Ik zie Wout van Aert hier weinig langs komen in de teams, hebben jullie hem niet in je teamselectie of verwachten jullie echt dat hij het rustig aan gaat doen? Ik ga er toch vanuit dat hij wel top10 moet kunnen rijden.
Vandaag zijn dit ze bij mij:
Evenepoel (C)
Bernal
Thomas
Pogacar
Nibali
Kruijswijk
Alaphilippe
van Aert
Schachmann
Ik ga vandaag voor:
Dennis (c)
Roglic
Thomas
Nibali
Evenepoel
Pogacar
Kragh
Sagan
Bennett
O.a. Teuns, Bernal en Matthews blijven op de bank. Sagan en Bennett voor de sprokkelpunten icm met Majka en eigen punten (Sagan) en wellicht dat REV wit en in het meest positieve geval geel pakt (Bennett). Uiteraard getwijfeld of Bernal niet de betere optie was als Thomas geel pakt en hij wellicht zelf de beste jongere wordt, maar ik schat in dat die kans bij Bennett groter is. In ieder geval grotere kans op wit voor REV.
Edit: Bernal rijdt een vergelijkbare tijdrit wel goed: https://www.procyclingstats.com/race/paris-nice/2019/stage-5
en https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-suisse/2019/stage-8
Brengt me toch weer aan het twijfelen.
Overigens wacht ik nog steeds op het moment dat de inval bij Astana komt en ze eruit gescript worden.
Evenepoel zou in ieder geval het wit moeten pakken. Als hij dat niet doet is het sowieso voor mij gunstig met kopman roglic en thomas. Als hij buitengewoon goed is en wint en alle truien pakt, dan beperk ik de schade met bennett.
Bernal boven sagan aangezien het mij het logischt lijkt als thomas geel pakt en ik denk dat bernal best een uitschieter naar plek 15 kan hebben.
Pogacar sowieso meegenomen, als je een nationale itt wint voor tratnik en mohoric ben je een topper, zeker met goede itts vorig jaar de rest van het jaar.
Uhh, hebben ze de tekst van julius nou echt gekopieerd naar het verslag?
[Quote]Het grote vraagteken voor morgen is Rohan Dennis. Op het WK heeft hij ons allen laten zien dat hij nog steeds ’s werelds beste tijdrijder is. Helaas is de vraag of hij ook een tijdrit kan winnen die niet wordt afgewerkt op zijn geliefde BMC-fiets. Zowel op de Australische kampioenschappen als in de Ronde van Algarve werd de wereldkampioen tijdrijden ‘maar’ tweede op zijn nieuw rijtuig van Pinarello. [/quote]
Sloddies kampten met een lichte vormcrisis voor de rustdag. Het gokken op Higuita op de Alp kwam duur te staan. Voortaan toch maar de eerste echte bergrit op een AK-favoriet inzetten.
Vandaag Roglic (c), Thomas, Kruiswijk, Pogacar, REV, Fuglsang, SKA, Schachmann en Sagan.
Bernal op het bankje net als Bennett. Toch gegokt op Fugl, die vorig jaar in de Tour 12e werd en het geel geeft hem veel moraal (hoop ik een beetje tegen beter weten in).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.