthijs603

Matthews zal straks nog wel worden gedeklasseerd voor van de lijn wijken.

denistel

mooie top 3 en Ewan ook nog als winnaar vandaag

De Condor van Echt

Mooi! Juiste kopman, Stuyven deed mee en Matthews had eindelijk eens géén pech...

Ludi

Ahh, zouden ze onze top 5 van de vorige pagina hebben gezien! We zitten er goed bij jongens!

Stuyven sprint weer mee, die mag de volgende keren weer in mn teampje starten :)

Gladiool

Het moet gezegd, zowaar een realistische uitslag en een leuker en completer verslag :D. Lijkt erop dat Bennett de sprinter gaat worden die je voor 10 miljoen ook nog mee had moeten nemen.

Matthijs603

Morkov heeft zich wel flink laten uitbollen zeg!

Chef83

Mezgec en stuyven terecht weer top 10 goed gedaan kon ook niet anders he .

nasibal

Dat was dus hoe je Stuyven mee laat sprinten, je moet hem gewoon laten banken!

Ludi

Denk dat jumbo hard overnam,met van aert en teunissen in top 20, maar dat het gewoon toch te zwaar was voor dylan, ookal had hij pole position.

Had roglic opgesteld om de schade van geen Groenewegen te beperken, pakt prima uit zo. Op naar morgen. Dat zal de lastigste te voorspellen dag zijn van de eerste week verwacht ik zo.

Hoeveel vrijheid krijgen de vluchters, wat kan mathieu, matthews, van avermaet, gilbert en welke klassementsmannen plegen een coupe, valverde, nibali? Kopman wordt heel lastig te kiezen. Teuns? Valverde? Nibali? Even nadenken :)

Ludi

'@nasibal: altijd, immer ;)

Hier hetzelfde haha, schade lijkt beperkt zullen we maar zeggen.

Joachim

Pfoe, lastig kiezen voor morgen (L-B-L). Voorlopig vallen Sagan, Benoot, Matthews, Higuita en Nibali ernaast bij mij. Mogelijk rijden die morgen allemaal top 20, maar dat kan ik van de 9 die ik nu gekozen heb ook zeggen.

Platje

Is Mareczko al binnen?

nasibal

'Pierre Latour als backup voor Bardet' verliest vandaag 1:57.

Dit is echt niet ok hoor. Ik vermaak me meer dan prima met deze scorito editie en ik heb geen Latour. Maar vooraf in de beschrijving zetten dat ze hem als backup willen gebruiken en dan in een van de eenvoudigste etappes zonder uitleg 1:57 aan de broek smeren... Dan heb je ook een hoop mensen misleid hoor.

Laatst gewijzigd
Ludi

Kwam op 4 minuten binnen in een leuk groepje ;)

Matthijs603

Ik heb voor morgen ook een luxeprobleem. Er zijn er zo een stuk of 60 met een goede kans op top 10 morgen..

kaboutertje

'@nasibal
Kwam gisteren ook al 4min na Styby over de meet. Leek met die hint een leuke opvuller voor 1 miljoen, heb er mijn vingers gelukkig niet aan gebrand.

nasibal

'@Kaboutertje

Gister kan nog gebeuren. trek het een beetje recht met de waaieretappe en PR en er is niets aan het handje. Voor vandaag is geen enkele reden denkbaar, anders dan pech of ziek. Pech is niet genoemd, dus ik hoop dat het laaste de komende dagen nog naar boven komt. Anders is er gewoon simpelweg zonder na te denken een simulatie afgedraaid voor alle renners buiten de top 20.

Laatst gewijzigd
Jofferde

278 punten vandaag en al mijn opgestelde renners in de punten. Al met al dus tevreden.

Op naar LBL!
Zou Schachmann op het podium komen?

JoostEmpty

Schachmann is mijn kopman morgen. Matthews en Van Avermaet, die zouden kunnen scoren, blijven thuis. Sagan en Van der Poel gaan wel mee, plus wat klassementsmannen en nog enkele aanvallers.

Ludi

Zowel latour als carapaz vielen mij inderdaad ook op.

Gladiool

Ik gooi de meeste van mijn klassementsrenners gewoon erin.

Vala (c)
Bernal
Thomas
Nibali
Pogacar
Roglic
A. Yates

Allemaal mannen die dit werk prima aankunnen. Voor de laatste 2 plekken voor nu VDP en Matthews.
Maar ook de vraag wat Scorito gaat doen met Greg en Sagan (en misschien zelfs Stuyven en Trentin)

danusz1986

Lekker dagje hier. 352 punten!

Nummer 1,2,3,4,9,10,11,12,15 en Ewan captain.

Is er nog een wielerflits poule?

1 2 ... 37 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.