Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 64 ... 153 154
nasibal

Ah Jack Haig is tegenwoordig een Fransman! Topscript, goede controle ook!

.. Of had er een fransman moeten aanvallen maar passen ze stiekem ondertussen het script aan wat al die tijd in de kluis lag?

Laatst gewijzigd
Ludi

Zel wel "zjaak haaque" zijn, niet te verwarren met "djek heek" nasi ;)

nasibal

Ah natuurlijk, stom van mij!

Cerebral36

Wat een fantastisch resultaat!!! Na 31 jaar wint er weer een Nederlander als Gerard Thomas als eerste de streep passeert !!!!

Ludi

Ah, de broer van thomas dekker? Of werkt dat niet zo?

Ik verwacht eerder evert bernal, die broer van jodi!

Que si? Que non?

nasibal

'@Cerebral36

Vergeet Maikel Landje niet op plek 2!

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Zou pas echt verrassend zijn als er een Chinees won, maar met Ti Bo Pi No maken ze toch een serieuze kans!!!

Gladiool

Jacques Hégue

nasibal

De Koreaan Vin Tzen Tzo Ni Ba Lee krijgt wat mij betreft ook wel 3 stellen vandaag.

hartstikkebedankt

En Ta Dae Pog-A-Car?

De Condor van Echt

'@nasibal en @cerebral: 😂😂

Julius9K

'@kj

Wat Adam Yates betreft, bekijk gerust volgende overwinningen nog eens van het afgelopen jaar:

https://www.procyclingstats.com/race/uae-tour/2020/stage-3/today/profiles

https://www.procyclingstats.com/race/tour-of-croatia/2019/stage-5/today/profiles

https://www.procyclingstats.com/race/volta-a-catalunya/2019/stage-3/today/profiles

Zijn ritzege in Ronde van Catalonië boekte hij op Vallter 2000, met de finish op een hoogte van 2148 meter. Deze werd bereikt na 11,4 kilometer klimmen aan een gemiddeld stijgingspercentage van 7,7%. Ik neem aan dat deze cijfers wel voldoen aan jouw interpretatie van 'een serieus hoge bergaankomst'. Ook leuk om eens te kijken wie toen tweede werd.

Cerebral36

Weet wel dat ik nog nooit zo gelachen heb op welke ronde dag dan ook hahaha :)

Lassayd

Diskwalificatie Bouhanni gisteren. Die zag ik niet aankomen ;) beetje makkelijk

DvH6

Wegens spektakel al vanaf 15:00 live, dus dat zal wel geen enorme vlucht worden..

Ajvenema

Het enige wat we weten is dat er géén mitchelton scott mee is🤓

Cerebral36

Deze kopgroep moet even geen stand houden :) Toch die gekke Kelderman erbij. En nog een paar die voor mij zeer ongunstig zouden zijn...

De Condor van Echt

Even tellen... van de kopgroep had ik er 1,2,3,... euh 6 goed 🤓. En mijn kopman gelukkig mee!

Cerebral36

Helemaal niemand uit de kopgroep mee. Maar ja GvA zit ook mee met zijn gele trui haha.
Edit: Lijkt me toch niet dat ze een groep met de nrs 1 en 4 uit het AK ver weg laten rijden.

Laatst gewijzigd
nasibal

Fuglsang niet opgesteld vandaag omdat hij in het echt nooit met de kopgroep mee zou springen met een 4e plek in het AK. Had het kunnen weten..

Oh, en ik vreet m'n nichtje live op als Kelderman iedereen uit deze kopgroep er op legt.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Het zou me echt verbazen als iemand uit deze kopgroep genoeg heeft aan die 3 minuten:)

Matthijs603

Top, Schachmann lijkt inderdaad voor de bollen te gaan. Dat betekent lekker veel etappes in de aanval!

Sjas Patatje

GVA .... What the f*ck?! Ik heb hem niet opgesteld vandaag. Wat een baas als hij de gele trui houdt.
De kopgroep houdt vermoedelijk geen stand, gezien Fuglsang er ook bij zit.

Matthijs603

Van Avermaet is hier niet zo vreemd toch? Dit deed hij een paar jaar geleden precies zo. Maar met deze namen in de kopgroep en de beperkte voorsprong, lijkt me niet dat hij het gaat redden.

nasibal

Top, Schachmann lijkt inderdaad voor de bollen te gaan. Dat betekent lekker veel etappes in de aanval!

Mooi ook, volgens Scorito uit notabene de vb voor het bergklassement: Majka is één van de twee mannen die in de bergen aan de bak mag.

Schachmann is duidelijk de tweede. Buchmann zal deze keer dus wel als waterdrager mee zijn. Mooi om te zien die afwisseling binnen die ploeg. Bennet had gewoon kunnen blijven, dan had Sagan ongetwijfeld deze hele Grand Tour voor hem geknecht :D

Laatst gewijzigd
1 2 ... 64 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.