Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 61 ... 153 154
Zadelpen

Mezgec draait ook een lekkere grand tour,

JimKro

Nou zeg, het zit niet mee vandaag. Diskwalificatie én m’n kopman gehinderd x)

Ludi

Sagan stond er eerst echt niet bij, klopt. Ach, prima zo joh.

Grote vraag voor morgen. Teuns of geen teuns. Had em eerst wel ipv kelderman. Mja.. Higuita en kelderman kunnen gezien hun achterstand nu ook vanuit een kopgroep.... yikes

De Condor van Echt

De dsq die je wist dat zou komen.
Maar pffff wat een uitslag... Een schamele 170 punten, jemig wat een drama. En door die “hint” van de regen heb ik DG van het kopmanschap afgehaald om risico’s te spreiden. Werkte precies verkeerd om...
Ach ja, dat is koers. Wat ben ik blij dat de bergetappes komen zeg!

Ludi

'@condor: morgen kopman en startende 9 kiezen is voor mij veel moeilijker dan de afgelopen dagen..

Sjas Patatje

Wie heeft er na morgen de gele trui? Kan GVA boven zichzelf uitstijgen? Of Van der Poel? Of toch gewoon Flipje of één van de favorieten voor het eindklassement?

yannick14

Dreamteam voor morgen:
Pinot (C)
Thomas
Nibali
Pogacar
Higuita
Evenepoel
Roglic
Quintana
Van Avermaet

Chef83

Morgen verwacht ik heel veel van kelderman die is warm gedraaid en pakt de nederlandse bergrit 🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱

Platje

Er staat 'er zou zomaar een NLer als eerste boven kunnen komen' en gezien de andere hints en uitslagen gaat er geen NLer winnen 😉

hartstikkebedankt

Eerste week was ingecalculeerd verlies met een magere sprintersequipe. Morgen:

Bernal (c)
Thomas
Roglic
Dumoulin
Pinot
Pogacar
Nibali
Evenepoel
Higuita

Ragnar Lolbroek

Kopman gehinderd nadat de Bouhanni de bokshandschoenen weer heeft aangetrokken. Na 3 mindere dagen zakken we van 95% naar 85%. Net een echte ronde dus. Voor morgen Kruiswijck kopman. Hopelijk maakt hij het in de fictieve koers wel af op Alpe d'Huez.

Matthijs603

Ik heb eigenlijk 10 man die wat zouden moeten kunnen bergen. Dat is incl. Alaphilippe en Schachmann. In eerste instantie had ik Schachmann er morgen uit willen laten, maar gezien de posities van deze twee in het klassement en de tweede plek van Schachmann in het bergklassement, ga ik toch voor de Duister. Verder Bernal (c), Pogacar, Evenepoel, Higuita als 4 jonge honden + Valverde (al verwacht ik daar morgen nog niet heel veel van), Nibali, Roglic en Adam Yates (die met Schachmann mee de ontsnapping in mag; Haig let wel op zijn broertje).

wesley1983

'@Matthijs 603: Je zou toch eerder Majka in de aanval verwachten dan Schachmann he, maar You never know!

Treenert

'@Chef: heet jij misschien Kelderman van achternaam? En probeer jij nou de hele week al jouw enige kans ooit op een zege op de Alpe te hypen?

Wat mij betreft is Kruijswijk op dit moment de enige Hollander die er aanspraak op mag maken c.q. verdiend.

Valvuillerdemoz

Wie zei er dat Bonifazio vandaag waarschijnlijk uit zou vallen?! Gisteren op ruim 20 minuten als allerlaatste gefinished. Ik dacht nog misschien heeft ie uitgerust voor vandaag, maar laat ik toch maar voor de zekerheid hem eruit zetten met zijn 0 punten tot nu toe en voor de zekere punten van Schachmann gaan. En ja hoor, Niccolo wordt keurig zesde vandaag!
Ik luister nooit meer naar je!!

Laatst gewijzigd
Wellens Nietens

Als Schachmann niet in de vlucht zit zal 'ie weinig punten voor het bergklassement opleveren met al die HCs onderweg. Ik neem 'm zelf wel mee als enige echte vlucht-kandidaat, vooral vanwege punten voor de groene trui van Sagan. Verder vooral klassementsmannen (als je Higuita en Fuglsang daartoe rekent) - dit is een kopie van die etappe van Kruijswijk en die was toen ook voor de AKs. Laat Teuns daarmee op de bank, da's wel een beetje spannend. Morgen wellicht Fuglsang in het geel?

Ludi

Morgen

Bernal
Thomas
Roglic
Pogacar
Nibali
Kruijswijk
Valverde
Higuita
Teuns/Kelderman

Wordt klepperen! Bernal kopman? Hm, eigenlijk wil ik gezien de finish een nog iets punchachtigere kopman zoals thomas, maar bernal lijkt me zekerder top 5, lastig.

Sjonge Jonge

Morgen mag de klimequipe de gecalculeerde achterstand goed gaan maken:
Bernal
Thomas
Roglic
Pogacar
Nibali
Quintana
Valverde
A Yates
Higuita

Benzardi

Het zal mij niets verbazen dat morgen Tom Dumoulin wint :-)

Ik ga morgen voor deze deugnietjes.

Bernal
Evenepoel
Roglic
Pogacar
Dumoulin
Fuglsang
Alaphilippe
Higuita
Pinot

Chef83

'@ treenert ik ben wilco zelf .ik heb het hele jaar getraind voor deze rit en zal m pakken ook .

Come onnnnnnnn

Jori

Ik pas. Als het hele script draait op uitschieters en die vervolgens weer kunstmatig te corrigeren met random shit als Bouhanni die van een lijn afwijkt, om maar andere sprinters te corrigeren die initieel te goed zijn gestart, dan wil ik niet weten wat voor ongein ze in de bergen doen. Stond me al tegen, feit dat ze in etappe 7 nog complete onzin van stal halen en vervolgens weer doorgaan met de trend die me al tegen stond van de eerste paar etappes, dan geef ik het gewoon op.

NCK17

1. A. Yates (c)
2. Dumoulin
3. Thomas
4. Pogacar
5. Oomen
6. Schachmann
7. Kruijswijk
8. Carthy
9. Roglic
Adam Yates maakt wat mij betreft een grote kans om vanuit de vlucht de dagzege en de bollentrui te pakken. Hij is op papier de beste klimmer die al op grote achterstand staat. Schachmann en Oomen verwacht ik ook in de vlucht, en ik hoop dat Carthy toestemming krijgt van EF om mee te gaan in een vlucht.

Sjas Patatje

Ik zie op papier mooie teams voorbij komen voor morgen! Hebben jullie het laten liggen tot dusver of niet? Ik heb "slechts" 6 AK mannen, met daarbij een Higuita, Gaudu, Benoot en/of Schachmann. Alhoewel ik ook mensen zie die een Bernal of Thomas missen, dat scheelt ook behoorlijk in budget.

jozsef

Voor morgen moeten deze jongens het voor me doen:
Bernal (C)
Thomas
Roglic
Pogacar
Nibali
Quintana
Evenepoel
A Yates
Higuita

Platje

Heb zelf Bernal, Thomas, Roglic, Pogacar, Nibali, Valverde aangevuld met Higuita (als beste EF gewoon klassementsman denk ik) Schachmann, Teuns, Majka en REV. Sta net boven de 95%.
Verwacht morgen geen Kruijswijk of Dumoulin, zitten nog tekort. Verwacht zelf Oomen of Poels morgen in de kopgroep

1 2 ... 61 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.