Scorito Giro 2015 poule

1 2 ... 23 24 25 26
Gesloten
Knaljaas

'@waggie: thx! Maar dit is zo'n compacte versie. Bestaat die ook ergens in het groot?

waggie

Ik sta nu in de top 20 :)

Benzardi

Vandaag 220 punten gehaald.
Ik ga het bij de tour helemaal anders aanpakken.
Het gaat toch echt om de ploeg en niet om de beste renners die punten op een dag kunnen halen, zie nu als je er een paar van Astana hebt doe je goede zaken.
Maar dan is weer de vraag welke ploeg gaat goed rijden in de Tour, Astana, Sky of Tinkov ?

Timocycling

'@Benzardi: sowieso Astana, maar Tinkov en Sky ook.... :P

JimKro

Ik betwijfel of er bij de tour één team zo dominerend gaat zijn als in deze giro

ivo001

Ik ga denk ik bij de tour dan toch sneller voor 4 kleinere sprinters dan 1 top sprinter, het blijft een loterij die massasprints.

waggie

'@Benzardi
Mwah, ik heb echt heel weinig ploeggenoten steeds geselecteerd, en ik sta toch in de top -20 van de algehele rangschikking. Zo veel punten verdien je nou ook weer niet met die ploeggenoten ;)

Gelegevaar

Het blijft voor een deel een gok. Niemand kan vooraf weten dat iemand als Pozzovivo uitvalt, maar als dat niet gebeurd is het wel een zekerheid in je team. Aru was voor mij een gok, maar ik niet had gedacht dat er meerdere Astana's zo goed zouden gaan rijden en dus ook niet geselecteerd.

ivo001

Ik twijfelde tussen uran of hesjedal + intxausti.
Uran €3.500.000: 94p
Hesjedal €2.000.000: 138p
Intxausti: €1.500.000: 158p

Verkeerde keus gemaakt dus.

Pozzovivo is inderdaad een jammerlijke uitvaller.

Poeksel

Het lag ook meer voor de hand dat Uran in de top 5 zou eindigen dan dat hij de top 10 niet eens haalt...

JimKro

'@Ivo
In de tour worden de sprints de laatste jaren toch wel vaak gedomineerd door een paar topsprinters (kittel, cav, sagan etc.). Bij deze giro lag het niveau van alle sprinters veel dichter bij elkaar dan je meestal in de tour ziet.

waggie

Slechte kopgroep voor mij dit. Jammer dat Felline er net niet bij kon komen, die had ik wel xD

Kristoffan

Team Bakker verliest veel punten vandaag, hij had heel astana opgesteld met Nizzolo, Contador en Uran.

waggie

Maarja, toch nog 81 punten heeft hij, bijna niemand scoort echt hoog vandaag

RubenVB

Geniez heeft mij een beetje gered vandaag. Voor de rest niet veel soeps. Wel 3 plekken gestegen :-p

Morgen geen steile cols. Bij steilere cols had ik sowieso Contador gezegd als ritwinnaar. Nu wordt het een stuk spannender.

Gelegevaar

Huppakee weer 2 teamleden lichter. Dag Cunego en Lobato :-(

ivo001

Ik ben er inmiddels 8 kwijt. Gelukkig begon ik met 19 renners

ivo001

Voor mijn andere team ben ik een beetje aan het twijfelen:
http://i.imgur.com/gVn5EgQ.png

Iemand eruit voor Clarke/Chaves/Weening?

Benzardi

Gisteren 108 punten gehaald.
Ik heb nu 7 renners eruit liggen, maar ik kan nog een redelijk ploegje opstellen.

Trainee

'@benzardi Ik heb nog 4 sprinters over van de 9 ...maar gelukkig had ik ook genoeg klassementsrenners meegenomen om nog 2 dagen lekker te scoren.

ivo001

Lijkt er op dat ik vandaag toch Chaves had moeten kiezen...

Benzardi

'@Trainee
Ik heb er nog 3 sprinters van de 9 ;o(
Vandaag redelijk gescoord 252 punten.

TheStrikers

Vandaag 305 punten gehaald

O.a Hesjedal Landa in top 10 die ik in me team had gedaan

RubenVB

Ik had 306 punten vandaag. Morgen zal ook nog wel oké worden, alleen de laatste etappe met 4,5 sprinter wordt jammer :(

In het eindklassement met jongeren trui misschien ook nog een sprongetje maken.

Als ik nu nog de top 100 uitlazer moet het wel heel gek lopen haha

RubenVB

Contador met plek 6 vandaag valt wel een klein beetje tegen hoor. Zal hij morgen toch niet een etappe pakken?

1 2 ... 23 24 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.