Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 10 ... 25 26
Gesloten
vickynator

Ik heb nog 1 vraag: Van deze 3 kan ik er 2 kiezen: Atapuma/Izagirre/Landa.
Welke moet ik volgens jullie kiezen?

Laatst gewijzigd
waggie

Ik zou twijfelen tussen Atapuma en Landa, Izagirre niet nemen

Laatst gewijzigd
sprintgeit

'@Vicky
Zou voor Atapuma gaan, die gaat van deze 3 het beste scoren in het hooggebergte

vickynator

'@sprintgeit en waggie
Het enige verschil is wel dat ik dacht dat Izagirre voor zijn eigen kansen mocht rijden. Denken jullie dat Atapuma ook een vrije rol krijgt of zal hij moeten knechten voor Caruso? En Landa moet zeker ook veel knechten of niet?

waggie

'@vicky
Landa moet wel knechten voor Aru ja, maar ik zie Aru met zijn matige voorbereiding nog wel wegvallen. Daarnaast zie ik Landa als knecht ook erg lang meekunnen, wellicht toch top-10 in de bergritten. Beetje zoals Moreno altijd doet bij Rodriguez in de Vuelta. Moreno eindigt als knecht toch altijd rond plaats 10 in het klassement.

Izagirre mag voor eigen kansen, maar ik schat Intxausti hoger in voor Movistar.

Atapuma's moeder is gisteren of eergisteren overleden, maar hij rijdt de Giro toch voor zijn moeder heeft hij gezegd.

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Ik weet het niet met Landa, rijdt altijd een goede Giro del Trentino, maar in de echte rondes nooit veel klaargespeeld. Izagirre zou ook een goede optie zijn inderdaad heeft ook een goede tijdrit.

sprintgeit

Ziet iemand een manier om 250k uit te spelen, zodat ik Landa eruit kan halen en D Caruso erin?

Contador, Uran, Porte, Aru, Pozzovivo, Intxausti, Izagirre, Atapuma, Zakarin, Landa

Felline, Greipel, Matthews, Mezgec, Pelucchi, Lobato, Modolo, Colli, Ruffoni

Chris85

'@sprintgeit

Misschien Pelluchi eruit voor een 500k sprinter?
Bijvoorbeeld Porsev of Apollonio

sprintgeit

Pelucchi is wel echt fors rapper dan Porsev/Apollonio. Greipel inruilen voor Viviani een idee? Of Aru voor Kreuziger?

Kjleeuwen

Zo rap is Pelucchi niet, komt daarnaast geen heuvel over. Porsev verwacht ik wel wat van deze giro. Apollonio weinig gepresteerd dit jaar. Kun je beter voor good old Colli gaan.

Chris85

Ja dat is waar maar je moet érgens keuzes maken. Ik heb Greipel en
Aru beide niet genomen, pure gok op gevoel. Kreuziger of König zijn ook mannen die zo maar top 10 AK kunnen rijden in het kielzog van Contador en Porte.

Chris85

Colli heeft hij al

Chris85

Ik heb zelf nog 750k over na een hoop schuiven haha.
Niemiec, Landa, Izagirre of Henao?

WCEendT

Izagirre toont meeste potentie, en als hij teleurstelt heb je hem altijd nog voor top 3/5 in de tijdrit.

sprintgeit

'@ Chris
Ja het is een kwestie van gokken, zou zelf ook Kreuziger ipv Aru nemen als die witte trui punten er niet waren. Die pakt Aru namelijk sowieso en dat tikt toch aan. Zou als ik jou was voor Izagirre gaan uit dat clubje

WCEendT

Tot hoe laat kan je aanpassen?

sprintgeit

3 uur vanmiddag

Chris85

'@WCEendT @sprintgeit

Thanks dan is mn team rond!
Haha zit wat in maar ik heb zo'n gevoel dat Aru gewoon niet genoeg inhoud heeft na zn maagvirus, we gaan het zien..

TheStrikers

Landa of Izagirre? wie zullen jullie kiezen?

Uwi

Mocht Aru uitvallen of door het ijs zakken, wie zal dan de kopman worden bij Astana, Kangert of Landa? Twijfel tussen deze 2 voor als Aru tegenvalt. En ik twijfel tussen Herrada en Izagirre, iemand tips? Of is het de moeite waard om geld vrij te maken voor Intxausti of Anton?

RubenVB

Mooi dat de activiteit paar uur voor de deadline nog omhoog gaat haha

RubenVB

Op beide: Landa

HansFuentes

Paterski of Formolo?

Harry De Bakker

2 van deze 3:

- N. Ruffoni
- D. Colli
- F. Felline

Volgens mij kunnen D. Colli en vooral F. Felline ook heuvels verteren. N. Ruffoni is daarentegen naar mijn weten de snelste sprinter op het vlakke. Wat denken jullie?

Laatst gewijzigd
WCEendT

Op beide Izagirre :P....

@Harry
Als je Colli en Felline nog niet hebt zal je niet veel heuvelsprinters hebben, daar in tegen weet ik niet hoeveel vlakke sprinter jij al hebt.

Het kan ook zijn als Nizzolo goed is dat Felline alleen moet knechten, maar ik heb de gok gewaagd op Felline.

1 2 ... 10 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.