Ook ik vind het altijd vermakelijk kost Julius (en Condor!).
Het team van vandaag:
E. Bernal
P. Roglic
G. Thomas
T. Pogacar
R. Evenepoel
S. Kruijswijk
A. Valverde
S. Higuita
Nog 1 plekje over voor Sagan, Schachman of Teuns.
Ik neig naar Schachman voor de team/truipuntjes + kansje op top 20, maar ik heb zo'n gevoel dat Teuns gaat vliegen vandaag.
En wie wordt er kaptein van dit schip?
Bernal lijkt me zeker voor top 5, dus de veiligste keus.
Gisteren weer een prima dag en gestegen naar 96%
Voor vandaag mogen mijn klassementsmannen het proberen, aangevuld met Higuita en Teuns:
Bernal
Thomas
Roglic
Pinot
Pogacar
Nibali
Evenepoel
Higuita
Teuns
Daarmee houd ik Schachmann op de bank. Na zijn valpartij gisteren zie ik die vandaag sowieso niet uit een aanval zelf punten halen. Voor truipunten is hij natuurlijk wel interessant. Toch gok ik op Higuita en Teuns, zij zijn beide het type renner dat uit een vlucht(je) met sterke benen kan winnen. Bovendien werd gisteren nog even benadrukt dat Teuns zich duidelijk spaart. Ik offer dus graag truipunten Schachmann op voor een eventuele overwinnen van Teuns en Higuita.
Ik snap dat niet gaan voor een paar lullige truipuntjes wel, maar vandaag is toch niks voor Teuns?
Hoe dan ook, ik zou niet weten hoe ik hem erin krijg met
Bernal, Thomas, Roglic, Kruijswijk, Pogacar, Evenepoel, Nibali en Higuita in de basis...
Het beste wat ik kan bedenken is dat Evenepoel eruit gaat.
Dat perscentrum is nog niet online toch?
Geen hints? Op het eerste gezicht niet echt, maar Uran geeft aan niet de vorm te hebben. Higuita vandaag of morgen een top 5 klassering in een etappe?
MAL blijft de kopman, Fuglsang gaat nog een slechte dag krijgen?
Nibali houdt zich in?
Ineos doet er alles aan om de trui te behouden. Geen aanval van Bernal dus of juist wel?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.