Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 81 ... 153 154
RemcovanderMaas

Voorbeschouwingen zijn elke dag een genot om te lezen!
Erg vermakelijk!

Laatst gewijzigd
Risje89

Ook ik vind het altijd vermakelijk kost Julius (en Condor!).

Het team van vandaag:
E. Bernal
P. Roglic
G. Thomas
T. Pogacar
R. Evenepoel
S. Kruijswijk
A. Valverde
S. Higuita

Nog 1 plekje over voor Sagan, Schachman of Teuns.
Ik neig naar Schachman voor de team/truipuntjes + kansje op top 20, maar ik heb zo'n gevoel dat Teuns gaat vliegen vandaag.

En wie wordt er kaptein van dit schip?
Bernal lijkt me zeker voor top 5, dus de veiligste keus.

Laatst gewijzigd
Platje

Aangezien scorito meeleest: wat is er met G. Martin aan de hand? Vorig jaar 12e in het AK en nu al op meer dan een half uur achterstand

Jofferde

'@Risje 89 is Sagan niet de betere optie? Volgens mij kan Schachmann wel een paar plekken verliezen in het bergklassement van vandaag, waardoor Sagan de meest zekere punten heeft...

Punchen of verzuipen

Gisteren weer een prima dag en gestegen naar 96%

Voor vandaag mogen mijn klassementsmannen het proberen, aangevuld met Higuita en Teuns:
Bernal
Thomas
Roglic
Pinot
Pogacar
Nibali
Evenepoel
Higuita
Teuns

Daarmee houd ik Schachmann op de bank. Na zijn valpartij gisteren zie ik die vandaag sowieso niet uit een aanval zelf punten halen. Voor truipunten is hij natuurlijk wel interessant. Toch gok ik op Higuita en Teuns, zij zijn beide het type renner dat uit een vlucht(je) met sterke benen kan winnen. Bovendien werd gisteren nog even benadrukt dat Teuns zich duidelijk spaart. Ik offer dus graag truipunten Schachmann op voor een eventuele overwinnen van Teuns en Higuita.

Risje89

Ik ga op m'n gevoel af (meestal de verkeerde keus) en neem een gokje met Teuns en Higuita. De zekere punten van Sagan laten we op de bank. Zoals Van Gaal ooit zei: 'The death or the gladioli'.

Jofferde

'@Risje ofzoals een ander groot legende ooit zei: 'de aanval is de beste verdediging' :)

Ajvenema

Ik snap dat niet gaan voor een paar lullige truipuntjes wel, maar vandaag is toch niks voor Teuns?
Hoe dan ook, ik zou niet weten hoe ik hem erin krijg met
Bernal, Thomas, Roglic, Kruijswijk, Pogacar, Evenepoel, Nibali en Higuita in de basis...
Het beste wat ik kan bedenken is dat Evenepoel eruit gaat.

Dat perscentrum is nog niet online toch?

Laatst gewijzigd
Jofferde

'@Aj ik vrees van niet, want ik zie het perscentrum ook (nog) niet.

SvenVDB

Perscentrum staat bij de preview in de app

Jofferde

Dat perscentrum maakt mij in ieder geval voor vandaag niet veel wijzer

Ajvenema

Perscentrum is leuk, maar er zijn idd weinig hints te vinden...

Platje

Ik zie in de app nog niks staan bij de preview, alleen de vbs

Jofferde

'@Platje je moet de app eerst updaten

Risje89

'@AJvenema dat dacht ik vorig jaar op La Planche des Belles Filles ook. Natuurlijk andere klim etc., maar Ik heb verder ook geen alternatief in mijn selectie, dus is het gokje wel waard. Ik zie trouwens nog 1 lege plek in jouw team.. ;)

Perscentrum maakt me niet veel wijzer inderdaad.

Ajvenema

'@risje: Planche des belles filles idd een heel ander verhaal. Zoiets als dit heeft ie nog nooit gedaan...
Scherp over die lege plek, die is van Fuglsang :)

Morgen is sowieso niet voor de vlucht, dat doet me denken dat het vandaag wel eens positief kan uitpakken voor de vluchters...

Sjas Patatje

Geen hints? Op het eerste gezicht niet echt, maar Uran geeft aan niet de vorm te hebben. Higuita vandaag of morgen een top 5 klassering in een etappe?

MAL blijft de kopman, Fuglsang gaat nog een slechte dag krijgen?

Nibali houdt zich in?

Ineos doet er alles aan om de trui te behouden. Geen aanval van Bernal dus of juist wel?

Ajvenema

Dat Nibali-hintje komt inderdaad nog het meest in de buurt van nuttig, die gaat blijkbaar iig geen risico's nemen, maar zo kennen we hem ook.
Fugl zal er morgen wel afgereden worden, lijkt me vandaag niet nodig.

Ragnar Lolbroek

Weinig the halen uit het perscentrum. Alleen dat Uran wat negatiever is dan de rest. Misschien dat we vandaag wat van Higuita kunnen verwachten. Ik had hem eigenlijk pas in de Spaanse bergritten verwacht. Maar enfin.

SvenVDB

Nibali inderdaad een goede hint om hem geen kopman te maken, voor degene die dit al zouden doen.

Wat Bernal betreft, verwacht ik dat deze bij elke aanval van een serieuze kandidaat zal proberen mee te springen. Dit wordt dus mijn kopman voor vandaag.

Jasperdewaal11

Ik zie het perscentrum niet mis ik iets ?? En ik zie in de play store ook niet dat ik de app kan updaten ?

Platje

Ik heb me nu aangemeld voor de beta versie.. duurt paar minuten maar wellicht helpt dat (android)

Ajvenema

Ff de app uitzetten en weer opstarten helpt vaak?

Ludi

Merci scorito, heel realistisch en fijn pers centrum! Ik weet wat me te doen staat :)

Jasperdewaal11

Hmm heb mij nu aangemeld voor de Beta versie maar hij nog steeds niet :(

Iemand die de teskt van het perscentrum kan copy pasten ?

1 2 ... 81 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.