Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 60 ... 153 154
Matthijs603

'@nasibal: flauw en in mijn optiek onterecht om te doen alsof ik je verhaal niet goed las. Eerder gaf ik juist aan tot op zekere hoogte de punten rondom het script wel te begrijpen. Maar bij Kragh niet volledig, en nog steeds niet. Zo bizar is etappe 7 nu ook weer niet. Natuurlijk zou Matthews een nog betere optie zijn geweest voor Sunweb, maar een ontsnapping is niet altijd een kwestie van 'meesturen'. Ook in het echt zou het best kunnen dat Sunweb dan wel Kragh en Benoot, en niet Matthews mee heeft.

Dat Kragh vervolgens de sterkste van die groep kan zijn is ook best mogelijk, maar daar lees ik ook net wat minder kritiek op.

De protocollen van Sunweb: ok, dat klopt. Dat er helemaal niet op Kelderman lijkt te zijn gewacht vind ik ook vreemd en zo zaten er ook bij andere ploegen wat gekke dingen in het script, die o.a. jij er terecht hebt uitgehaald. Maar Kraghs eigen verleden in grote rondes vind ik niet extreem relevant. Hij is nog best jong, had vorig jaar een wat minder jaar en kan nu prima wat tredes zijn gestegen binnen de interne protocollen, zeker na een sterk voorjaar. En wat ik ook al zei over de Vuelta van 2019: daar reden Arndt en Tusveld in dit soort etappes ook gewoon voor eigen kans in kopgroepen mee, ondanks kopman Kelderman. En de Tour van 2017 heb ik niet volledig kunnen kijken, maar gezien de bollen van Barguil lijkt me toch ook niet dat toen de hele ploeg iedere dag volledig in dienst van de groene trui van Matthews reed?

Imbatido

Deze rit zal wel voor Groenewegen zijn. Bennett ketting eraf in de laatste vijf kilometer, die heeft al genoeg gescoord.

Laatst gewijzigd
Treenert

Aahaahh, Bennett voorspelt een valpartij?: "Hopelijk valt vandaag alles op z’n plek.”

Ludi

Nee joh, is gewoon een vrije vertaling van "hopefully today everything will come together", wat meer hint naar dat de kopgroep weer wordt gepakt. ;)

Zadelpen

Nou..... kom maar op met de valpartij....

Sjonge Jonge

Ah, vd Poel gaat mee sprinten?

Ludi

Vdpoel schuift zn surfplank eronder en legt ze er allemaal op, let maar op

nasibal

Aii, Valpartij!!

hartstikkebedankt

Je verwacht het niet he die valpartij

dvansteenis

Daar is de valpartij al hahahaha

Ludi

Ik wilde nog matthews of kristoff kopman maken, dacht wel dat ze bennett achter een valpartij zouden laten zitten. Even de schade bekijken.

Treenert

Bouhanni, NEEEEEE

hartstikkebedankt

Nou prima Sagan zit er nog lekker bij

Laatst gewijzigd
kaboutertje

Ja hoor Bouhanni disq, had ik moeten weten...

Imbatido

Lol, Bouhanni gediskwalificeerd XD

Ludi

Sagan en bennett gewoon top 10, lol.

Bouhanni natuurlijk dsq, daarom heb ik em niet meegenomen natuurlijk 8)

Gewoon naar chef luisteren jongens, hij zei t nog hahaha

rev

Had allemaal erger gekund ,vind het een milde valpartij, magere 227 punten oa verkeerde kopman keuze en demare op de bank gelaten

Zadelpen

Mwahahahaha! 😂😂😂😂

Jofferde

Vandaag 188 punten.
Bennett was mijn captain en wordt slechts 9e.
Ik snap dat hij ze niet allemaal kan winnen, maar een 3e plek was logischer geweest dan een 9e plek

nasibal

Wacht ff:

Eerst zat Bennet wat ver van achter. Toen was er een valpartij. Toen werd Kristoff genoemd bij de namen die goed van voren zaten, Bennet ontbreekt daar. Eindstand: Kristoff wordt 10e, achter Bennet.

Achteruit gesprint?

La Primavera

'@DerMeister Bennett zat nog wat ver van achter toen de valpartij gebeurde. Er is echt helemaal niks raars aan dat Bennett dan geen podium rijdt.

hartstikkebedankt

Ja Sagan werd ook niet vooraan gemeld nasi

nasibal

Ja Sagan werd ook niet vooraan gemeld nasi

Nee Sagan staat wel bij de namen:

Goed vooraan zitten: Bonifazio, Démare, Ewan, Groenewegen, Kristoff, Mareczko, Matthews, Sagan en Viviani.

Eigenlijk alleen Bennet en Nizzolo ontbreken. 500 meter vóór de valpartij is Morkov naargeestig opzoek naar Bennet. Zat vermoedelijk verstopt in het wiel van de grote Noor dan denk ik.

Laatst gewijzigd
Sjas Patatje

TOP scenario! Bijna al mijn sprinters pakken punten (captain Groenewegen, Ewan, Sagan, Matthews, Bennett, Cimolai), met uitzondering van Philipsen.

Tot dusver 1739 punten, content mee. Hopelijk gaan mijn AK mannen nu ook vlammen, want daar kan het nog alle kanten op....

Chef83

'@ kj 👁👁👁👁👀👀👀👀👀😁😁😁😁😁

1 2 ... 60 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.