Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 39 ... 153 154
Chef83

Dit word voor de ak klappers dat weet de script ook wel
Twijfel cap nog hier
Valverde
Alaphillipe
Schachman
Denk de 2e.

dwightsel

Op dit moment:
Thomas
Roglic
Pogacar
Nibali
Higuita
Matthews
Van Avermaet
Schachmann (C)
Teuns

Enige twijfel om vd Poel of Sagan erin te fietsen...

Reyn

Als dit een etappe zou zijn in een echte ronde, wat overigens onmogelijk is, zouden de AK-mannen elkaar niet laten rijden en proberen zoveel mogelijk energie te sparen voor wat nog komen gaat. Groepje laten rijden voor de overwinning met renners die geen bedreiging vormen voor het eindklassement is dus meer dan waarschijnlijk. Dan kom je inderdaad uit bij renners als Schachmann, Van Avermaet etc. Maar Scorito zou best wel eens een script kunnen hebben dat een stuk meer spektakel biedt. 🙂

Malathion

Ik weet niet of het zo zou gaan. Als Flip in het echt mee zou doen, zou hij bij DQS willen winnen. Vorig jaar is het de AK-mannen slecht bevallen om hem te laten rijden. Zodra er iemand in gang schiet, is het bal. Zelfs Fugl veel voorsprong geven zouden ze niet doen.

Ludi

Tenzij een groepje met semiklimmers en pure aanvallers 10 minuten krijgt en daar dan 2 minuten van over houdt. Denk aan herrada, de marci, de Gendt, g. Martin, wellens, gilbert, konrad, polanc, teuns, schachmann, ciconne, matthews, trentin, van de poel, van avermaet. Jongens die allemaal ver achter staan OF sowieso veel tijd gaan verliezen historisch gezien. Teuns, polanc en ciconne hadden vorig jaar ook de leiders trui na zon eerste bergetappe toch? en had greg 2 jaar geleden niet de leiderstrui toen hij zelf in zo'n aanval ging in de eerste berg etappe?

In het echt zou dit een blufpoker etappe zijn met wat tijdsverschillen op het einde en een kruijswijk, etc, antiheuvelrenners, die wat meer tijd verliezen. Zie dauphine van vorig jaar waar teuns won.

Hier ben ik idd bang dat er een flip/fuglsang gaat winnen en dat daarom veel ak top 20 gaat eindigen.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Ik zie hier eerder Evenepoel winnen dan Alaphilipe. Laatstgenoemde krijgt nog voldoende kansen op een mooie klassering. Van eerstgenoemde zal het toch in het begin moeten komen. Maarja Evenepoel zal denk ik wel eerder een podium rijden dan winst. Beetje zoals van der Poel in RvV.

Treenert

Vanwege tijdsgebrek een aantal etappes alvast vooruit ingevuld. Ik zie nu dat Groenewegen nog niet heeft gewonnen. Hoe dan?

Maar goed, voor vandaag hebben Thomas, REV, Stuyven, GVA, Sagan, Matthews en Trentin de schifting niet overleefd. Ik twijfel nu een beetje over REV. Dit trekt hij toch niet, iemand?

Laatst gewijzigd
Ludi

Groenewegen / jumbo kan historisch gezien geen waaiers rijden in een GT (terwijl ze toch een super ttt en benelux team hebben wtf?) en etappe 4 is echt geen Groenewegen aankomst. Als hij had willen winnen was het etappe 1, toen was hij tweede. Daarom.

Laatst gewijzigd
Treenert

En Rev?

Gladiool

Jumbo heeft idd een prima ttt en benelux team. Alleen ontbreekt het vooral aan goed kunnen positioneren. Groenewegen is daar het lichtend voorbeeld van.

Ajvenema

Nou jongens, ik vind dit een verdomd moeilijke opstelling...
- Fuglsang (c)
- Teuns
- Matthews
- Gilbert
- Nibali

Deze mannen staan 'vast'

Moet ik er nog 4 kiezen van Pogacar, Evenepoel, Thomas, Bernal, Higuita, Roglic, Sagan en MvdP.
Neig momenteel naar Pogacar, evenepoel, Higuita en roglic...

Laatst gewijzigd
JurvSchijndel

Thomas, Pogacar, Higuita, Sagan en Matthews hebben mijn selectie voor vandaag niet gehaald;
Twijfel alleen nog om Pogacar of Thomas erin te krijgen...

Wie dan wel vraag je je af?
- Roglic (eerste slachtoffer in ruil voor Thomas/Poga)
- REV
- Nibali
- Valverde
- Fuglsang
- MVDP
- Schachmann (C)
- GVA
- Teuns

Ceramiche Ariostea

Scorito ziet Luik als een bergetappe. Ik ben benieuwd of ze daar in het script ook rekening mee hebben gehouden maar vooralsnog neig ik toch vooral naar de klimmers uit mijn team en mogen Matthews, Trentin, GVA, Gilbert en Mathieu het morgen gaan uitvechten.

Chef83

Ik zou sagan en vd poel eraf laten en pogacar higuita erin .en ook matthews eraf laten en dan rev of thomas erin .

@ ajvenema

Ajvenema

'@chef: Thanks! Ja, Matthews zou ik eruit laten als ie al veel gescoord had. Nu denk ik, de scripter heeft nog wat moois voor 'm in petto, en z'n klimvorm is uitstekend...

Chef83

Morgen mogen renners als sagan ,avermaet ,stuyven,vdpoel,mattews ,weer de wei in voor mij 😎

Platje

Vd Poel is mijn grootste twijfel.. hij eruit of 1 van de volgende: Thomas/Bernal/Higuita/Pogacar.. REV krijgt wel een plekje vandaag

Ludi

Als we nou een interview met matje hadden gehad, gisteren na de finish, was het allemaal een stuk makkelijker. Ik denk dat hij in beoaalde scenario's best top 20 kan rijden, anders win je AGR niet. Maar ik denk in veel ook niet, zeker als ie een dagje snippert.

Maarja, thomas zijn enige LBL was ook geen succes en matthews vertrouw ik ook niet helemaal. Misschien bennett voor zijn trui en als flip geel pakt. Lastig.

De eerste 6 zijn zeker, teuns (c) en x5 ak die dit kunnen. Rest is even puzzelen. Gilbert wordt genoemd, dus durf ik niet te banken. Kruijswijk en kelderman (en bernal) mogen in ieder geval even zitten, die mogen volgende week lekker klimmen als het wat minder op en af gaat.

hartstikkebedankt

Lijkt me niet dat ze Van der Poel vandaag, morgen en overmorgen hoog laten eindigen. De komende twee dagen zijn perfect(er) voor hem. Tussen AGR en LBL zit nog wel behoorlijk veel verschil qua zwaarte van het profiel.

Vandaag een sterke kopgroep met Rui Costa, Calmejane, De la Parte, Bilbao, Dennis en Gorka Izagirre.

Laatst gewijzigd
Jofferde

8 renners zijn zeker, voor de laatste wordt het Thomas of Matthews...
Werkelijk geen idee

Jori

Eerste echte etappe waar er luxe keuzes zijn :)

Ik ga er ook vanuit dat Mathieu al iets teveel heeft gescoord in verhouding in de eerste 4 ritten. Grappig hoe dit compleet invers is aan de normale: Hoe beter een renner het doet, hoe meer je hem ook buiten zijn comfortzone gaat opstellen. Als hij geloofde in de WP, dan zou dit hem eigenlijk nog beter moeten passen.

Mijn probleem is Alaphilippe en hij zit niet eens in mijn team: Als hij wint, heeft hij ook wel gele trui. Dan levert opeens Bennett 26 punten op (10 ritzege, 8 gele trui, 8 groene trui). Wie van je origineel beoogde renners kan dat toppen? zeker 5 a 6, maar alle 9 lijkt me stug. Enkel gele trui is ook 16 punten, nog steeds aanlokkelijk. Maar wie gooi je eruit?
Iedereen heeft wel Teuns, Nibali, Schachmann, Fuglsang, Evenepoel, Alaphilippe erin staan als je ze hebt, maar wie erachter?

Thomas en Bernal krijgen ws extra via AK en JK (thomas 2e, Bernal 5e + 1e jk), die wil je er eigenlijk ook wel in laten.
Pogacar liet zien dit werk uitstekend te kunnen in UAE met een langere beklimming en juist het kortere werk op de hatta dam. En natuurlijk geweldige resultaten in de Vuelta op de muurtjes. Maar weet Scorito dit ook of focussen zij zich enkel op Formolo? Higuita is in mijn ogen toekomstig winnaar LBL met zijn kwaliteiten, maar zelfde vraag hier: Weet scorito dit ook en laten ze hem nu al topuitslag rijden? Zover met de pech ben je geneigd te zeggen dat hij nu wel een meevaller zou hebben. Matthews verwacht ik ook wel wat van, puur omdat hij nog steeds de tussensprints doet. Dan moet hij in etappes gaan scoren waar Sagan dat niet doet. Dan is LBL niet zo'n vergaande gok om hem te verwachten. Sagan om die reden dus ook eigenlijk buiten mijn selectie LBL. Roglic is ook perfect met zijn punch voor dit werk, als je zag hoe hij eerder tekeer ging en ook in de Vuelta op de meer punchy aankomsten.

Al met al zijn dus 11 renners zeker van een plekje in mijn selectie. Dat is dan ook direct een beetje waar de schoen wringt. Voorlopig laat ik Bernal (3e nog in bijv. Lombardije) en Pogacar erbuiten, eigenlijk bizar :p

Laatst gewijzigd
danusz1986

Lastig kiezen de kopman zonder Schachmann en Fugelsang in mijn team. Zit nu tussen Alaphillipe en Valverde te twijfelen. Vooralsnog heb ik Alaphillipe.

Jori

1. Fuglsang
2. Alaphlippe
3. valverde
4. Schachmann
5. Formolo
6. Matthews
7. Teuns
8. Nibali
9. S./A. Yates
10. Gaudu/Pinot
11. Roglic
12. Thomas/Bernal
13. Evenepoel
14. Higuita
15. Bardet/Latour
16. GvA
17. Pogacar
18. Landa
19. Quintana
20. D. Martin

en dan missen er nog zoveel namen

La Primavera

Je gaat bijna denken dat er wel een massale valpartij MOET plaatsvinden om het aantal kanshebbers wat kleiner te maken.

hartstikkebedankt

UIteindelijk gekozen voor

Schachmann (c)
Teuns
Evenepoel
Nibali
Thomas
Roglic
Pinot
Pogacar
Matthews

1 2 ... 39 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.