Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 23 24 25 26
Gesloten
waggie

Ik ben toch weer wat gestegen vandaag, sta nu 13e :D

Met nog sprinters genoeg voor die laatste etappe hoop ik de top-10 nog te halen.

Harry De Bakker

'@RubenVB: Contador heeft zo'n riante voorsprong op zijn directe concurrenten, dat hij met zijn hoofd al bij de Tour De France zit. Volgens mij spaart hij zich en het zou me niets verbazen als hij morgen weer laat lopen, net als vandaag. Als je nog een andere kopman hebt, zou ik zelfs overwegen om bijv. een Uran/Hesjedal/Kruiswijk/Landa te kiezen. Daarmee kun je het verschil maken en wellicht nog heel wat plaatsen opschuiven.

Edit: Blijkbaar had mijn glazen bol gelijk.

Laatst gewijzigd
Mellamel

Wie staat er ondertussen op de eerste plek in de Wielerflits subpoule?

Ben zelf vergeten aan te melden, dus ik kan het niet zien...

tommyws1

Nu top 35 hoop nog wat te stijgen, weet iemand de puntenverdeling voor het algemeen klassement aan het einde?

Mellamel

'@tommyws1
Staat onder 'spelregels'. Zie je bij het opstellen van je team onderaan de pagina.

tommyws1

'@mellamel thanks!

RubenVB

'@Harry haha je had inderdaad gelijk. Contador is mijn enige kopman dus ik had toch niets anders kunnen doen

Benzardi

'@Mellamel
Dezelfde die ook bij scorito poule boven aan staat.

Mellamel

'@Benzardi
Oké, thanks! Ik was even bang dat ik mogelijk dat Eifel arrangement zou mislopen, maar dat was dus voor niks :p

Laatst gewijzigd
waggie

'@Mellamel
Waar kun je de prijzen vinden eigenlijk :p

Benzardi

Nou dat was het weer .....helaas
Ik ben bij Scorito poule 1333 ste geworden, bij Wielerflits ben ik 316ste en bij Wielerland 147ste.
Dat moet bij de Tour toch een stuk beter ;o)
Dames en Heren het was gezellig en tot de Tour

RubenVB

33e. Beste prestatie in de jaren dat ik Scorito speel.

De Tour levert nog meer keuzes op, dus we zullen zien hoe het daar gaat! Heb er zin in!

Nanco

30e geworden, keurig :-)

waggie

Ik ben uiteindelijk 3e geworden en 2e in de subpoule :p

tommyws1

55 en 25 prima!

tommyws1

Gefeliciteerd waggie knappe prestatie!

Kristoffan

Lekker waggie!

Ik 723e , en 194e in de Subpoule.

Wie had gedacht dat Kruijswijk zoveel punten zou opleveren, ik had hem puur in mijn team omdat ik Nederlands bloed heb.
Het zag er somber uit na de eerste week voor mij, toen stond ik 5000 zoveel. Daarna alleen maar gestegen, door het hebben van Kruijswijk en Hesjedal veel punten in de laatste week.

Uiteindelijk verloren doordat ik weinig over teampunten afwist. Ik hoop dat ze teampunten schrappen in de toekomst of inieder geval verminderen.

Want met een heel astana team kom je al heel ver.

waggie

Dank je wel ;)

Ja, die teampunten hebben mij ook genekt uiteindelijk.

Daarnaast had ik Porte ipv Contador als kopman in de tijdrit xD

En heb ik Zakarin in alle lastige etappes opgesteld, behalve in die ene die hij won :p

ivo001

Ik ben 1641e en 615e geworden.

Heb wel mooi de eerste helft van de Giro in de top 10 mogen bivakkeren.

Mijn team met volledige Orica-Greenedge is uiteindelijk mijn serieuze team nog zo'n 300p voor gebleven, dat had ik niet verwacht. Kwam waarschijnlijk door Landa in dat team.

En net zoals Waggie had ik ook Porte ipv Contador in de tijdrit, en Zakarin in bijna alle etappes behalve degene die hij won...

Laatst gewijzigd
Monsalve

'@Kristoffan @waggie
Ik ben het eens met de opmerking over teampunten. Is het misschien een idee om een paar aanvragen bij Scorito te doen om deze te verlagen, dan wel de andere punten te verhogen? Om zo het selecteren op individuele renners te promoten. Het is natuurlijk onzin als je met een bergteam dat uit 6 tot 8 Astana renners bestaat 1e van de hele poule wordt.

ivo001

Is er ergens nog de Scorito uitslag van de afgelopen Vuelta en TDF te vinden? Ben geïnteresseerd in het rennersklassement van de Scorito punten.
Heb van deze Giro iig de 60 waardevolste renners opgeslagen.

Mellamel

Felicitaties Waggie! Je had nog een zeer sterke sprintersploeg over op het einde. Als je het nog niet had gevonden; Wielerflits had een bericht geplaatst om de Scorito Poule een beetje te promoten en daar stond ook de hoofdprijs bij. Zoals je waarschijnlijk wel weet was de prijs van Scorito zelf €500.

Monsalve

Heb een reactie gekregen van Scorito, waarin ze melden dat ze de verhouding van de teampunten tov de rest in hun evaluatie meenemen. Denk dat het punt versterkt wordt als er nog twee of drie man zo'n zelfde vraag stelt, zodat we uiteindelijk een nog betere Tourpoule krijgen!

Harry De Bakker

'@Monsalve: Ik ben het volledig met je eens. De winnaar van de gehele scorito poule had volgens mij ook minimaal 6 renners van Astana in zijn team. Mooi dat je een aanvraag hebt gedaan. Hopelijk is de verhouding tussen teampunten en overige punten bij de Tour de France poule beter.

Laatst gewijzigd
Monsalve

'@Harry de Bakker
Sterker nog: hij had het volledige Astanateam. Natuurlijk helpt het ook dat Astana met drie verschillende renners in totaal vijf etappes heeft gewonnen, maar toch zou het afzwakken van de teampunten in mijn ogen een verbetering zijn. Vandaar mijn vraag: zou er nog een paar man een aanvraag in kunnen dienen met argumenten? Dan vergroten we de kans dat er ook daadwerkelijk iets mee gedaan wordt.

1 2 ... 23 24 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.