Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 73 ... 153 154
-Wielerfan

Laatste twijfel voor vandaag:

Teuns, Pinot of Bernal..?

Nopper

Ik zie Wout van Aert hier weinig langs komen in de teams, hebben jullie hem niet in je teamselectie of verwachten jullie echt dat hij het rustig aan gaat doen? Ik ga er toch vanuit dat hij wel top10 moet kunnen rijden.

Vandaag zijn dit ze bij mij:
Evenepoel (C)
Bernal
Thomas
Pogacar
Nibali
Kruijswijk
Alaphilippe
van Aert
Schachmann

Laatst gewijzigd
Platje

Kijk maar naar het verhaaltje over Van Aert.. die doet rustig aan

Edit: het staat zelfs in de vbs
Voor Wout van Aert eindigde hier de Tour, nadat hij zwaar ten val kwam. De Belg gaf al aan het dit jaar rustig aan te willen doen.

Laatst gewijzigd
Nopper

Ja maar die verhaaltjes kloppen wel vaker niet helemaal

arjenzvob

Ik ga vandaag voor:

Dennis (c)
Roglic
Thomas
Nibali
Evenepoel
Pogacar
Kragh
Sagan
Bennett

O.a. Teuns, Bernal en Matthews blijven op de bank. Sagan en Bennett voor de sprokkelpunten icm met Majka en eigen punten (Sagan) en wellicht dat REV wit en in het meest positieve geval geel pakt (Bennett). Uiteraard getwijfeld of Bernal niet de betere optie was als Thomas geel pakt en hij wellicht zelf de beste jongere wordt, maar ik schat in dat die kans bij Bennett groter is. In ieder geval grotere kans op wit voor REV.

Edit: Bernal rijdt een vergelijkbare tijdrit wel goed: https://www.procyclingstats.com/race/paris-nice/2019/stage-5
en https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-suisse/2019/stage-8
Brengt me toch weer aan het twijfelen.

Overigens wacht ik nog steeds op het moment dat de inval bij Astana komt en ze eruit gescript worden.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@dermeister: Valverde kan dit wel, was ook 14e in de originele rit. Is denk ik voor het scipt ook wel leuk als ie nog ff mee blijft doen.

@wielerfan: Altijd Pinot dan!

Platje

Zit naar de klassementen te kijken: maakt REV die 17 seconden achterstand op Thomas goed? Ik betwijfel het..

jlmr1990

Snap sowieso niet waarom zóveel mensen Evenepoel boven Roglic verkiezen, maar ik zie vast iets over het hoofd😛

Platje

Ik kijk naar de ITT's (van de grote 3 rondes) van de afgelopen 3 jaren te kijken en dan heeft Thomas alleen maar top 3 gereden.. makkelijke keuze

-Wielerfan

Ik kom er net achter dat Bernal dit jaar in het nationaal kampioenschap tijdrijden van Colombia achter, jawel QUINTANA eindigde! (redelijk vergelijkbare rit met vandaag)

Dan ga je het in dit deelnemersveld toch echt niet redden om in de top 20 te komen lijkt me haha😜.

Kaassoufflé

Wie zouden jullie kiezen voor mijn laatste plekje: Kelderman, Bernal of Pogacar?

Denk dat Kelderman het snelst is, maar zijn laatste goede resultaat in een tijdrit was nog voor zijn blessure...

-Wielerfan

Dit gaat het worden na veel puzzelwerk:

Roglic (C)
Küng
Alaphilippe
Kelderman
Schachmann
De Gendt
Pinot
Pogacar
Sagan ( voor de teampunten )

Ik heb zin in het verslag!
Succes allemaal 💪

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

*

Laatst gewijzigd
denistel

ik ga voor

DENNIS-BERNAL-POGACAR-EVENEPOEL-DUMOULIN-ALAPHILIPPE-FUGLSANG
V AERT EN KRAGH ANDERSEN.

Wellens Nietens

Team:
Evenepoel (C)
Roglic
Thomas
Nibali
Dennis
Fuglsang
Schachmann
Sagan
Bennett

Bank o.a. Bernal, Pogacar, Teuns, Matthews. Had eigenlijk Teuns wel willen opstellen maar ben bang dat 'ie het rustig aan doet en buiten de punten rijdt.

Imbatido

Van Aert maar op de bank gezet. Tot nu toe geen uitslag gereden en volgens de voorbeschouwing wil hij het vandaag rustig aan gaan doen. Dan moeten we daar maar op vertrouwen.

Platje

Evenepoel 3 sterren voor tijdrijden tegenover 5 van Roglic en Thomas.. Ik gok ee niet op voor die eventueel paar extra puntjes

hartstikkebedankt

32 procent heeft Van der Poel opgesteld, hm oke

Toch (c) gewisseld van Evenepoel naar Roglic

Ludi

Evenepoel zou in ieder geval het wit moeten pakken. Als hij dat niet doet is het sowieso voor mij gunstig met kopman roglic en thomas. Als hij buitengewoon goed is en wint en alle truien pakt, dan beperk ik de schade met bennett.

Bernal boven sagan aangezien het mij het logischt lijkt als thomas geel pakt en ik denk dat bernal best een uitschieter naar plek 15 kan hebben.

Pogacar sowieso meegenomen, als je een nationale itt wint voor tratnik en mohoric ben je een topper, zeker met goede itts vorig jaar de rest van het jaar.

hartstikkebedankt

Voor het eerste deel lijkt het me uitkijken naar de tijd van Campenaerts die als 21e van start gaat. Daarna De Gendt die 122e staat, en dan Oliveira, Küng en Asgreen.

Laatst gewijzigd
Ludi

Uhh, hebben ze de tekst van julius nou echt gekopieerd naar het verslag?

[Quote]Het grote vraagteken voor morgen is Rohan Dennis. Op het WK heeft hij ons allen laten zien dat hij nog steeds ’s werelds beste tijdrijder is. Helaas is de vraag of hij ook een tijdrit kan winnen die niet wordt afgewerkt op zijn geliefde BMC-fiets. Zowel op de Australische kampioenschappen als in de Ronde van Algarve werd de wereldkampioen tijdrijden ‘maar’ tweede op zijn nieuw rijtuig van Pinarello. [/quote]

Laatst gewijzigd
Sloddies

Sloddies kampten met een lichte vormcrisis voor de rustdag. Het gokken op Higuita op de Alp kwam duur te staan. Voortaan toch maar de eerste echte bergrit op een AK-favoriet inzetten.
Vandaag Roglic (c), Thomas, Kruiswijk, Pogacar, REV, Fuglsang, SKA, Schachmann en Sagan.

Bernal op het bankje net als Bennett. Toch gegokt op Fugl, die vorig jaar in de Tour 12e werd en het geel geeft hem veel moraal (hoop ik een beetje tegen beter weten in).

hartstikkebedankt

Echt heel schandelijk tenzij Julius bij Scorito werkt :p

Jammer dat ze niet net als in de realiteit twee kolommen hebben met de tussentijden en eindtijden

Treenert

En ik maar denken dat iemand de uitslagen enkele weken geleden heeft bedacht en dat een 2e persoon er vervolgens commentaar bij leverde maar dat iig alles al op de plank lag. NIET dus …………………?????????

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

Ik vind het ook spijtig om te lezen dat er inhoudelijk nog zaken veranderen.

1 2 ... 73 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.