Denk dat jumbo hard overnam,met van aert en teunissen in top 20, maar dat het gewoon toch te zwaar was voor dylan, ookal had hij pole position.
Had roglic opgesteld om de schade van geen Groenewegen te beperken, pakt prima uit zo. Op naar morgen. Dat zal de lastigste te voorspellen dag zijn van de eerste week verwacht ik zo.
Hoeveel vrijheid krijgen de vluchters, wat kan mathieu, matthews, van avermaet, gilbert en welke klassementsmannen plegen een coupe, valverde, nibali? Kopman wordt heel lastig te kiezen. Teuns? Valverde? Nibali? Even nadenken :)
'Pierre Latour als backup voor Bardet' verliest vandaag 1:57.
Dit is echt niet ok hoor. Ik vermaak me meer dan prima met deze scorito editie en ik heb geen Latour. Maar vooraf in de beschrijving zetten dat ze hem als backup willen gebruiken en dan in een van de eenvoudigste etappes zonder uitleg 1:57 aan de broek smeren... Dan heb je ook een hoop mensen misleid hoor.
'@Kaboutertje
Gister kan nog gebeuren. trek het een beetje recht met de waaieretappe en PR en er is niets aan het handje. Voor vandaag is geen enkele reden denkbaar, anders dan pech of ziek. Pech is niet genoemd, dus ik hoop dat het laaste de komende dagen nog naar boven komt. Anders is er gewoon simpelweg zonder na te denken een simulatie afgedraaid voor alle renners buiten de top 20.
Ik gooi de meeste van mijn klassementsrenners gewoon erin.
Vala (c)
Bernal
Thomas
Nibali
Pogacar
Roglic
A. Yates
Allemaal mannen die dit werk prima aankunnen. Voor de laatste 2 plekken voor nu VDP en Matthews.
Maar ook de vraag wat Scorito gaat doen met Greg en Sagan (en misschien zelfs Stuyven en Trentin)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.